Атестаційний екзамен

Спеціальність: Міжнародні економічні відносини (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.292.00.O.018
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Лектор: доктор економічних наук, професор Пирог Ольг Володимирівна кандидат економічних наук, доцент Литвин Ірина Володимирівна кандидат економічних наук, доцент Вільгуцька Роксолана Богданівна
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Комплексна перевірка рівна знань та умінь Здобувача вищої освіти (ВО), які він повинен продемонструвати для підтвердження набутих ним компетентностей.
Завдання: ІНТ. Здатність виявляти та розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми, генерувати нові ідеї у сфері міжнародних економічних відносин та/або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій і характеризуються комплексністю та невизначеністю умов і вимог
Результати навчання: ЗН1.Концептуальні знання, набуті у процесі навчання та/або професійної діяльності на рівні новітніх досягнень, які є основою для оригінального мислення та інноваційної діяльності, зокрема в контексті дослідницької роботи. ЗН 2.Критичне осмислення проблем у навчанні та/або професійній діяльності і на межі предметних галузей. УМ1.Розв’язання складних задач і проблем, що потребує постійного оновлення й інтеграції знань, часто в умовах неповної/недостатньої інформації та суперечливих вимог. УМ2.Провадження дослідницької та/або інноваційної діяльності КОМ1.Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема до осіб, які навчаються. КОМ2.Використання іноземних мов у професійній діяльності. АіВ1. Прийняття рішень у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та навиків прогнозування. АіВ2. Відповідальність за розвиток професійного знання і ефективне застосування накопиченого практичного досвіду, оцінку стратегічного розвитку команди. АіВ3. Здатність до подальшого навчання, яке значною мірою є автономним та самостійним.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: міжнародний стратегічний менеджмент, соціальна відповідальність. - кореквізит: практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи, виконання магістерської кваліфікаційної роботи, захист магістерської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми: Кваліфікаційний екзамен забезпечує комплексну перевірку знань студентів з таких дисциплін: «Міжнародний стратегічний менеджмент», «Глобальна економіка», «Міжнародний фінансовий менеджмент», «Інтелектуальна власність», «Економетрика у міжнародному бізнесі». До складання кваліфікаційного екзамену допускаються студенти, які виконали всі вимоги навчального плану.
Опис: Дисципліна «Міжнародний фінансовий менеджмент» Тема 1. Значення міжнародного фінансового управління. Тема 2. Аналізування точки беззбитковості компанії. Тема 3. Ключові фінансові показники діяльності компанії (KPM). Тема 4. Оцінювання активів та капіталу компанії. Тема 5. Оцінка довгострокових цінних паперів. Тема 6. Ризик і планування доходності корпорації. Тема 7. Аналіз ефективності капіталовкладень підприємств. Тема 8. Дивідендна корпоративна політика та нерозподілений прибуток. Дисципліна «Міжнародний стратегічний менеджмент» Тема 1. Сутність, особливості та етапи розвитку стратегічного менеджменту. Тема 2. Встановлення місії та цілей організації.Тема 3. Аналіз оточення та внутрішнього середовища підприємства. Тема 4. Розроблення та вибір стратегічних альтернатив. Тема 5. Портфельний аналіз підприємства.Тема 6. Реалізація стратегії організації.Тема 7. Стратегічне контролювання та реалізація стратегії з врахуванням ризику. Тема 8. Оцінка соціально-економічної ефективності стратегій організацій.
Методи та критерії оцінювання: Проводиться у письмово-усній формі. Тривалість письмової компоненти екзамену, як правило, не повинна перевищувати трьох академічних годин. Екзаменаційні білети, критерії оцінювання відповідей на завдання, перелік наочного приладдя і матеріалів розробляють викладачі кафедри, яка організовує і проводить екзамен.
Критерії оцінювання результатів навчання: Під час атестаційного екзамену студенти повинні продемонструвати результати навчання відповідно до стандарту вищої освіти України та освітньо-наукової програми.6. Екзаменаційні білети та критерії оцінювання відповідей на завдання розробляють відповідно до методичних рекомендацій щодо формування тестових завдань і тестів. Вони повинні забезпечувати об'єктивне оцінювання результатів навчання Здобувачів ВО за інституційною 100-бальною та національною шкалою.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Кузьмін О.Є. Міжнародний менеджмент: навч. посібн. / О.Є. Кузьмін, Н.І. Кара, Л.П. Сай, О.О. Пшик-Ковальська. – Львів: Растр-7, 2019. – 202 c. 2. Підвищення конкурентоспроможності ЄС: циркулярна економіка: монографія / за ред. О.Є. Кузьміна, О.Г. Мельник, Н.І. Горбаль. – Львів: Міські інформаційні системи, 2021. – 190 с. 3. Darrell Rigby, Sarah Elk, Steve Berez (2020) Doing Agile Right: Transformation Without Chaos. Harvard Business Review Press. P.256 4. International labor migration as an instrument for ensuring the national economy competitiveness on the world market [collective monograph] / Liana Chernobay, Tatiana Yasinska, Sviatoslav Malibroda / Management of the 21st century: Globalization Challenges. Issue 2. Collective monograph. – Nemoros s.r.o.. Rubna 716/24, 110 00, Prague 1, Czech Republic, 2019/ - P. 85-92. 5. Kuzmin O. Crowdfunding systems: evaluation and government regulation in the conditions of reengineering: колективна монографія / O. Kuzmin, O. Melnyk, O. Skybinskyi, O. Ugolkova, V. Zhezhukha. – Lviv: Galician Publishers Ltd, 2020. – 160 c. 6. Scientific approaches to the study of the world economy: колективна монографія / O. Vysochan, O. Vysochan, V. Hyk, O. Kuzmin, L. Zhuk, O. Glushko, N. Stanasiuk, L. Moroz, Y. Panas. – Boston: Primedia eLaunch, 2020. – 145 c. 7. Економічне обґрунтування і організаційно-методичне забезпечення проходження практики та виконання випускних кваліфікаційних робіт: МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до проходження практики та виконання магістерських робіт для студентів освітнього рівня "Магістр" галузі знань 29 "Міжнародні відносини" (спеціальність 292 "Міжнародні економічні відносини", освітньо-професійна програма "Міжнародна економіка", освітньо-наукова програма "Міжнародні економічні відносини") усіх форм навчання / Укл.: О.Є. Кузьмін, О.В. Пирог, О.Г. Мельник, Р.З. Дарміць. – Львів, 2023. – 52 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).