Цифровізація в HRM
Спеціальність: Менеджмент персоналу (HR-менеджмент)
Код дисципліни: 7.073.03.O.005
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Менеджмент персоналу та адміністрування
Лектор: к.е.н., доцент ОКСАНА СВАТЮК
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачають проведення досліджень та/або здійснення інновацій за невизначеності умов і вимог.
ЗК3. Навички використання інформаційних та комунікаційних технологій.
СК1. Здатність обирати та використовувати концепції, методи та інструментарій менеджменту, в тому числі у відповідності до визначених цілей та міжнародних стандартів.
СК9. Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, приймати ефективні управлінські рішення та забезпечувати їх реалізацію.
Результати навчання: ПРН2. Ідентифікувати проблеми в організації та обґрунтовувати методи їх вирішення.
ПРН5. Планувати діяльність організації в стратегічному та тактичному розрізах;
ПРН8. Застосовувати спеціалізоване програмне забезпечення та інформаційні системи для вирішення завдань управління організацією.
ПРН13. Вміти планувати і здійснювати інформаційне, методичне, матеріальне, фінансове та кадрове забезпечення організації (підрозділу).
ПРНС 2.5. Вміти розробляти, впроваджувати та аналізувати програми навчання і підвищення кваліфікації персоналу, проведення вишколів, атестацій працівників, застосовувати інструментарій стимулювання й утримання працівників організації.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Стратегічний менеджмент
Цифровізація в HRМ (КП)
Рекрутинг та адаптація персоналу
Оцінювання персоналу та HR-аналітика
Оцінювання персоналу та HR-аналітика (КР)
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна презентує основи сучасних підходів та принципів до вивчення цифрових технологій, що застосовуються в управлінні персоналом в сучасних економічних умовах. Цифровізація як складова системи управління підприємством у цілому забезпечує автоматизацію кадрового обліку, розрахунку зарплати, найму, адаптації, оцінки ефективності діяльності та звільнення персоналу.
Опис: Тема 1. Місце цифрової трансформації HR в управлінні
Тема 2. Основи пошукової оптимізації та пошукового маркетингу у роботі HR менеджера
Тема 3. Технології та їхній вплив на HR стратегію. HR як стратегічні бізнес-партнери (HRBP) в управлінні корпоративною культурою
Тема 4. Технологічні тенденції в цифровому управлінні персоналом: Маркетингові дослідження на ринку праці та ринку освіти.
Тема 5. Методи залучення та втримування аудиторії на сайті, вплив змісту сайту на відвідуваність та повторні візити, інформування та просування вакансій і рекрутингових послуг
Тема 6. Основи цифровізації роботи HR-менеджера в соціальних медіа Facebook, TikTok, Instagram, Twitter, Linkedin, Youtube
Розділ 2
Тема 7. Інформаційні системи й платформи, призначені для управління персоналом PeopleForce, SuccessFactors, Google-інструменти, Workplace, Confluence, Jira, Asana, Trello, Slack, MS Teams, Lever, BreezyHR, HURMA, чат-боти.
Тема 8. Навчальне середовище з використанням технологій. Вибір технології навчання з Google-інструментами
Тема 9. Підтримка мобільної продуктивності роботи HR-менеджера та персоналу в мобільних додатках
Тема 10. Виконання функцій управління талантами у відділі кадрів: пошук та залучення талантів
Тема 11. Електронний рекрутинг та принципи наповнення та розміщення контекстної реклами, провайдери та партнери
Тема 12. Потужний кадровий портал. Оцінювання та зворотний зв'язок за допомогою поштових кампаній для розвитку навчання персоналу та принципи формування змісту листів
Тема 13. Технологічні тенденції та управління знаннями. Програмне забезпечення для спільної роботи
Тема 14. Технології, лідерство та HR для формування та розвитку бренду роботодавця
Тема 15. Майбутні тенденції технологій штучного інтелекту в роботі HR-менеджера
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль – виконання і захист лабораторних робіт та індивідуальних завдань, усне та фронтальне опитування.
Екзаменаційний контроль – письмове опитування, тестовий контроль, усне опитування.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль: виконання практичних завдань та поточне тестування - 45%;
Екзаменаційний контроль (письмова та усна компоненти) - 55%
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Навчально-методичний комплекс дисципліни «Цифровізація в HRM» у ВНС Національного Університету «Львівська політехніка» / Сватюк О.Р. – 2023. URL: https://vns.lpnu.ua/course/
2. Deborah Waddill. Digital HR: A Guide to Technology-Enabled Human Resources: New ; Item Number. 284289936664 ; Book Title. Digital HR ; Publication Date. 2018-06-18
3. HRM платформа HURMA. URL: https://hurma.work/
4. HR-менеджмент: навч. посіб. /І. М. Сочинська-Сибірцева, А. О.Доренська, Т. В. Тушевська. – Кропивницький : ЦНТУ, 2022. – 278 с.
5. HR-менеджмент: проблеми, стратегії та перспективи: колективна монографія / за заг. ред. І.Б. Швець. – Донецьк: ДВНЗ «Дон НТУ», 2013. – 176 с.
6. Neelie Verlinden. HR Digital Transformation: The 6 Stages for Success. [Electronic resource] Academy to Innovate HR. URL: https://www.aihr.com/blog/guide-hr-digital-transformation-hr-transformation/
7. PeopleForce. URL: https://peopleforce.io/uk; https://www.youtube.com/watch?v=vlTXxqQuOGU
8. Subhra R Mondal, Francesca Di Virgilio, Subhankar Das. HR Analytics and Digital HR Practices: Digitalization post COVID-19 / Subhra R Mondal, Francesca Di Virgilio, Subhankar Das. - Palgrave Macmillan. - 1st ed. – 2022. – 299 p.
9. Where you go for software. [Electronic resource] G2 – Business Software Reviews. Access mode: URL: https://www.g2.com/
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Цифровізація в HRM (курсова робота)
Спеціальність: Менеджмент персоналу (HR-менеджмент)
Код дисципліни: 7.073.03.O.006
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Менеджмент персоналу та адміністрування
Лектор: к.е.н., доцент ОКСАНА СВАТЮК
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачають проведення досліджень та/або здійснення інновацій за невизначеності умов і вимог.
ЗК3. Навички використання інформаційних та комунікаційних технологій.
СК1. Здатність обирати та використовувати концепції, методи та інструментарій менеджменту, в тому числі у відповідності до визначених цілей та міжнародних стандартів.
СК9. Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, приймати ефективні управлінські рішення та забезпечувати їх реалізацію.
Результати навчання: ПРН2. Ідентифікувати проблеми в організації та обґрунтовувати методи їх вирішення.
ПРН5. Планувати діяльність організації в стратегічному та тактичному розрізах;
ПРН8. Застосовувати спеціалізоване програмне забезпечення та інформаційні системи для вирішення завдань управління організацією.
ПРН13. Вміти планувати і здійснювати інформаційне, методичне, матеріальне, фінансове та кадрове забезпечення організації (підрозділу).
ПРНС 2.5. Вміти розробляти, впроваджувати та аналізувати програми навчання і підвищення кваліфікації персоналу, проведення вишколів, атестацій працівників, застосовувати інструментарій стимулювання й утримання працівників організації.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Стратегічний менеджмент
Цифровізація в HRМ (КП)
Рекрутинг та адаптація персоналу
Оцінювання персоналу та HR-аналітика
Оцінювання персоналу та HR-аналітика (КР)
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна презентує основи сучасних підходів та принципів до вивчення цифрових технологій, що застосовуються в управлінні персоналом в сучасних економічних умовах. Цифровізація як складова системи управління підприємством у цілому забезпечує автоматизацію кадрового обліку, розрахунку зарплати, найму, адаптації, оцінки ефективності діяльності та звільнення персоналу.
Опис: Тема 1. Місце цифрової трансформації HR в управлінні
Тема 2. Основи пошукової оптимізації та пошукового маркетингу у роботі HR менеджера
Тема 3. Технології та їхній вплив на HR стратегію. HR як стратегічні бізнес-партнери (HRBP) в управлінні корпоративною культурою
Тема 4. Технологічні тенденції в цифровому управлінні персоналом: Маркетингові дослідження на ринку праці та ринку освіти.
Тема 5. Методи залучення та втримування аудиторії на сайті, вплив змісту сайту на відвідуваність та повторні візити, інформування та просування вакансій і рекрутингових послуг
Тема 6. Основи цифровізації роботи HR-менеджера в соціальних медіа Facebook, TikTok, Instagram, Twitter, Linkedin, Youtube
Розділ 2
Тема 7. Інформаційні системи й платформи, призначені для управління персоналом PeopleForce, SuccessFactors, Google-інструменти, Workplace, Confluence, Jira, Asana, Trello, Slack, MS Teams, Lever, BreezyHR, HURMA, чат-боти.
Тема 8. Навчальне середовище з використанням технологій. Вибір технології навчання з Google-інструментами
Тема 9. Підтримка мобільної продуктивності роботи HR-менеджера та персоналу в мобільних додатках
Тема 10. Виконання функцій управління талантами у відділі кадрів: пошук та залучення талантів
Тема 11. Електронний рекрутинг та принципи наповнення та розміщення контекстної реклами, провайдери та партнери
Тема 12. Потужний кадровий портал. Оцінювання та зворотний зв'язок за допомогою поштових кампаній для розвитку навчання персоналу та принципи формування змісту листів
Тема 13. Технологічні тенденції та управління знаннями. Програмне забезпечення для спільної роботи
Тема 14. Технології, лідерство та HR для формування та розвитку бренду роботодавця
Тема 15. Майбутні тенденції технологій штучного інтелекту в роботі HR-менеджера
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль – виконання і захист лабораторних робіт та індивідуальних завдань, усне та фронтальне опитування.
Екзаменаційний контроль – письмове опитування, тестовий контроль, усне опитування.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль: виконання практичних завдань та поточне тестування - 45%;
Екзаменаційний контроль (письмова та усна компоненти) - 55%
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Навчально-методичний комплекс дисципліни «Цифровізація в HRM» у ВНС Національного Університету «Львівська політехніка» / Сватюк О.Р. – 2023. URL: https://vns.lpnu.ua/course/
2. Deborah Waddill. Digital HR: A Guide to Technology-Enabled Human Resources: New ; Item Number. 284289936664 ; Book Title. Digital HR ; Publication Date. 2018-06-18
3. HRM платформа HURMA. URL: https://hurma.work/
4. HR-менеджмент: навч. посіб. /І. М. Сочинська-Сибірцева, А. О.Доренська, Т. В. Тушевська. – Кропивницький : ЦНТУ, 2022. – 278 с.
5. HR-менеджмент: проблеми, стратегії та перспективи: колективна монографія / за заг. ред. І.Б. Швець. – Донецьк: ДВНЗ «Дон НТУ», 2013. – 176 с.
6. Neelie Verlinden. HR Digital Transformation: The 6 Stages for Success. [Electronic resource] Academy to Innovate HR. URL: https://www.aihr.com/blog/guide-hr-digital-transformation-hr-transformation/
7. PeopleForce. URL: https://peopleforce.io/uk; https://www.youtube.com/watch?v=vlTXxqQuOGU
8. Subhra R Mondal, Francesca Di Virgilio, Subhankar Das. HR Analytics and Digital HR Practices: Digitalization post COVID-19 / Subhra R Mondal, Francesca Di Virgilio, Subhankar Das. - Palgrave Macmillan. - 1st ed. – 2022. – 299 p.
9. Where you go for software. [Electronic resource] G2 – Business Software Reviews. Access mode: URL: https://www.g2.com/
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).