Захист магістерської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Менеджмент персоналу (HR-менеджмент)
Код дисципліни: 7.073.03.O.014
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Менеджмент персоналу та адміністрування
Лектор: Голова та члени екзаменаційної комісії
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Захист магістерської кваліфікаційної роботи передбачає формування та розвиток у здобувачів вищої освіти компетентностей:
Загальних:
ЗК2. Здатність до спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності);
ЗК3. Навички використання інформаційних та комунікаційних технологій.
Фахових:
СК5. Здатність створювати та організовувати ефективні комунікації в процесі управління.
Результати навчання: Захист магістерської кваліфікаційної роботи деталізують такі програмні результати навчання:
ПРН9. Вміти спілкуватись в професійних і наукових колах державною та іноземною мовами;
ПРНС1.1. Вміти удосконалювати систему менеджменту знань організації в умовах розвитку інтелектуально-інформаційного суспільства;
ПРНС2.5. Вміти розробляти, впроваджувати та аналізувати програми навчання і підвищення кваліфікації персоналу, проведення вишколів, атестацій працівників, застосовувати інструментарій стимулювання й утримання працівників організації.
АВ3. Здатність до подальшого навчання, яке значною мірою є автономним та самостійним.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Іноземна мова за професійним спрямуванням.
Стратегічний менеджмент. Проектний менеджмент. Фінансовий менеджмент. Рекрутинг та адаптація персоналу. Навчання і розвиток персоналу. Цифровізація в HRМ. Цифровізація в HRМ (КР). Рекрутинг та адаптація персоналу (КП). Виконання магістерської кваліфікаційної роботи.
Кореквізити: немає
Короткий зміст навчальної програми: Державна атестація магістра передбачає захист магістерської кваліфікаційної роботи, яка є підсумком навчання за освітньою програмою. До захисту магістерської кваліфікаційної роботи допускаються здобувачі, які успішно та повною мірою виконали навчальний план. Захист магістерської кваліфікаційна роботи відбувається на засіданні екзаменаційної комісії, склад якої затверджується у встановленому порядку. Здобувач готує для виступу доповідь та презентацію до неї. Під час захисту здобувач доповідає і демонструє основні положення результатів дослідження, відповідає на запитання членів екзаменаційної комісії та інших присутніх на захисті фахівців. Магістерська кваліфікаційна робота повинна бути написана державною мовою. Студент має право захищати роботу іноземною мовою.
Опис: -
Методи та критерії оцінювання: Захист магістерської кваліфікаційної роботи (100 балів)
Критерії оцінювання результатів навчання: -
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1.Захарчин Г. М. Управління конфліктами: навчальний посібник / Г. М. Захарчин, Р. О. Винничук. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2017. – 160 c. 2.Захарчин Г.М. Мотивування й розвиток персоналу: культурологічний аспект: монографія / Г. М. Захарчин, Н. П. Любомудрова, Р. О. Винничук. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2015. – 284c. 3.Корпоративна культура: навчальний посібник / Г.М. Захарчин, Н.П. Любомудрова, Р.О. Винничук, Н.В. Смолінська. – Львів: «Новий світ-2000», 2011. – 342 с.; 4.Кривов’язюк І.В. Економічна діагностика. 2-ге вид. : навч. посіб. / І.В. Кривов’язюк. – К.: ЦУЛ, 2017. – 456 с. 5.Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35) 6.Положення про атестацію здобувачів вищої освіти та роботу екзаменаційних комісій (СВО ЛП 03.13., Наказ № 27-1-10 від 23 січня 2019 р.) URL: https://lpnu.ua/polozhennia-pro-atestatsiiu-zdobuvachiv-vyshchoi-osvity. 7.Положення про організацію освітнього процесу в Національному університеті «Львівська політехніка» (СВО ЛП 02.01., Наказ № 26-1-10 від 22 січня 2019 р.). URL: https://lpnu.ua/polozhennia-pro-orhanizatsiiu-osvitnoho-protsesu. 8.Посилкіна О.В. Економічна діагностика. Навчальний посібник для студентів економічних спеціальностей / О.В. Посилкіна, К.С. Світлична. – Харків: Вид-во НФаУ, 2014. – 333 с. 9.Регламент перевірки на академічний плагіат кваліфікаційних робіт студентів, рукописів дисертацій та монографій, рукописів статей, поданих до публікування у періодичних наукових виданнях, в університеті (СВО ЛП 03.14., Наказ 27-1-10 від 23 січня 2019 р.). URL: https://lpnu.ua/rehlament-perevirky-na-akademichnyi-plahiat. 10.Ситник Й.С. Інтелектуалізація систем менеджменту підприємств: концепція, системний моніторинг та моделювання : монографія / Й.С. Ситник. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – 380 с. 11.Ситник Й.С. Менеджмент організацій. Навчальний посіб. – Львів: - Тріада плюс, 2008. – 456 с. 12.Ситник Й.С. Теоретико-методологічні засади інтелектуалізації систем менеджменту підприємств : монографія / Й.С. Ситник. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 248 с. 13.Склярук Т.В., Панас Я. В. Економіка праці: Навчальний посібник / Т.В. Склярук, Я.В. Панас. – Видавництво Львівської політехніки. – Львів, 2017. – 222 с. 14.Управління персоналом: Навчальний посібник /Г.М. Захарчин, Л.Р. Струтинська, Н.П. Любомудрова, Р.О. Винничук. Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2013. – 260 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).