Master’s Thesis Preparation

Major: Internet-Marketing
Code of subject: 7.075.04.O.021
Credits: 15.00
Department: Marketing and Logistics
Lecturer: All lectors from Marketing and Logistic Department with PhD degree
Semester: 3 семестр
Mode of study: денна
Learning outcomes: - to be able to identify marketing problems independently, to provide their structuring and solve complex problems that require deep understanding of theoretical foundations of professional disciplines; - to understand the methodology and methodological approaches in the marketing system; - to be able to apply marketing tools for different market situations; - to be able to organize and expand the fundamental theoretical knowledge, special, economic, general technical, humanitarian and natural sciences.
Required prior and related subjects: Prerequisites: all professional modules Co-requisites: defence of Master`s Thesis
Summary of the subject: Introduction. The theoretical part. The analytical part. The research part. The design part. A special part. Conclusions. References. Applications to the Master's qualification work (to confirm the reliability of information used in the data and conclusions argument).
Assessment methods and criteria: • written Master`s Thesis and oral survey (100%)
Recommended books: 1. Методичні рекомендації до виконання магістерських кваліфікаційних робіт для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» / Укл. Є.В. Крикавський, Мних О.Б., Мороз Л.А., Мамчин М.М., Патора Р. — Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2013. — 29 с. 2. Мороз Л.А. Маркетинг: Підручник / Л.А. Мороз, Н.І. Чухрай; за ред. Л.А. Мороз. — 5-те вид., онов. — Львів: Бухгалтерський центр «Ажур», 2010. — 232 с. 3. Крикавський Є.В. Маркетингова політика розподілу: Навч. посібник / Є.В. Крикавський, Н.С. Косар, А. Чубала.- Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2009. — 232 с. 4. Маркетингова товарна політика: Навч. посібник / Є.Крикавський , І. Дейнега, О. Дейнега, Р. Патора. — 2-ге вид. — Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2009 — 278 с. 5. Крикавський Є.В. Стратегічний маркетинг: Навч. посібник / Є.В. Крикавський, Л.І. Третьякова, Н.С. Косар. — 2-ге вид. — Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка».