Математичний аналіз, частина1

Спеціальність: Прикладна математика та інформатика
Код дисципліни: 6.113.00.O.006
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Прикладна математика
Лектор: К. ф.-м. н., доц. Гладун Володимир Романович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Математичний аналіз — фундаментальна дисципліна, викладання якої передбачає: 1) розвиток логічного і алгоритмічного мислення; 2) оволодіння основними методами дослідження і розв’язування математичних задач; 3) вироблення навиків самостійно розширювати математичні знання і проводити математичний аналіз прикладних задач.
Завдання: Здатність учитися і оволодівати сучасними знаннями. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). Здатність бути критичним і самокритичним. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності. Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків. Здатність використовувати й адаптувати математичні теорії, методи та прийоми для доведення математичних тверджень і теорем. Здатність виконувати завдання, сформульовані у математичній формі. Здатність застосовувати професійно-профільовані знання та практичні навички для розв’язання типових задач спеціальності, а також експлуатації програмно-інформаційних комплексів.
Результати навчання: У результаті вивчення модуля студент повинен: -знати властивості збіжних числових послідовностей, неперервних та диференційовних функцій; -уміти використовувати апарат диференціального числення для дослідження функціональних залежностей і застосовувати одержані знання для розв’язування задач з інших загальних та спеціальних дисциплін.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: немає Кореквізит: алгебра та геометрія
Короткий зміст навчальної програми: Елементи теорії множин. Дійсні числа. Числові послідовності та їх властивості. Границя функції в точці. Неперервні функції. Диференціальне числення функції однієї змінної. Формули Тейлора та Маклорена.
Опис: Курс знайомить студентів освітньої-програми "Прикладна мтематика та інформатика" спеціальності 113 „Прикладна математика“ з теорією числових послідовностей, поняттям границі функції та властивостями неперервних функцій, методами диференціального числення функції однієї змінної, теоремами про середнє для диференційовних функцій і їх застосуванням до дослідження функцій.
Методи та критерії оцінювання: Діагностика знань студентів проводиться за допомогою усного опитування під час захисту розрахункових робіт, виконання студентами двох контрольних робіт та семестрового екзаменаційного контролю.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (40%): контрольні роботи, виконання розрахункових робіт. Підсумковий контроль (60%, іспит).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Дороговцев А.Я. Математичний аналіз. частина І. – К.: Либідь, 1993. – 320 с. 2. Дороговцев А.Я. Математичний аналіз. частина ІІ. – К.: Либідь, 1994. – 320 с. 3. Заболоцький М.В., Сторож О.Г., Тарасюк С.І. Математичний аналіз. — К.: Знання, 2008. — 421 с. 3. Ляшко І.І., Ємельянов В.Ф., Боярчук О.К. Математичний аналіз: У 2 ч./.-К.:Вища шк.-Ч.1.-1992.-494 с.; Ч.2.-1993.-375 с. 4. Строчик М.М. Математичний аналіз, ч.1, . — Львів: НУ “ЛП”, 2003. 5. Строчик М.М. Математичний аналіз, ч.2. — Львів: НУ “ЛП”, 2004. 6. Gilbert Strang, Edwin Jed Herman. Calculus Volume 1 Xanedu Publishing Inc - 2016. - 863p. 7. Gilbert Strang, Edwin Jed Herman. Calculus Volume 2 Xanedu Publishing Inc - 2016. - 832 p. 8. Gilbert Strang, Edwin Jed Herman. Calculus Volume 3 Xanedu Publishing Inc - 2016. - 1015p.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).