Управління цифровим контентом

Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.075.04.O.039
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: Капраль Ольга Ростиславівна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення дисципліни «Управління цифровим контентом» є ознайомлення студентів з технологією створення сайтів засобами систем управління контентом. Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності, використовуючи ґрунтовні теоретичні знання отримані у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій, застосовуючи практичні навики методики розроблення сайту з основними блоками веб-сторінок, роботи з технологією RSS, захисту сайту від спам-ботів, впровадження заходів по підвищенню продуктивності роботи сайту, розробленого засобами систем управління контентом.
Завдання: Здатність генерувати нові ідеї (креативність). Здатність розробляти проекти та управляти ними. Здатність розробляти і аналізувати маркетингову стратегію ринкового суб’єкта та шляхи її реалізації з урахуванням міжфункціональних зв’язків. Здатність формувати систему маркетингу ринкового суб’єкта та оцінювати результативність і ефективність її функціонування. Здатність просувати товари та послуги з використанням інструментів пошукових систем та іншого програмного забезпечення. Здатність оптимізувати текстові і візуальні матеріали з метою ефективного просування товарів та послуг підприємства в мережі Інтернет. Здатність до процесу розробки та реалізації стратегії Інтернет-просування товарів та послуг. Здатність організувати ефективну систему обслуговування клієнтів з використанням Інтернет мережі. Здатність ефективно використовувати соціальні мережі та месенджери в управлінні.
Результати навчання: ПРН4. Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації. ПРН 5. Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами ПРН 9. Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень. ПРН 11. Використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта. ПРН 12. Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм. ПРН 15. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення. ПРНС 4.1. Вміти застосовувати програмне забезпечення для налагодження ефективного просування товарів та послуг в мережі Інтернет ПРНС 4.2. Розуміти сутність та вміти генерувати візуальний та текстовий матеріал, найбільш відповідний очікуванням споживача продукту чи послуги підприємства ПРНС 10. Формування інформаційних вхідних та вихідних потоків з використанням мережі інтернет. ПРНС 14. Здатність до інтеграції маркетингових комунікацій в електронних медіа для забезпечення системності заходів просування. КОМ1. Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. КОМ2. Використання іноземних мов у професійній діяльності. АіВ2. Відповідальність за розвиток професійного знання і практик, оцінку стратегічного розвитку команди. АіВ3. Здатність до подальшого навчання, яке значною мірою є автономним та самостійним
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Репутаційний digital-менеджмент Електронна комерція Блогінг та партнерський маркетинг Інтегрований цифровий маркетинг Е-commerce менеджмент Блогінг та ремаркетинг Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи Виконання магістерської кваліфікаційної роботи Захист магістерської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми: На сьогоднішній день, у час активного розвитку інформаційних технологій недостатньо створювати лише WEB-сайти. Для великих корпорацій є актуальним є розробка великих порталів, менеджмент яких досягається за допомогою систем управління контентом. Дисципліна «Управління цифровим контентом» є вибірковою дисципліною з спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» для освітньої програми підготовки магістрів, яка викладається в 9 семестрі в обсязі 4 кредити (за Європейською Кредитно-Трансферною Системою ECTS).
Опис: Управління цифровим контентом (УЦК) в сучасному світі. Системи управління контентом (CMS) як різновид сучасних інформаційних технологій. Сторінка як ключова сутність інформаційної моделі контенту CMS. Доменне ім'я та хостинг. Шаблонні CMS.
Методи та критерії оцінювання: 1. Поточний контроль студента: - оцінювання знань студента на лекційних та лабораторних заняттях (тестове опитування, оцінювання участі у командних завданнях, коректність відповідей на тематичні запитання, виконання індивідуального завдання (за варіантом) та його захист, а також виконання поставлених завдань у лабораторних роботах); 2. Оцінювання знань студентів на екзамені, який передбачає письмову та усну компоненту.
Критерії оцінювання результатів навчання: Виконання та захист лабораторних робіт – 50 балів Екзаменаційний контроль: Письмова компонента - 40 балів Усна компонента -10 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Авер’янов А. Є. Застосування інформаційної системи управління контентом веб-ресурсу для ведення електронної комерції. Формування ринкових відносин в Україні. 2014. №10 (160). С. 171-174. 2. Берко А. Ю., Дорош В. М., Чирун Л. В. Інтелектуальна система управління контентом сайтів електронного бізнесу. URL: http://science.lpnu.ua/sites/default/files/journal-paper/2017/jun/3345/0294.pdf 3. Лановий О. Ф., Кобзев І. В., Калякін С. В. Системи управління контентом і безпека web-сайтів. Системи обробки інформації. 2010. Вип. 3 (84). С. 38–41.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Управління цифровим контентом (курсовий проєкт)

Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.075.04.O.040
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: Капраль Ольга Ростиславівна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення дисципліни «Управління цифровим контентом» є ознайомлення студентів з технологією створення сайтів засобами систем управління контентом. Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності, використовуючи ґрунтовні теоретичні знання отримані у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій, застосовуючи практичні навики методики розроблення сайту з основними блоками веб-сторінок, роботи з технологією RSS, захисту сайту від спам-ботів, впровадження заходів по підвищенню продуктивності роботи сайту, розробленого засобами систем управління контентом.
Завдання: Здатність генерувати нові ідеї (креативність). Здатність розробляти проекти та управляти ними. Здатність розробляти і аналізувати маркетингову стратегію ринкового суб’єкта та шляхи її реалізації з урахуванням міжфункціональних зв’язків. Здатність формувати систему маркетингу ринкового суб’єкта та оцінювати результативність і ефективність її функціонування. Здатність просувати товари та послуги з використанням інструментів пошукових систем та іншого програмного забезпечення. Здатність оптимізувати текстові і візуальні матеріали з метою ефективного просування товарів та послуг підприємства в мережі Інтернет. Здатність до процесу розробки та реалізації стратегії Інтернет-просування товарів та послуг. Здатність організувати ефективну систему обслуговування клієнтів з використанням Інтернет мережі. Здатність ефективно використовувати соціальні мережі та месенджери в управлінні.
Результати навчання: Здатність приймати обґрунтовані рішення. Здатність розробляти проекти та управляти ними. Здатність до проведення самостійних досліджень та інтерпретації їх результатів у сфері маркетингу. Здатність застосовувати творчий підхід до роботи за фахом. Здатність просувати товари та послуги з використанням інструментів пошукових систем та іншого програмного забезпечення. Здатність оптимізувати текстові і візуальні матеріали з метою ефективного просування товарів та послуг підприємства в мережі Інтернет. Здатність до процесу розробки та реалізації стратегії Інтернет-просування товарів та послуг. Здатність організувати ефективну систему обслуговування клієнтів з використанням Інтернет мережі. Здатність ефективно використовувати соціальні мережі та месенджери в управлінні.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Управління цифровим контентом
Короткий зміст навчальної програми: На сьогоднішній день, у час активного розвитку інформаційних технологій недостатньо створювати лише WEB-сайти. Для великих корпорацій є актуальним є розробка великих порталів, менеджмент яких досягається за допомогою систем управління контентом. Дисципліна «Управління цифровим контентом» є вибірковою дисципліною з спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» для освітньої програми підготовки магістрів, яка викладається в 9 семестрі в обсязі 4 кредити (за Європейською Кредитно-Трансферною Системою ECTS).
Опис: Навчити студента використовувати теоретичні та практичні знання з курсу "Управління цифровим контентом" при створенні сайту.
Методи та критерії оцінювання: Загальна оцінка за курсову роботу формується на основі оцінювання наступних елементів: 1. Обґрунтування актуальності обраної теми, постановка мети, задачі та вибір і обґрунтування методології дослідження, аналіз теоретичних джерел в яких висвітлюється дана проблематика (теоретична частина). 2. Збір інформації (статистичні дані, первинна інформація, пошукові системи, тощо). Аналіз інформації. 3. Розробка рекомендацій по вдосконаленню діяльності веб-сайту, усунення слабких сторін в маркетинговій діяльності та інших практичних рекомендацій, методик, висновків та пропозицій стосовно об'єкту дослідження та проблематики теми. Практичне застосування отриманих результатів. 4. Написання висновків та пропозицій по результатам дослідження. 5. Оформлення роботи.
Критерії оцінювання результатів навчання: Курсова робота оцінюється відповідно до карти розподілу балів, яка висвітлює основні розділи курсової роботи та бали за повноту розкриття (100 балів – 50 балів за оформлення та написання роботи та 50 балів за усний захист). Найвищу оцінку отримує студент, якщо зміст його курсової роботи відповідає поставленому завданню (тематиці), наведені актуальні статистичні матеріали (при їх необхідності), методика виконання завдання відповідає встановленим вимогам.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Авер’янов А. Є. Застосування інформаційної системи управління контентом веб-ресурсу для ведення електронної комерції. Формування ринкових відносин в Україні. 2014. №10 (160). С. 171-174. 2. Берко А. Ю., Дорош В. М., Чирун Л. В. Інтелектуальна система управління контентом сайтів електронного бізнесу. URL: http://science.lpnu.ua/sites/default/files/journal-paper/2017/jun/3345/0294.pdf 3. Курилов М.А., Терещенко С.В. Классификация систем управления содержимым web-ресурсов и их использование для разработки сайта дистанционного обучения. Искусственный интеллект. 2010. № 3. С. 648–654. 4. Лановий О. Ф., Кобзев І. В., Калякін С. В. Системи управління контентом і безпека web-сайтів. Системи обробки інформації. 2010. Вип. 3 (84). С. 38–41.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).