Захист магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.075.00.O.014
Кількість кредитів: 1.50
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: Всі викладачі кафедри, що мають науковий ступінь.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Демонстрація здобувачем вищої освіти рівня професійної компетентності, зокрема здатності вирішувати складні спеціалізовані науково-дослідні завдання у сфері маркетингу, виявляти ґрунтовну обізнаність і належну ерудованість щодо обраної проблематики та предмета дослідження, проводити презентацію дослідження з використанням сучасних інформаційних технологій.
Завдання: Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). Навички міжособистісної взаємодії. Здатність логічно і послідовно відтворювати та застосовувати знання з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу. Здатність презентувати та оприлюднювати результати наукових досліджень у сфері маркетингу. Здатність застосовувати знання з педагогіки і психології у навчальному процесі у закладах вищої освіти. Здатність до процесу розробки та реалізації стратегії Інтернет-просування товарів та послуг. Здатність ефективно використовувати соціальні мережі та месенджери в управлінні.
Результати навчання: Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу. Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів. Використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта. Вміти оприлюднити результати власних наукових досліджень у фаховому середовищі та презентувати їх із застосуванням сучасних технічних засобів. Формування інформаційних вхідних та вихідних потоків з використанням мережі інтернет. Здатність до інтеграції маркетингових комунікацій в електронних медіа для забезпечення системності заходів просування. Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. Використання іноземних мов у професійній діяльності. Прийняття рішень у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей Навчально-дослідницька практика; Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи, виконання магістерської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми: Під час захисту кваліфікаційної роботи здобувач другого (магістерського) рівня вищої освіти стисло обґрунтовує вибір теми, її актуальність, мету, завдання, предмет та об’єкт дослідження, теоретичну та практичну значущість дослідження, наукову новизну, дає оцінку отриманим результатам та рекомендації. При цьому, магістр повинен продемонструвати ґрунтовні теоретичні знання з обраної проблематики, здатність самостійно аналізувати та узагальнювати результати дослідження, висловлювати свої міркування з приводу зроблених критичних зауважень зі сторони рецензента, голови та членів екзаменаційної комісії.
Опис: Підготовка магістерської кваліфікаційної роботи до захисту: розробка графічного матеріалу, підписання роботи науковим керівником, консультантами, отримання відгуку з підприємства, відгуку наукового керівника, проходження попереднього захисту, підписання роботи завідувачем кафедри, проходження рецензування. Організація захисту магістерської дипломної роботи: підготовка виступу з доповіддю та ілюстративного матеріалу до неї. Захист магістерської кваліфікаційної роботи: прилюдна доповідь з демонстрацією основних положень результатів дослідження, відповіді на запитання членів державної кваліфікаційної комісії та інших присутніх на захисті фахівців.
Методи та критерії оцінювання: Захист магістерської дипломної роботи (100%)
Критерії оцінювання результатів навчання: Максимальна оцінка – 100 балів: зміст наукового дослідження – 60 балів, оформлення кваліфікаційної роботи – 10 балів, презентація результатів дослідження – 30 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Навчально методичний комплекс «Практика за темою МКР та виконання МКР». URL.: https://vns.lpnu.ua/course/view.php?id=15080».
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).