Навчально-дослідницька практика

Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.075.00.O.011
Кількість кредитів: 7.50
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: д.е.н., професор Бочко Олена Юріївна
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою навчально-дослідницької практики є оволодіння здобувачами вищої освіти, професійних навичок і вмінь здійснення самостійної науково-дослідної діяльності. Вона спрямована на закріплення теоретичних знань, одержаних здобувачами вищої освіти, під час навчання, набуття і удосконалення практичних навичок і умінь у процесі професійної діяльності, розвиток у здобувачів вищої освіти, здатності компетентного прийняття рішень у виробничих ситуаціях, оволодіння сучасними методами та формами науково-дослідної діяльності.
Завдання: Формування компетентностей: Інтегральної компетентності: здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог; Загальних компетентностей: ЗК2. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). ЗК5. Навички міжособистісної взаємодії. ЗК6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. ЗК9. Здатність до постійного самовдосконалення та оволодіння сучасними знаннями; ФК1. Здатність логічно і послідовно відтворювати та застосовувати знання з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу. ФК2. Здатність коректно інтерпретувати результати останніх теоретичних досліджень у сфері маркетингу та практики їх застосування. ФК9. Здатність здійснювати на належному рівні теоретичні та прикладні дослідження у сфері маркетингу. ФК10. Здатність презентувати та оприлюднювати результати наукових досліджень у сфері маркетингу. ФК11. Здатність застосовувати знання з педагогіки і психології у навчальному процесі у закладах вищої освіти.
Результати навчання: Програмні результати навчання: ПРН1. Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу. ПРН 3. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності. ПРН 5. Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами. ПРН 8. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу ПРН 10. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів. ПРН 15. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення. ПРН17. Вміти виокремлювати науково-практичні задачі дослідження та вирішувати їх із використанням положень теорій та методології маркетингу, а також загальнонаукових та спеціальних методів дослідження. ПРН18. Вміти оприлюднити результати власних наукових досліджень у фаховому середовищі та презентувати їх із застосуванням сучасних технічних засобів. ПРН19. Застосовувати педагогічні технології та проводити заняття з фахових навчальних дисциплін відповідно до чинного законодавства. КОМ1. Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. КОМ2. Використання іноземних мов у професійній діяльності. АіВ2. Відповідальність за розвиток професійного знання і практик, оцінку стратегічного розвитку команди. АіВ3. Здатність до подальшого навчання, яке значною міроює автономним та самостійним.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізит: Наукові дослідження та семінари за їх тематикою, Спецкурс з наукових досліджень спеціальності, Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей Кореквізити: Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми: Проходження навчально-дослідницької практики передбачає глибоке і багатоаспектне (комплексне) дослідження об’єкта – кафедри, обраного базою практики, за усіма напрямами її наукової діяльності, виявлення проблем та перспектив її розвитку. Особливістю науково-дослідної роботи здобувачів вищої освіти є її спрямованість на вирішення аналітичних і дослідницьких завдань, необхідних для виконання магістерської кваліфікаційної роботи.
Опис: Під час проходження практики здобувачі вищої освіти повинні підготувати наукову доповідь, розробити кейс за науковими напрямами кафедри та підготувати наукову статтю чи тези чи написати наукову роботу.
Методи та критерії оцінювання: Якість звіту з практики оцінюється за такими критеріями: - відповідність змісту звіту з практики завданню та вимогам навчально-методичних рекомендацій щодо його виконання; - самостійність виконання звіту; - наявність елементів науково-дослідного характеру; - використання комп’ютерних технологій; - оформлення звіту з практики відповідно до вимог.
Критерії оцінювання результатів навчання: Підсумковий контроль: 100 %, з них написання звіту 80 %, захист звіту 20 %.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Гуторов О.І. Методологія та організація наукових досліджень: навч. посібник. Харків, 2017. 272 с. 2. Корягін М., Чік В. Основи наукових досліджень: навч. посібник. Київ, 2019. 492 с. 3. Ладанюк А.П., Власенко Л.О., Кишенько В.Л. Методологія наукових досліджень. Київ, 2018. 352 с. 4. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст: монографія / за ред. Н.В. Карпенко. Київ, 2016. 252 с. 5. Цифровий маркетинг – модель маркетингу ХХІ сторіччя: монографія / М.А. Окландер та ін. Одеса, 2017. 292 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).