Вебаналітика

Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.075.04.O.038
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доцент Фігун Н.В.
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Веб-аналітика надає можливість аналізувати рекламні кампанії, оцінювати витрати на певний канал реклами для того, щоб витрачати рекламний бюджет найбільш ефективно, аналізувати структуру і контент сайту, отримувати вичерпну інформацію про відвідувачів тощо. Метою викладання даної дисципліни є формування у майбутніх спеціалістів системних знань і розуміння концептуальних основ збору, аналізу та формування стратегій інтернет-маркетингу.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: загальних: ЗК1. Здатність приймати обґрунтовані рішення. ЗК3. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт. ЗК9. Здатність до постійного самовдосконалення та оволодіння сучасними знаннями. фахових компетентностей спеціальності: ФК1. Здатність логічно і послідовно відтворювати та застосовувати знання з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу. ФК6. Здатність обирати і застосовувати ефективні засоби управління маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта на рівні організації, підрозділу, групи, мережі. ФК8. Здатність формувати систему маркетингу ринкового суб’єкта та оцінювати результативність і ефективність її функціонування. ФКП 2. Здатність до організації систем збору та аналізу даних в мережі Інтернет.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: знати: - знати сутність формування маркетингової політики комунікацій та її основні рішення в процесі онлайн просування; - знати складові системи маркетингових комунікацій у мережі Інтернет та особливості їх застосування; - знати модель процесу онлайн комунікації; - знати особливості процесів планування, організації, впровадження та аналізу заходів щодо формування позитивного іміджу підприємства та прямого маркетингу; - знати особливості правового регулювання комунікаційної діяльності в мережі Інтернет; уміти: - вміти розраховувати бюджет на маркетингові комунікації та оцінювати ефективність їх реалізації: - вміти розробляти рекламні стратегії та планувати рекламні кампанії; - вміти оцінювати ефективність стимулювання збуту та пропонувати шляхи його поліпшення.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Маркетингові дослідження; Нейромаркетинг, Товарна інноваційна політика, Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи, Виконання магістерської кваліфікаційної роботи, Захист магістерської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Основна мета будь-якої рекламної кампанії полягає в збільшенні продажів товарів, послуг або в отриманні будь-якої відповідної реакції, прояві активності клієнтів - інтернет-реклама не є винятком. Інтернет-маркетологи витрачають достатньо зусиль і часу на створення рекламних кампаній, здатних привернути увагу потенційних відвідувачів сайту. Однак не менш важливим залишаються питання визначення, чи приносять витрачені зусилля бажані плоди. Іншими словами, перейшли відвідувачі веб-сайту з розряду відвідувачів в розряд клієнтів? У підсумку зроблений аналіз може допомогти визначити окупність онлайн інвестицій (ROI). Спосіб визначення окупності інвестицій на інтернет-рекламу може бути порівняно простим або більш складним залежно від того, наскільки детально необхідний аналіз. В ідеалі, слід відстежувати як ефективність самого рекламного блоку, так і кожного ключового слова, пов'язаного з ним. Відстеження ефективності рекламної кампанії (веб-аналітика) життєво важливий елемент для її успіху - без аналітики не зрозуміти, чому кампанія має такий успіх або, наприклад, повністю провалилася, а також, які прийоми працюють ефективніше, а які зовсім не працюють. Наявність веб-сайту саме по собі вже давно перестало про вважатися суттєвою конкурентною перевагою. Деякі сайти більш ефективні, деякі менше, але тепер вони є практично у кожної компанії. Тепер для того, щоб ефективно використовувати Інтернет для цілей бізнесу, потрібно розуміти поведінку споживачів та її прогнозувати.
Опис: 1. Вступ до веб-аналітики. Онлайн реклама 2. Місце контекстної реклами в інтернет маркетингу. 3. Основи роботи з AdWords. Вибір місця й часу показу оголошень. Перевірка активності оголошення. Керування обліковим записом і його безпека. 4. AdWords: Керування оголошеннями. Оголошення й затвердження. Налаштування кампанії. 5. AdWords: Бюджет й ставки. Ключові слова. Відстеження продажів та інших конверсій. Google Analytics і AdWords. 6. Налаштування та початок роботи з Analytics. Ієрархія облікових записів, користувачів, ресурсів і представлень даних 7. Analytics: Звіти й аналітика. 8. Метрики для оцінки ефективності контекстної реклами
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (50%): робота на лабораторних заняттях, усне опитування підчас практичних занять. Підсумковий контроль (50%, екзамен): екзаменаційна контрольна робота.
Критерії оцінювання результатів навчання: Виконання практичних завдань та опитування на практичних заняттях - 25б. Виконання лабораторних завдань - 25б. Екзаменаційний контроль: письмова компонента - 45б. / усна компонента - 5б. Разом за дисципліну - 100б.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Vishaw Deepak (2020) The Tools and Modules of Digital Marketing: A definitive guide to learning the art of digital marketing for beginners. – 164 p. 2. Valliappa Lakshmanan, Jordan Tigani - Google BigQuery - The Definitive Guide: Data Warehousing, Analytics, and Machine Learning at Scale (2019); 3. Andy Schmitz (2012) Online Marketing Essentials (v. 1.0). Unnamed Publisher; 4. Qingyu Zhang (2011) Visual analytics and interactive technologies: data, text, and web mining applications. Information Science Reference; 5. Scott La Counte - The Ridiculously Simple Guide to Google Analytics / The Absolute Beginners Guide to Google Analytics (2019); 6. Himanshu Sharma (2021) Attribution Modelling in Google Analytics and Beyond, Blurb Publishing. – 480 p.; 7. Avery Swartz (2020) See You on the Internet: Building Your Small Business with Digital Marketing, ?Page Two Publishing. – 216 p.;
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).