Випусковий редактор на радіо і телебаченні

Спеціальність: Журналістика
Код дисципліни: 7.061.01.E.016
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Журналістика та засоби масової комунікації
Лектор: Дворянин Парасковія Ярославівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: студенти знатимуть суть роботу випускового редактора на радіо та телебаченні.
Завдання: студенти знатимуть суть роботу випускового редактора на радіо та телебаченні.
Результати навчання: студенти знатимуть суть роботу випускового редактора на радіо та телебаченні.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - Телерадіожурналістика, - Теорія і методика журналістської творчості
Короткий зміст навчальної програми: Переваги і недоліки інтернет-видань у порівнянні з друкованими Друковане видання: зручність використання - можна читати будь-де; читач отримує відразу повний комплект інформації; інформація всіх категорій уміло скомпоновано. Web-видання: відсутня процедура тиражування; читач конкретного номера газети (журналу) потенційно є користувачем Інтернету; доставка номера автоматично забезпечується системою Інтернет; газета однаково доступна всім користувачам Інтернет незалежно від місця проживання; легко робити тематичні добірки інформації. Деякі видання ведуть такі добірки, а у деяких є спеціальні пошукові служби в архіві видання; можна читати (знайомитися зі змістом) видання на незнайомій іноземній мові, використовуючи спеціальне програмне забезпечення, що забезпечує автоматичний переклад тексту; "електронна підшивка" за рік займає усього кілька мегабайт пам'яті, і може бути організована відповідно до інтересів користувача; наявні фрагменти статей можна легко використовувати для роботи (копіювати, переробляти, цитувати); виявлені помилки легко виправляються; читач може легко познайомитися з виданням, не купуючи його; існують різні варіанти доставки електронного видання: WWW, електронна пошта, електронне розсилання, FTP.
Опис: Переваги і недоліки інтернет-видань у порівнянні з друкованими Друковане видання: зручність використання - можна читати будь-де; читач отримує відразу повний комплект інформації;
Методи та критерії оцінювання: семестровий бал максимально - 45 іспит (максимально) - 55
Критерії оцінювання результатів навчання: семестровий бал максимально - 45 іспит (максимально) - 55
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Михайлин І. Л. Основи журналістики — К.: ЦУЛ, 2002 Потятиник Б. Нові і «старі» медіа: передача «четвертої влади» — Режим доступу: http://www.lnu.edu.ua/mediaeco/zurnal/N4/prognoz/prognoz-borys.html[недоступне посилання з червня 2019] Мак-Квейл Д. Теорія масової комунікації — Л.: Літопис, 2010 Штромаєр Г. Політика і мас-медіа — К.: Вид. дім «Києво-Могилянська академія», 2008 «Tossed By A Gale». The Economist. May 14, 2009. (subscription required) Peters, Meghan. «Internet Surpasses Television as Main News Source for Young Adults [STUDY].». Mashable. Retrieved 6 April 2012. Online News Association website
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).