Викладач, дослідник-журналістикознавець

Спеціальність: Журналістика
Код дисципліни: 7.061.01.E.013
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Журналістика та засоби масової комунікації
Лектор: Залізняк Юрій Богданович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: дати розуміння внутрішньої та зовнішньої комунікації на усіх ланках створення контенту у жанрах коментаря та огляду на радіо і телебаченні; навчити практичних інструментів та методів, основ журналістської майстерності для успішної роботи комментатора та оглядача на радіо і телебаченні.
Завдання: дати розуміння внутрішньої та зовнішньої комунікації на усіх ланках створення контенту у жанрах коментаря та огляду на радіо і телебаченні; навчити практичних інструментів та методів, основ журналістської майстерності для успішної роботи комментатора та оглядача на радіо і телебаченні.
Результати навчання: дати розуміння внутрішньої та зовнішньої комунікації на усіх ланках створення контенту у жанрах коментаря та огляду на радіо і телебаченні; навчити практичних інструментів та методів, основ журналістської майстерності для успішної роботи комментатора та оглядача на радіо і телебаченні.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Українське журналістикознавство, Українська мова
Короткий зміст навчальної програми: Сучасні дослідники-журналістикознавці.
Опис: Сучасні дослідники-журналістикознавці.
Методи та критерії оцінювання: за семестр - 45 балів (максимально) за іспит - 55 (максимально)
Критерії оцінювання результатів навчання: за семестр - 45 балів (максимально) за іспит - 55 (максимально)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Григораш Д. С. Журналістика у термінах і виразах. – Львів: Вища школа, 1974. – 295 с. 2. Дмитрук В. Нарис з історії української журналістики XIX ст. – Львів: Вид-во Львів. ун-ту, 1969. – 145 с. 3. Животко А. П. Історія української преси: Навч. посіб. для студ. ф-тів журналістики вищих закл. освіти / М. Тимошик (упоряд.). – К.: Наша культура і наука, 1999. – 368 с. 4. Журналістикознавчі публікації у серіальних виданнях Київського університету імені Тараса Шевченка 1958-1998: Бібліографічний покажчик / Київський університет імені Тараса Шевченка, Інститут журналістики; Укладач Б. І. Черняков. – К., 1999. – 32 с. 5. Журналістська педагогіка в контексті Болонського процесу/ Упоряд.: А. І. Мамалига, Ю. П. Єлісовенко; За заг. ред. В. В. Різуна; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка.— К., 2007.— 608.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).