Виконання магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Журналістика
Код дисципліни: 7.061.01.O.011
Кількість кредитів: 7.50
Кафедра: Журналістика та засоби масової комунікації
Лектор: Галаджун Зоряна Володимирівна
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: втілювати функції українських ЗМІ щодо висвітлення соціальних, економічніих проблем; створити композицію журналістського матеріалу на економічну, соціальну тематику;
Завдання: втілювати функції українських ЗМІ щодо висвітлення соціальних, економічніих проблем; створити композицію журналістського матеріалу на економічну, соціальну тематику;
Результати навчання: втілювати функції українських ЗМІ щодо висвітлення соціальних, економічніих проблем; створити композицію журналістського матеріалу на економічну, соціальну тематику; специфіку роботи над кожним жанром журналістського тексту на економічну, соціальну тематику; урізноманітнювати тематику з соціальних, економічних проблем районних, міських, обласних, загальнодержавних і транснаціональних ЗМІ; враховувати особливості впливу на аудиторію соціальної, економічної інформації в ЗМІ; збалансовано висвітлювати соціальні, економічні проблеми; знати види аргументів, що їх можна використовувати в журналістських матеріалах на економічну та соціальну тематику.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Теорія і методика журналістської творчості Ч 1,2,3,4, Організація роботи і праці журналіста
Короткий зміст навчальної програми: Економічна проблематика в ЗМІ. Актуальні проблеми банківської системи. Актуальні проблеми соціальної журналістики. Актуальні екологічні теми як основа соціальних проблем. Актуальні медичні проблеми в журналістиці. Актуальні соціальні проблеми релігійної журналістики. Релігійна журналістика в контексті соціальної проблематики. Актуальні соціальні проблеми висвітлення збройних конфліктів в Україні.
Опис: Економічна проблематика в ЗМІ. Актуальні проблеми банківської системи. Актуальні проблеми соціальної журналістики. Актуальні екологічні теми як основа соціальних проблем. Актуальні медичні проблеми в журналістиці. Актуальні соціальні проблеми релігійної журналістики. Релігійна журналістика в контексті соціальної проблематики. Актуальні соціальні проблеми висвітлення збройних конфліктів в Україні.
Методи та критерії оцінювання: Практичне заняття, усне опитування, письмова індивідуальна робота (40%); підсумковий контроль (контрольний захід, іспит): письмово-усна форма (60 %)
Критерії оцінювання результатів навчання: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1.Економічна журналістика: новації західної преси. / Переклад та адаптація Алла Лазарєва. – Київ, Інститут масової інформації, 2005. – 112 с. 2. Український бізнес ХХІ століття: реалії, проблеми, перспективи. – К.: Консорціум, 2005. –358 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).