Захист магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Соціологія
Код дисципліни: 7.054.01.O.013
Кількість кредитів: 1.50
Кафедра: Соціологія та соціальна робота
Лектор: Голова та члени екзаменаційної комісії, наукові керівники та рецензенти.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета вивчення навчальної дисципліни та результати навчання полягають у набутті навичок соціологічного аналізу формування і функціювання уявлених та реальних соціальних спільнот в сучасному суспільстві.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти наступних компетентностей: Загальні компетентності: ЗК 02 Здатність працювати автономно Спеціальні компетентності: СК 06 Здатність дотримуватися у своїй діяльності норм професійної етики соціолога та керуватися загальнолюдськими цінностями.
Результати навчання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти наступних компетентностей: Загальні компетентності: ЗК 02 Здатність працювати автономно Спеціальні компетентності: СК 06 Здатність дотримуватися у своїй діяльності норм професійної етики соціолога та керуватися загальнолюдськими цінностями. Зн 1 Спеціалізовані концептуальні знання, що включають сучасні наукові здобутки у сфері професійної діяльності або галузі знань і є основою для оригінального мислення та проведення досліджень Зн 2 Критичне осмислення проблем у галузі соціології та суміжних з нею Ум 1 Спеціалізовані уміння/навички розв’язання проблем, необхідні для проведення досліджень та/або здійснення інноваційної діяльності з метою розвитку нових знань та процедур К 1 Зрозуміле і недвозначне донесення власних знань, висновків та аргументації до фахівців і нефахівців, зокрема до осіб, які навчаються Ав 2 Відповідальність за внесок до професійних знань і практики та/або оцінювання результатів діяльності команд та колективів Ав 3 Здатність продовжувати навчання з високим ступенем автономії
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити: •Аналіз категоріальних даних Соціологія постмодерну та глобалізації Соціологія соціології PR та соціально-психологічні технології в організації Інституційна соціологія Соціологія соціальних проблем Асистентська практика Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи Виконання магістерської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: На захисті магістерської кваліфікаційної роботи здобувачі освіти повинні продемонструвати засвоєні компетентності, навики та вміння, здобуті в процесі навчання.
Опис: Презентація результатів дослідження та захист магістерської кваліфікаційної роботи.
Методи та критерії оцінювання: Атестація здобувачів вищої освіти освітньо-професійної програми здійснюється у формі публічного захисту кваліфікаційної роботи. Участь в дискусіях, презентація та захист результатів дослідження (100%)
Критерії оцінювання результатів навчання: Відповідність сучасним методам проведення та презентації наукового дослідження в галузі соціології.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Академічна чесність як основа сталого розвитку університету/ Міжнарод. благод. Фонд “Міжнарод. фонд. дослідж. освіт. політики”; за заг. ред. Т.В.Фінікова, А.Є.Артюхова – К.; Таксон, 2016. – 234 с. 2. Богдан О. Що варто знати про соціологію та соціологічні дослідження? Посібник-довідник для громадських активістів та всіх зацікавлених.- К. 2015. 4. Важинський С. Є., Щербак Т. І. Методика та організація наукових досліджень: Навч. посіб. Суми: СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. 260 с. 5 .Баскаков А.Я., Туленков Н.В. Методология научного исследования.-К., 2004. 6. Білуха М.Т. Методологія наукових досліджень.- К.: 2002. 7. Еко У. Как написать дипломную работу. Гуманитарные науки.-М., 2003. 9. Єріна А.М. Методологія наукових досліджень.-К., 2004. 10. Ковальчук В.В., Моїсєєв Л.М. Основи наукових досліджень. –К., 2005. 12. Корягін М. В., Чік М. Ю. Основи наукових досліджень : Навчальний посібник, 2017. 13. Паніна Н.В. Технологія соціологічного дослідження. – К., 1995. 14. Цехмістров Г.С. Основи наукових досліджень.-К., 2004. 18. Шейко В.М. Організація та методика наукового-дослідницької діяльності.-К., 2003. 19. Harding S. Objectivity&Diversity. Another logic of scientific research. The University of Chicago Press, Chicago, 2015 20. Методичні вказівки до виконання магістерської кваліфікаційної роботи для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 054 «Соціологія» / Укл.: В.М.Піча, В.Є. Савка, Л.Д. Климанська, М.В.Школяр, С.К.Андрейчук, У.В.Яцишин– Львів, 2020. А також література, відповідно до теми магістерської кваліфікаційної роботи.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).