Менеджмент та аналіз в системі оподаткування в Україні
Спеціальність: Облік і оподаткування
Код дисципліни: 8.071.00.M.025
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Обліку та аналізу
Лектор: д.е.н., проф. Яструбський Михайло Ярославович
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей:
Інтегральна компетентність(ІНТ)
Здатність розв’язувати складні завдання і проблеми у сфері професійної діяльності з обліку, аналізу, контролю, аудиту, оподаткування або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
Зн1. Спеціалізовані концептуальні знання, набуті у процесі навчання та/або професійної діяльності на рівні новітніх досягнень, які є основою для оригінального мислення та інноваційної діяльності, зокрема в контексті дослідницької роботи
УМ. Розв'язання складних завдань і проблем, що потребує оновлення та інтеграції знань, часто в умовах неповної/недостатньої інформації та суперечливих вимог провадження дослідницької та/або інноваційної діяльності
КОМ. Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема до осіб, які навчаються
АіВ3. Здатність до подальшого навчання, яке значною мірою є автономним та самостійним.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Організація і методика аудиту
Облік та фінансова звітність за МСБО державного сектора
Короткий зміст навчальної програми: Теоретичний матеріал навчальної дисципліни охоплює 15 тем, що розкривають особливості державного фінансового контролю в секторі загального державного управління.
Розкриття предмета дисципліни через розгляд напрямків проведення державного фінансового контролю Навчальні матеріали дисципліни розкривають особливості здійснення державного фінансового контролю бюджетних установ. Застосування процедур державного фінансового контролю розглядається з прив’язкою до об’єктів контролю. Контроль в секторі загального державного управління здійснюється представниками відповідних державних органів на підставі норм Законів України, інших нормативних актів
Опис: Теоретико-методологічні основи Менеджменту та аналізу в системі оподаткування в Україні. Поняття, сутність та значення Менеджменту та аналізу в системі оподаткування в Україні з умовах ринкової економіки. Предмет, об'єкти, суб'єкти, типи та загальні методи Менеджменту та аналізу в системі оподаткування в Україні. ПринципиМенеджменту та аналізу в системі оподаткування в Україні. Основи Менеджменту та аналізу в системі оподаткування в Україні. Практика здійснення Менеджменту та аналізу в системі оподаткування в Україні.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль результатів навчання передбачає усне опитування, виконання розрахункових завдань на практичних заняттях, захист контрольних робіт і письмове тестування
Критерії оцінювання результатів навчання: Розподіл балів за видами навчальної роботи здобувачів освіти заочної форми навчання
Розподіл балів у 100-бальній шкалі
Поточний контроль (ПК) Разом за
дисципліну
усні відповіді на практичних заняттях виконання та захист контрольної роботи письмове тестування 100
6 24 70
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література:
1. Державна аудиторська служба України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.dkrs.gov.ua/kru/uk/index
2. Західний офіс Держаудитслужби [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.dkrs.gov.ua/kru/uk/publish/article/131275
3. Доступ до публічної інформації Держаудитслужби [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.dkrs.gov.ua/kru/uk/publish/article/76574
4. Держаудитслужба. Національне антикорупційне бюро України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://nabu.gov.ua/tags/derzhauditsluzhba
5. Бюджетний кодекс України від 08.07.2010 № 2456-VI [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2456-17
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).