Педагогічна практика

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія
Код дисципліни: 8.161.00.O.012
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Технологія органічних продуктів
Лектор: Викладачі кафедри
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Ознайомлення із структурою та напрямами діяльності закладу вищої освіти; особливостями побудови навчальних планів, моделювання графіків навчального процесу та складання розкладу; ознайомлення із плануванням та організацією навчального, наукового та методичного процесу у закладі вищої освіти.
Завдання: Проходження здобувачами освіти третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти педагогічної практики сприяє формуванню у них таких компетентностей: загальні компетентності: 1. Здатність будувати навчальні плани, моделювати графіки навчального процесу та складати розклад. 2. Здатність планувати та організовувати навчальний, науковий та методичний процеси у закладі вищої освіти. фахові компетентності: 1. Здатність працювати з науковими джерелами у контексті виконання компаративного аналізу формування окремих компетентностей здобувачів освіти за конкретною спеціальністю. 2. Здатність виконувати підготовку фахівців; збір та аналіз первинної інформації, підготовку документів, написання тез доповіді або наукової статті.
Результати навчання: • кваліфіковано здійснювати професійне навчання й виховання студентів у рамках конкретної професії на рівні вимог, установлених стандартами професійної освіти, на основі поєднання техніко-технологічних і психолого-педагогічних знань, умінь і навичок. • використовувати методи й форми навчання у своїй професійної діяльності. • застосовувати оптимальні методи контролю знань студентів в умовах теоретичного і практичного навчання; • використовувати конкретні технології, методики і форми професійного виховання; • володіти навичками спілкування в професійно-педагогічній праці, що містять у собі перцепцію (сприйняття), інтеракцію (взаємовплив) і комунікацію (обмін інформацією).
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Професійна педагогіка • Філософія і методологія науки • Наукові основи удосконалення існуючих і створення нових технологічних процесів органічного синтезу • Розвиток теорії хімічних реакцій: механізм, кінетика, термодинаміка • Дослідження кінетики складних хімічних реакцій
Короткий зміст навчальної програми: Підготовка до проведення практичного заняття. Асистування під час проведення практичного заняття. Проведення практичного заняття. Підготовка до проведення заняття з виконання лабораторного практикуму. Асистування під час проведення заняття з виконання лабораторного практикуму. Проведення заняття з лабораторного практикуму. Підготовка і обговорення відкритої лекції. Читання відкритої лекції студентам.
Опис: У процесі проходження педагогічної практики для здобувачів освіти третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти передбачено такі види діяльності: навчально-методична: ознайомлення із структурою та напрямами діяльності закладу вищої освіти; особливостями побудови навчальних планів, моделювання графіків навчального процесу та складання розкладу; ознайомлення із плануванням та організацією навчального, наукового та методичного процесу у закладі вищої освіти; ознайомлення з функціональними обов’язками, напрямами діяльності вчених рад інститутів, вченої ради закладу, кафедр; відвідування лекційних, семінарських / практичних/лабораторних занять викладачів випускової кафедри з подальшим їх педагогічним аналізом; розробка планів-конспектів та текстів 1 лекції, конспектів 2 семінарських / практичних /лабораторних занять, та їх проведення; відвідування навчальних занять колег та участь у їхньому обговоренні. науково-дослідницька: робота з науковими джерелами у контексті виконання компаративного аналізу формування окремих компетентностей здобувачів освіти за конкретною спеціальністю в одній із країн світу, особливостей підготовки фахівців; збір та аналіз первинної інформації, підготовка документів, написання тез доповіді або наукової статті.
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання проведення студентом практичного і лабораторного заняття, читання відкритої лекції (100%)
Критерії оцінювання результатів навчання: – виконання програми практики; – рівень сформованості професійної та науково-дослідної компетентності здобувача освіти; – рівень сформованості професійних цінностей і ставлення, прояв професійно значущих якостей; – якість виконання всіх завдань та видів роботи під час проходження практики; – якість та своєчасність здачі підсумкової документації.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Збірник нормативних документів Національного університету “Львівська політехніка”/ За ред. професора Ю.Я. Бобала. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2013. – 804 с. 2. Жигірь В.І. Професійна педагогіка: Навчальний посібник / В.І. Жигірь, О.А. Чернега; за ред. М.В. Вачевського. – К.: Кондор, 2012. – 336 с. 3. Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи: Методичний посібник для студентів магістратури. – К. : Центр навчальної літератури, 2003. – 316 с. 4. Максимюк С.П. Педагогіка: навчальний посібник. - К.: Кондор, 2009. - 670 с. 5. Туркот Т.І. Педагогіка вищої школи:навч. посіб..: реком. МОН України для студентів магістратури вищих навчальних закладів непедагогічного профілю. Херсон, 2011. – 608 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Педагогічна практика

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія
Код дисципліни: 8.161.00.O.013
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Хімічна інженерія
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна

Педагогічна практика

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія
Код дисципліни: 8.161.00.O.014
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Хімічна технологія переробки нафти та газу
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна

Педагогічна практика

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія
Код дисципліни: 8.161.00.O.012
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Фізична, аналітична та загальна хімія
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна

Педагогічна практика

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія
Код дисципліни: 8.161.00.O.012
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Хімії і технології неорганічних речовин
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна

Педагогічна практика

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія
Код дисципліни: 8.161.00.O.012
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Хімічна технологія переробки пластмас
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна