Електрохімія наноматеріалів

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія
Код дисципліни: 8.161.00.M.031
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Хімії і технології неорганічних речовин
Лектор: д.т.н., проф. Кунтий Орест Іванович
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: -
Завдання: -
Результати навчання: • орієнтуватись у класифікації наноматеріалів, основних напрямах та тенденції розвитку нанонауки та нанотехнологій; • знати основні фізичні, фізико-хімічні та хімічні методи одержання наноматеріалів і нанокомпозитів; • знати теорію хімічного синтезу наноматеріалів й особливості електрохімічного; • знати фізико-хімічні процеси формування наночастинок під час катодного та анодного одержання наноматеріалів і нанокомпозитів; • знати електрохімію формування наночастинок за гальванічного заміщення металів; • знати електрохімічний каталіз на електродах на основі наноматеріалів; • уміти аналізувати існуючі нанотехнології на основі електрохімічних методів синтезу; • уміти застосовувати сучасні електрохімічні методи синтезу наноматеріалів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Неорганічна хімія. • Хімія та технологія наноматеріалів. • Фізична хімія.
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна охоплює теорію електрохімії наноматеріалів, технологічні аспекти, апаратура для здійснення сучасних інноваційних процесів синтезу наноматеріалів, нанокомпозитів і розчинів наночастинок, електрохімічного каталізу на поверхні наноструктурованих електродів, прикладні аспекти синтезованих наноматеріалів.
Опис: -
Методи та критерії оцінювання: • Іспит (100%)
Критерії оцінювання результатів навчання: -
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Волков С.В., Ковальчук Є.П., Огенко В.М., Решетняк О.В. Нанохімія. Наносистеми. Наноматеріали. – К.: Наукова думка, 2008. – 424 с. 2. Заячук Д.М. Нанотехнології і наноструктури: навчальний посібник. – Львів: Вид-во НУ «Львівська політехніка», 2009. – 581 с. Допоміжна 5. Наукові журнали: Nano Today, Chemical Reviews, Electrochimіса Acta, Journal of The Electrochemical Society, Catalysis Today, Electrochemistry Communications, Journal Solid State Electrochemistry, Journal Applied Electrochemistry, Journal of the American Chemical Society
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).