Педагогічна практика
Спеціальність: Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології
Код дисципліни: 8.174.00.O.020
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Комп'ютеризовані системи автоматики
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Педагогічна практика
Спеціальність: Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології
Код дисципліни: 8.174.00.O.019
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Електромехатроніка та комп'ютеризовані електромеханічні системи
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Педагогічна практика
Спеціальність: Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології
Код дисципліни: 8.174.00.O.018
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології
Лектор: Пістун Євген Павлович, д.т.н., професор
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: - здатність продемонструвати поглиблені знання у вибраній області наукових досліджень;
- здатність продемонструвати розуміння впливу технічних рішень у суспільному, економічному і соціальному контексті;
- ефективно працювати як індивідуально, так і у складі команди;
- уміти викладати професійно-орієнтовані дисципліни спеціальності на основі системних, методологічних знань з автоматизації та комп'ютерно-інтегрованих технологій та результатів наукових досліджень;
- уміння ефективно спілкуватись на професійному та соціальному рівнях українською та іноземною мовами;
- уміння представляти та обговорювати отримані результати та здійснювати трансфер набутих знань;
- здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи та досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити:
- Професійна педагогіка
Кореквізити:
- Презентація результатів наукових досліджень
Короткий зміст навчальної програми: Метою практикуму є набуття здобувачами навичок успішного застосування основ педагогічних знань на практиці. Здобувачі PhD ступеня повинні навчитися орієнтуватися в закономірностях, принципах процесу навчання, оволодіти елементарними навичками аналізу навчально-виховних і проблемних педагогічних ситуацій у колективі. Здобувачі повинні навчитись застосовувати навчальний матеріал спеціальності у конкретних умовах педагогічної ситуації, спираючись на засвоєні теоретичні положення; набути навичок контакту з аудиторією та залучення студентів до діяльності творчого характеру (виступу, доповіді, плану дії тощо). Здобувачі повинні навчитись застосовувати комплексний підхід до процесу навчання та поєднувати його з процесом виховання. Зокрема, виховувати у студентів працьовитість, відповідальність до виконання завдань курсу, дисциплінованість, самостійність.
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання звіту за результатами практикуму, 100%.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Алексюк А.М. Педагогіка вищої освіти України.- К., 2002.
2. Бандурка О. Основи психології і педагогіки. – Харків.: 2003.
3. Вікова та педагогічна психологія. – К.: 2007.
4. Волкова Н.П. Професійно-педагогічна комунікація. – К.: 2006.
5. Гронлунд Н.Е. Оцінювання студентської успішності. – К.: 2005.