Технологія написання та оформлення наукових праць та дисертацій

Спеціальність: Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка
Код дисципліни: 8.175.00.M.038
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Інформаційно-вимірювальних технологій
Лектор: Лектор Професор Луцик Ярослав Теодорович
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: знати: • особливості роботи з прикладними програмами Word, Excel, PowerPoint, CorelDraw (або їх аналогами) тощо; • вимоги нормативних документів щодо оформлення науково-технічних статей, дисертацій, авторефератів, презентацій вміти: • максимально застосувати наявні можливості програми Word для ефективного опрацювання текстових матеріалів з метою подальшого підготовлення та оформлення науково-технічних статей, дисертацій, авторефератів, презентацій, доповідей (створення автоматичних змісту та списку літератури, закладок, посилань тощо). • працювати у графічних редакторах і створювати та редагувати рисунки векторної графіки у Word, PowerPoint, CorelDraw (або їх аналогах) тощо. • конвертувати векторну графіку у растрову з різних графічних редакторів з подальшим вставленням у текстовий документ або презентацію.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Обчислювальна техніка та інформатика
Короткий зміст навчальної програми: Отримати необхідні знання про вимоги сучасних нормативних документів (зокрема, вимоги МОН України щодо оформлення дисертацій) та про залучення наявних можливостей застосування програм Word, Excel, PowerPoint, CorelDraw (або їх аналогами) для підготовлення та оформлення науково-технічних статей, дисертацій, авторефератів, презентацій, доповідей. В процесі вивчення курсу аспіранти повинні набути навички роботи з прикладними програмами Word, Excel, PowerPoint, CorelDraw (або їх аналогами); вміти застосувати програми Word, Excel, PowerPoint, CorelDraw тощо для правильного і раціонального оформлення науково-технічних статей, дисертацій, авторефератів, презентацій, доповідей із залученням графічних та табличних файлів.
Методи та критерії оцінювання: • Поточний контроль: (усне опитування, контрольні заходи (40%)) • Підсумковий контроль (60%, залік):письмово-усна форма
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Пташинский В.С. Самоучитель Word 2013/ Пташинский Владимир Сергеевич.– Эксмо, 2013.– 272 с. ISBN 978-5-699-65642-4. 2. Ламберт Д. Microsoft Word 2013. Step By Step/Джоан Ламберт, Джойс Кокс.– ЭКОМ Паблишерз, 2015.– 640 с. 3. Пташинский В.С. Самоучитель Office 2013/ Пташинский Владимир Сергеевич.– Эксмо, 2013.– 288 с. ISBN 978-5-699-62713-4. 4. Леонов В. Простой и понятный самоучитель Word и Excel. 2-е изд./ Василий Леонов.– Эксмо, 2016.– 352 с. ISBN 978-5-699-87766-9. 5. Серогодский В. Excel 2013. Полное руководство. Готовые ответы и полезные приемы/В. Серогодский, А. Рогозин, Д. Козлов, А. Дружинин, Р. Прокди – C-Пб: Наука и техника, 2015.– 416 c. ISBN 978-5-94387-970-8. 6. Word и Excel. 2013 и 2016. Cамоучитель Левина в цвете. 4-е изд./ Левин А. Ш. – C-Пб: Питер, 2017.– 192 с. ISBN 978-5-496-02568-3. 7. Прокди Р. Г. Создание эффектных презентаций с использованием PowerPoint 2013/ Прокди Р. Г., Финков М. В., Шульгин В. П. – C-Пб: Наука и Техника, 2015.–256 с. ISBN 978-5-94387-980-7. 8. Баутон Г.Д. CorelDRAW X5. Официальное руководство/ Баутон Гэри Дэвид – К: BHV, 2012.– 816 с. ISBN: 978-5-9775-0758-5. 9. Жвалевский А.В., Гурский Ю.А. Работа в CorelDRAW 12 (2-е изд.)/ Жвалевский А.В., Гурский Ю.А. – М.: НОУ "Интуит", 2016.– 406 с. 10. Порядок проходження документів для захисту дисертацій у спеціалізованих вчених радах Національного університету "Львівська політехніка" –Методичні вказівки для здобувачів наукового ступеня/ Бобало Ю.Я., Луцик Я.Т., Стадник Б.І., Шишкіна І.О.– Львів: Вид-во НУ”Львівська політехніка”, 2011 –140 с. 11. http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0155-17