Платформа та середовище розроблення обчислювально-вимірювального обладнання в межах мови програмування LabVIEW

Спеціальність: Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка
Код дисципліни: 8.175.00.M.034
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Інформаційно-вимірювальних технологій
Лектор: Доцент Кочан Орест Володимирович
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Знати: • що таке LabVIEW. • як використовувати LabVIEW для збирання даних • як використовувати LabVIEW для опрацювання даних • як використовувати LabVIEW для аналізу даних • як використовувати функції LabVIEW для математичних операцій • що таке потік даних і як він працює • як працювати з двійковими числами • як вирішувати системи рівнянь за допомогою LabVIEW • як функціонує обладнання для збирання даних • як LabVIEW може бути використане для автоматизації експериментів • різні типи файлів які LabVIEW може записувати і читати • як використовувати графіки для відображення процесів у LabVIEW • використовувати лінійну регресію для підбору найкращої моделі даних • як використовувати програмні структури LabVIEW
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Аналогова схемотехніка • Цифрова схемотехніка • Вища математика • Аналогові та цифрові засоби вимірювань
Короткий зміст навчальної програми: Метою викладання навчальної дисципліни полягає в тому, щоб дати аспірантам необхідні знання про можливості створення сучасного обчислювально-вимірювального обладнання в межах середовища програмування LabVIEW та застосування цього обладнання у наукових дослідженнях.
Методи та критерії оцінювання: • Поточний контроль: (усне опитування, контрольні заходи (30%)) • Підсумковий контроль (70%, залік):письмово-усна форма
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Editors Yatsyshyn S., Stadnyk B. Cyber-Physical Systems. Metrological Issues. IFSA Publishing, Barcelona, 2016. 2. Travis J., Kring J. LabVIEW for Everyone : Graphical Programming Made Easy and Fun (3rd. ed.). Prentice Hall, 2006. 3. Larsen R. LabVIEW for Engineers. Prentice Hall, 2011. 4. Бутырин П., Васьковская Т., Каратаев В., Материкин С. Автоматизация физических исследований и эксперимента: компьютерные измерения и виртуальные приборы на основе LabView 7. Москва; ДМК, 2005. 5. Yang Yik. LabVIEW Graphical Programming Cookbook. Birmingham, Packt Publishing, 2014.