Розробка технологій будівельних процесів, зведення будівель та споруд
Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.192.01.E.023
Кількість кредитів: 3.50
Кафедра: Будівельне виробництво
Лектор: Мудрий Ігор Богданович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: ІНТ. Здатність розв’язувати складні інженерно-технічні та науково-дослідні проблеми під час професійної діяльності в галузі будівництва і архітектури, що передбачає здатність виконувати техніко-економічне порівняння варіантних рішень, застосування сучасних методів натурних досліджень будівельних несучих та огороджуючих конструкцій, використання енергоощадних технологій.
Спеціальні фахові компетентності професійного спрямування (СКП)
СКП 1.2. Здатність визначити технічний стан будівель, споруд і інженерних комунікацій міського господарства з подальшою розробкою рекомендацій щодо безпечної експлуатації замовником;
СКП 1.4. Здатність ефективно використовувати інструментарій і технології сучасного менеджменту в управлінні державних та комерційних установ з проектування, монтажу та експлуатації систем міського господарства та їх функціонуванні на міжнародному ринку будівельних послуг.
Програмні результати навчання спеціалізації (РНС)
РНС 1.2. Застосовувати знання для вирішення характерних задач синтезу та аналізу в системах утримання міської забудови;
РНС 1.4. Здатність здійснювати постановку задачі досліджень, проведення теоретичних та експериментальних досліджень, аналіз результатів та їх впровадження.
Результати навчання: • мати уявлення про наукові основи технології будівельних процесів, контроль якості будівництва і будматеріалів, технології зведення будівель та споруд;
• вміти формувати ефективні конструктивно-технологічні рішення при зведенні будівель та споруд в цілому так і окремих частин.
• знати методику технологічного проектування окремих видів будівельно-монтажних робіт, зміст і порядок їх виконання.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Організація будівництва
• Технологія будівельного виробництва
Короткий зміст навчальної програми: Параметри технологічного процесу зведення будівель та споруд; Організаційно-технологічні схеми зведення будівель і споруд; Технологія зведення будівель із конструкцій індустріального виготовлення; Технологія зведення будівель з використанням монолітного та збірного залізобетону; Технології зведення висотних будинків; Технології зведення великопролітних споруд та купольних покрить; Технологія зведення великопролітних споруд з висячими конструкціями покриття
Опис: Параметри технологічного процесу зведення будівель та споруд; Організаційно-технологічні схеми зведення будівель і споруд; Технологія зведення будівель із конструкцій індустріального виготовлення; Технологія зведення будівель з використанням монолітного та збірного залізобетону; Технології зведення висотних будинків; Технології зведення великопролітних споруд та купольних покрить; Технологія зведення
Методи та критерії оцінювання: • письмові звіти з практичних робіт, усне опитування (25%)
• підсумковий контроль (75 %, контрольний захід, екзамен)
Критерії оцінювання результатів навчання: • письмові звіти з практичних робіт, усне опитування (25%)
• підсумковий контроль (75 %, контрольний захід, екзамен)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Електронний навчально-методичний комплекс, який використовується для забезпечення дисципліни " Розробка технології будівельних процесів, зведення будівель та споруд " http://vns.lp.edu.ua/mod/resource/view.php?id= 221124).
2. Гусаков, А.А. Системотехника строительства. Энциклопедический словарь/ А.А. Гусаков - М.: АСВ, 2004 - 320с.
3. Технология возведения зданий и сооружений/Теличенко В.И., Терентьев О.М., Лапидус А.А. Высшая школа. Москва. 2004 - 446 с.
4. Технология возведения зданий/ Ю. Н. Казаков, А. М. Мороз, В. П. Захаров. 2018 - 256 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Розробка технологій будівельних процесів, зведення будівель та споруд (курсовий проєкт)
Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.192.01.E.026
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Будівельне виробництво
Лектор: Мудрий Ігор Богданович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: ІНТ. Здатність розв’язувати складні інженерно-технічні та науково-дослідні проблеми під час професійної діяльності в галузі будівництва і архітектури, що передбачає здатність виконувати техніко-економічне порівняння варіантних рішень, застосування сучасних методів натурних досліджень будівельних несучих та огороджуючих конструкцій, використання енергоощадних технологій.
Спеціальні фахові компетентності професійного спрямування (СКП)
СКП 1.2. Здатність визначити технічний стан будівель, споруд і інженерних комунікацій міського господарства з подальшою розробкою рекомендацій щодо безпечної експлуатації замовником;
СКП 1.4. Здатність ефективно використовувати інструментарій і технології сучасного менеджменту в управлінні державних та комерційних установ з проектування, монтажу та експлуатації систем міського господарства та їх функціонуванні на міжнародному ринку будівельних послуг.
Програмні результати навчання спеціалізації (РНС)
РНС 1.2. Застосовувати знання для вирішення характерних задач синтезу та аналізу в системах утримання міської забудови;
РНС 1.4. Здатність здійснювати постановку задачі досліджень, проведення теоретичних та експериментальних досліджень, аналіз результатів та їх впровадження.
Результати навчання: • мати уявлення про наукові основи технології будівельних процесів, контроль якості будівництва і будматеріалів, технології зведення будівель та споруд;
• вміти формувати ефективні конструктивно-технологічні рішення при зведенні будівель та споруд в цілому так і окремих частин.
• знати методику технологічного проектування окремих видів будівельно-монтажних робіт, зміст і порядок їх виконання.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Організація будівництва
• Технологія будівельного виробництва
Короткий зміст навчальної програми: Параметри технологічного процесу зведення будівель та споруд; Організаційно-технологічні схеми зведення будівель і споруд; Технологія зведення будівель із конструкцій індустріального виготовлення; Технологія зведення будівель з використанням монолітного та збірного залізобетону; Технології зведення висотних будинків; Технології зведення великопролітних споруд та купольних покрить; Технологія зведення великопролітних споруд з висячими конструкціями покриття
Опис: Параметри технологічного процесу зведення будівель та споруд; Організаційно-технологічні схеми зведення будівель і споруд; Технологія зведення будівель із конструкцій індустріального виготовлення; Технологія зведення будівель з використанням монолітного та збірного залізобетону; Технології зведення висотних будинків; Технології зведення великопролітних споруд та купольних покрить; Технологія зведення
Методи та критерії оцінювання: • письмові звіти з практичних робіт, усне опитування (25%)
• підсумковий контроль (75 %, контрольний захід, екзамен)
Критерії оцінювання результатів навчання: • письмові звіти з практичних робіт, усне опитування (25%)
• підсумковий контроль (75 %, контрольний захід, екзамен)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Електронний навчально-методичний комплекс, який використовується для забезпечення дисципліни " Розробка технології будівельних процесів, зведення будівель та споруд " http://vns.lp.edu.ua/mod/resource/view.php?id= 221124).
2. Гусаков, А.А. Системотехника строительства. Энциклопедический словарь/ А.А. Гусаков - М.: АСВ, 2004 - 320с.
3. Технология возведения зданий и сооружений/Теличенко В.И., Терентьев О.М., Лапидус А.А. Высшая школа. Москва. 2004 - 446 с.
4. Технология возведения зданий/ Ю. Н. Казаков, А. М. Мороз, В. П. Захаров. 2018 - 256 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).