Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей

Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.192.01.O.029
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Будівельні конструкції та мости
Лектор: Кущенко Володимир Миколайович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета викладання - формування у студентів навиків публікації результатів наукових досліджень, а також підготовка доповідей і презентацій для конференцій.
Завдання: інтегральна компетентність: ІТН. Здатність розв’язувати задачі дослідницького та/або інноваційного характеру у сфері будівництва та цивільної інженерії спеціальні фахові компетентності: СК2. Здатність до критичного осмислення сучасних проблем у галузі будівництва та цивільної інженерії для розв’язання складних задач професійної діяльності. СК6. Здатність будувати та досліджувати моделі ситуацій, об’єктів і процесів будівництва та цивільної інженерії. СК10. Здатність формулювати нові гіпотези та наукові задачі у галузі будівництва та цивільної інженерії, вибирати належні напрями та відповідні методи для їх розв’язання, беручи до уваги наявні ресурси.
Результати навчання: РН05. Вільно спілкуватися державною мовою усно і письмово для обговорення професійних проблем і результатів діяльності у сфері архітектури та будівництва. РН09. Збирати необхідну інформацію, використовуючи науково-технічну літературу, бази даних та інші джерела, аналізувати і оцінювати її. РНС 1.1. Застосовувати набуті знання і розуміння для ідентифікації, формулювання і вирішення завдань проектування та будівництва об’єктів промислового та цивільного призначення, використовуючи відомі методи ЗН1. Спеціалізовані концептуальні знання, що включають сучасні наукові здобутки у сфері професійної діяльності або галузі знань і є основою для оригінального мислення та проведення досліджень ЗН2. Критичне осмислення проблем у галузі та на межі галузей знань УМ 1. Спеціалізовані уміння/навички розв’язання проблем, необхідні для проведення досліджень та/або провадження інноваційної діяльності з метою розвитку нових знань та процедур. УМ 2. Здатність інтегрувати знання та розв’язувати складні задачі у широких або мультидисциплінарних контекстах. УМ 3. Здатність розв’язувати проблеми у нових або незнайомих середовищах за наявності неповної або обмеженої інформації з урахуванням аспектів соціальної та етичної відповідальності КОМ 1. Зрозуміле і недвозначне донесення власних знань, висновків та аргументації до фахівців і нефахівців, зокрема до осіб, які навчаються АіВ 1. Управління робочими або навчальними процесами, які є складними, непередбачуваними та потребують нових стратегічних підходів. АіВ 2. Відповідальність за внесок до професійних знань і практики та/або оцінювання результатів діяльності команд та колективів. АіВ 3. Здатність продовжувати навчання з високим ступенем автономії.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Наукові дослідження у будівництві Наукові дослідження та семінари за їх тематикою Спецкурс з наукових досліджень спеціальності
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна «Практикум з підготовки наукових публікацій матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей» є нормативною дисципліною, що включається в навчальні плани як самостійна дисципліна за вибором. Завдання вивчення дисципліни передбачає отримання студентами навиків підготовки наукових публікацій і доповідей на конференціях.
Опис: Тема 1. Загальні відомості о видавницький діяльності у сфері наукових досліджень. Види наукових публікацій. Перелік фахових видань. Складання списка літератури за темою магістерської роботи. Тема 2. Поняття фахових видань і видань наукометричної бази. Визначення напрямку досліджень. Формулювання назви і концепції публікації в фаховому виданні. Тема 3. Авторські свідотства на винаходи і корисні моделі. Пошук аналога і описання корисної моделі з необхідними схемами та ескізами Тема 4. Наукові доповіді. Тези і матеріали наукових конференцій. Підготовка тез і презентації на наукову студентську конференцію. Тема 5. Магістерська робота, як приклад рукописи у вигляді технічного звіту науково-дослідницької роботи. Правила оформлення.Визначення структури текста. Тема 6. Правила написання статей для фахових видань. Структура і об’єм тексту. Правила написання анотації. Ключові слова. Актуальність. Мета. Методика виконання роботи. Результати. Висновки. Список літератури. Рецензування статей.
Методи та критерії оцінювання: 1. Поточний контроль – опитування на практичних заняттях. 2. Рубіжний контроль у вигляді захисту підготовленої публікації для фахового видання, тез доповіді і презентації на студентську науково-технічну конференцію. 3. Підсумковий контроль – залік.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль - 20. Письмова компонента -50. Усна компонента - 30. Разом - 100.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Основи методології та організації наукового дослідження: Навч. посібник для студентів, курсантів, аспірантів і ад’юнктів/за ред. А.Є. Конверського. – К.: Центр учбової літератури, 2010 – 352 с. 2. Закон України «Про авторське право і суміжні права» зі змінами на 2010 р.// Відомості Верховної Ради (ВВР), 2011, № 32, ст.314. 3. Закон України «Про видавничу справу» зі змінами 2011 р.//Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1997, N 32, ст.206; зі змінами N 3352-VI від 12.05.2011, ВВР, 2011, N 45, ст.486
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей

Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.192.03.O.049
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Будівельне виробництво
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна

Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей

Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.192.04.O.067
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Будівельне виробництво
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна

Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей

Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.192.05.O.086
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Автомобільні дороги та мости
Лектор: професор Соболь Христина Степанівна
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Дисципліна “Практикум з подготовки наукових публікацій” необхідна для магістерскої і спеціальної підготовки студентів спеціальності 192. “Будівництво та цівільна інженерія”. Мета викладання - формування у студентів навиків публікації результатів наукових досліджень.
Завдання: загальні компетентності: • ІНТ. Здатність розв’язувати задачі дослідницького та/або інноваційного характеру у сфері будівництва та цивільної інженерії; • ЗК01. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
Результати навчання: РН02. Застосовувати спеціалізовані концептуальні знання, що включають сучасні наукові здобутки, а також критичне осмислення сучасних проблем в галузі будівництва та цивільної інженерії для розв’язування складних задач професійної діяльності. РН06. Застосовувати сучасні математичні методи для аналізу статистичних даних, розрахунку та оптимізації параметрів проектування та технологічних процесів зведення будівель та споруд. РН09. Підбирати сучасні матеріали, технології і методи виконання процесу будівельного виробництва, враховуючи архітектурно-планувальну, конструктивну частину проекту та базу будівельної організації. РН10. Збирати необхідну інформацію, використовуючи науково-технічну літературу, бази даних та інші джерела, аналізувати і оцінювати її. РН15. Уміти виявляти наукову сутність проблем у професійній сфері, знаходити шляхи щодо їх розв’язання. КОМ 1. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень, власного досвіду та аргументації КОМ 2. Збір, інтерпретація та застосування даних КОМ 3. Спілкування з професійних питань, у тому числі іноземною мовою, усно та письмово КОМ 4. Зрозуміле і недвозначне донесення власних знань, висновків та аргументації до фахівців і нефахівців, зокрема до осіб, які навчаються АіВ 1. Управління робочими або на-вчальними процесами, які є складними, непередбачуваними та потребують нових стратегічних підходів. АіВ 2. Відповідальність за внесок до професійних знань і практики та/або оцінювання результатів діяльності команд та колективів. АіВ 3. Здатність продовжувати навча-ння з високим ступенем автономії.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Наукові дослідження у будівництві Спецкурс з наукових досліджень спеціальності Наукові дослідження та семінари за їх тематикою
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна «Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей» є нормативною дисципліною, що включається в навчальні плани як самостійна дисципліна обов’язкового вибору. Обсяг навчального часу для вивчення дисципліни «Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей» визначений державними вимогами і складає 180 академічних годин (6.0 кредитів EСTS), з яких 22 години відведено на аудиторні заняття, 158 годин – самостійна робота студентів. У процесі навчання студенти готують статтю за темою магістерської роботи для фахового видання. Форма підсумкового контролю знань – залік. Завдання вивчення дисципліни передбачає отримання студентами навиків видавницької діяльності за результатами науково-дослідницької роботи.
Опис: Загальні відомості про видавницьку діяльність у сфері наукових досліджень. Види наукових публікацій. Поняття фахових видань і видань наукометричної бази. Авторські свідотства на винаходи і корисні моделі. Наукові монографії і дисертації. Автореферати. Тези і матеріали наукових конференцій. Правила написання статей для фахових видань. Структура і об’єм тексту. Правила написання анотації. Ключеві слова. Актуальність. Мета. Методика виконання роботи. Результати. Висновки. Список літератури. Рецензування статей. Перелік фахових видань.
Методи та критерії оцінювання: Форма семестрового контролю – залік
Критерії оцінювання результатів навчання: На практичних заняттях здобувачі освіти проводять аналіз попередніх наукових досліджень згідно тематики магістерської кваліфікаційної роботи, складають зміст та стиль викладення матеріалу при цьому, результати оцінювання враховуються у підсумковий поточний контроль. Заліковий контроль проходить у вигляді представлення готової до друку статті за темою магістерської кваліфікаційної роботи. Поточний контроль (Складання структури статті) Усне опитування – 20 балів Заліковий контроль. Оцінювання готової до друку статті за темою магістерської роботи 80 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Солодкий С.Й. Інноваційні матеріали і технології для будівництва та ремонту дорожніх одягів автомобільних доріг: навчальний посібник – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2013. – 140 с Соболь Х.С. Методологія і принципи наукових досліджень: навч. Посібник. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. – 92 с. 8. Рекомендована література Базова .Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України// Ресурс доступу: http://www.mon.gov.ua/index.php/ua/ Бюллетень Вищої атестаційної комісії України. – 2009. – № 6; 2011. – №11-12. Закон України “Про вищу освіту” від 17 січня 2002 р. N 2984-III із змінами, внесеними законодавчими документами у 2010 р.// Вiдомостi Верховної Ради (ВВР), 2002, N 20, ст.134; зі змінами: Ресурс доступу: http: //www.test.if.ua/ wp-content/uploads/2011/01/zakon_pro_vyschu_osvitu.pdf Закон України «Про авторське право і суміжні права» зі змінами на 2010 р.// Відомості Верховної Ради (ВВР), 2011, № 32, ст.314. Закон України «Про видавничу справу» зі змінами 2011 р.//Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1997, N 32, ст.206; зі змінами N 3352-VI від 12.05.2011, ВВР, 2011, N 45, ст.486 Наказ Міністерства освіти і науки "Про внесення змін до тимчасового Порядку надання навчальній літературі грифів МОH" N11 від 10 січня 2009 р.// Ресурс доступу: http://www.mon.gov.ua/index.php/ua/ Наказ Міністерства освіти і науки «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» від 10 липня 2008 р.// Ресурс доступу: http://www.mon.gov.ua/index.php/ua/ Допоміжна 1. Наказ Міністерства освіти і науки "Щодо видання навчальної літератури для вищої школи" (зі змінами) N588 від 27.06.2008 р.// Ресурс доступу: http://www.mon.gov.ua/index.php/ua/Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України // Ресурс доступу: http://www.mon.gov.ua/index.php/ua/
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей

Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.192.06.O.104
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Автомобільні дороги та мости
Лектор: професор Соболь Христина Степанівна
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Дисципліна “Практикум з подготовки наукових публікацій” необхідна для магістерскої і спеціальної підготовки студентів спеціальності 192. “Будівництво та цівільна інженерія”. Мета викладання - формування у студентів навиків публікації результатів наукових досліджень.
Завдання: загальні компетентності: • ІНТ. Здатність розв’язувати задачі дослідницького та/або інноваційного характеру у сфері будівництва та цивільної інженерії; • ЗК01. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
Результати навчання: РН02. Застосовувати спеціалізовані концептуальні знання, що включають сучасні наукові здобутки, а також критичне осмислення сучасних проблем в галузі будівництва та цивільної інженерії для розв’язування складних задач професійної діяльності. РН06. Застосовувати сучасні математичні методи для аналізу статистичних даних, розрахунку та оптимізації параметрів проектування та технологічних процесів зведення будівель та споруд. РН09. Підбирати сучасні матеріали, технології і методи виконання процесу будівельного виробництва, враховуючи архітектурно-планувальну, конструктивну частину проекту та базу будівельної організації. РН10. Збирати необхідну інформацію, використовуючи науково-технічну літературу, бази даних та інші джерела, аналізувати і оцінювати її. РН15. Уміти виявляти наукову сутність проблем у професійній сфері, знаходити шляхи щодо їх розв’язання. КОМ 1. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень, власного досвіду та аргументації КОМ 2. Збір, інтерпретація та застосування даних КОМ 3. Спілкування з професійних питань, у тому числі іноземною мовою, усно та письмово КОМ 4. Зрозуміле і недвозначне донесення власних знань, висновків та аргументації до фахівців і нефахівців, зокрема до осіб, які навчаються АіВ 1. Управління робочими або на-вчальними процесами, які є складними, непередбачуваними та потребують нових стратегічних підходів. АіВ 2. Відповідальність за внесок до професійних знань і практики та/або оцінювання результатів діяльності команд та колективів. АіВ 3. Здатність продовжувати навча-ння з високим ступенем автономії.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Наукові дослідження у будівництві Спецкурс з наукових досліджень спеціальності Наукові дослідження та семінари за їх тематикою
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна «Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей» є нормативною дисципліною, що включається в навчальні плани як самостійна дисципліна обов’язкового вибору. Обсяг навчального часу для вивчення дисципліни «Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей» визначений державними вимогами і складає 180 академічних годин (6.0 кредитів EСTS), з яких 22 години відведено на аудиторні заняття, 158 годин – самостійна робота студентів. У процесі навчання студенти готують статтю за темою магістерської роботи для фахового видання. Форма підсумкового контролю знань – залік. Завдання вивчення дисципліни передбачає отримання студентами навиків видавницької діяльності за результатами науково-дослідницької роботи.
Опис: Загальні відомості про видавницьку діяльність у сфері наукових досліджень. Види наукових публікацій. Поняття фахових видань і видань наукометричної бази. Авторські свідотства на винаходи і корисні моделі. Наукові монографії і дисертації. Автореферати. Тези і матеріали наукових конференцій. Правила написання статей для фахових видань. Структура і об’єм тексту. Правила написання анотації. Ключеві слова. Актуальність. Мета. Методика виконання роботи. Результати. Висновки. Список літератури. Рецензування статей. Перелік фахових видань.
Методи та критерії оцінювання: Форма семестрового контролю – залік
Критерії оцінювання результатів навчання: На практичних заняттях здобувачі освіти проводять аналіз попередніх наукових досліджень згідно тематики магістерської кваліфікаційної роботи, складають зміст та стиль викладення матеріалу при цьому, результати оцінювання враховуються у підсумковий поточний контроль. Заліковий контроль проходить у вигляді представлення готової до друку статті за темою магістерської кваліфікаційної роботи. Поточний контроль (Складання структури статті) Усне опитування – 20 балів Заліковий контроль. Оцінювання готової до друку статті за темою магістерської роботи 80 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Солодкий С.Й. Інноваційні матеріали і технології для будівництва та ремонту дорожніх одягів автомобільних доріг: навчальний посібник – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2013. – 140 с Соболь Х.С. Методологія і принципи наукових досліджень: навч. Посібник. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. – 92 с. 8. Рекомендована література Базова .Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України// Ресурс доступу: http://www.mon.gov.ua/index.php/ua/ Бюллетень Вищої атестаційної комісії України. – 2009. – № 6; 2011. – №11-12. Закон України “Про вищу освіту” від 17 січня 2002 р. N 2984-III із змінами, внесеними законодавчими документами у 2010 р.// Вiдомостi Верховної Ради (ВВР), 2002, N 20, ст.134; зі змінами: Ресурс доступу: http: //www.test.if.ua/ wp-content/uploads/2011/01/zakon_pro_vyschu_osvitu.pdf Закон України «Про авторське право і суміжні права» зі змінами на 2010 р.// Відомості Верховної Ради (ВВР), 2011, № 32, ст.314. Закон України «Про видавничу справу» зі змінами 2011 р.//Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1997, N 32, ст.206; зі змінами N 3352-VI від 12.05.2011, ВВР, 2011, N 45, ст.486 Наказ Міністерства освіти і науки "Про внесення змін до тимчасового Порядку надання навчальній літературі грифів МОH" N11 від 10 січня 2009 р.// Ресурс доступу: http://www.mon.gov.ua/index.php/ua/ Наказ Міністерства освіти і науки «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» від 10 липня 2008 р.// Ресурс доступу: http://www.mon.gov.ua/index.php/ua/ Допоміжна 1. Наказ Міністерства освіти і науки "Щодо видання навчальної літератури для вищої школи" (зі змінами) N588 від 27.06.2008 р.// Ресурс доступу: http://www.mon.gov.ua/index.php/ua/Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України // Ресурс доступу: http://www.mon.gov.ua/index.php/ua/
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей

Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.192.07.O.124
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Теплогазопостачання і вентиляція
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна

Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей

Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.192.08.O.141
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Гідротехніка та водна інженерія
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна