Розробка технологій будівельних процесів, зведення будівель та споруд

Спеціальність: Промислове і цивільне будівництво
Код дисципліни: 7.192.01.E.020
Кількість кредитів: 3.50
Кафедра: Будівельне виробництво
Лектор: Мудрий Ігор Богданович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Кінцева мета вивчення курсу “Розробка технології будівельних процесів, зведення будівель і споруд” є придбання навиків рішення задач ефективного вибору технологічно-організаціних рішень при реконструкції та зведенні будівель та споруд.
Завдання: Інтегральна компетентність (ІНТ) Здатність розв’язувати складні інженерно-технічні та науково-прикладні задачі під час дослідницько-професійної діяльності у сфері будівництва та цивільної інженерії та у процесі навчання із застосуванням сучасних інформаційних та інноваційних технологій. Загальні компетентності (ЗК) ЗК 6. Прагнення до збереження навколишнього середовища. Спеціальні фахові компетентності (СК) СК 03. Здатність розробляти та реалізовувати проєкти в галузі будівництва та цивільної інженерії. СК 04. Здатність управляти складними процесами в галузі будівництва та цивільної інженерії із урахуванням вимог охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт. Спеціальні фахові компетентності професійного спрямування (СКП) СКП 1.2. Здатність розробляти спеціалізовані розділи проектної документації, вести контроль за впровадженням в процесі зведення та експлуатації промислових та цивільних будівель. СКП 1.3. Здатність реалізовувати сучасні конструктивні рішення та, застосовуючи дослідницькі навички, формувати-розробляти нові рішення в сфері проектування, будівництва промислових та цивільних будівель.
Результати навчання: РН 03. Проводити технічну експертизу проєктів об’єктів будівництва та цивільної інженерії (відповідно до спеціалізації), здійснюючи контроль відповідності проєктів і технічної документації завданням на проєктування, технічним умовам та іншим чинним нормативно-правовим документам у сфері архітектури та будівництва. РН 08. Підбирати сучасні матеріали, технології і методи виконання будівельних робіт, враховуючи архітектурно-планувальну, конструктивну частину проєкту та виробничу базу будівельної організації. РН 11. Управляти складними, непередбачуваними будівельними процесами, які потребують нових стратегічних підходів. РНС 1.4 Здійснювати пошук інформації в різних джерелах, виконувати необхідні дослідження та застосовувати дослідницькі навички при вирішенні задач проектування та будівництва промислових та цивільних будівель. РНС 1.5 Системно мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових конструктивних та технологічних рішень при проектуванні та впровадженні будівель промислового та цивільного призначення ЗН1. Спеціалізовані концептуальні знання, що включають сучасні наукові здобутки у сфері професійної діяльності або галузі знань і є основою для оригінального мислення та проведення досліджень. УМ3. Здатність розв’язувати проблеми у нових або незнайомих середовищах за наявності неповної або обмеженої інформації з урахуванням аспектів соціальної та етичної відповідальності КОМ 1. Зрозуміле і недвозначне донесення власних знань, висновків та аргументації до фахівців і нефахівців, зокрема до осіб, які навчаються
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Технологія будівельного виробництва Організація будівництва Економіка будівництва
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна реалізовує принципи і способи обробки та застосування матеріалів, виробів та конструкції і правил практичної реалізації комплексного виконання будівельно-монтажних робіт при зведенні будівель і споруд. При цьому вибираються оптимальні способи безпечного виконання робіт, раціонального організації будівельного виробництва, а також принципи проектування.
Опис: Параметри технологічного процесу зведення будівель та споруд Методика варіантного проектування зведення будівель і споруд Організаційно-технологічні схеми зведення будівель і споруд Поділ будівельної системи та зв'язок між суміжними процесами. способи здійснення будівництва Комплексна механізація процесу зведення будівель і споруд Показники технологічності та їх зв'язок з конструктивно-технологічними рішеннями зведення Технологія зведення будівель із конструкцій індустріального виготовлення Сучасні технології зведення пальових фундаментів Технології зведення надземних інженерних споруд Технологія зведення будівель з використанням монолітного залізобетону Технології зведення збірних залізобетонних будинків Технології зведення висотних будинків Технології зведення великопролітних споруд Технології зведення великопролітних купольних покрить Технологія зведення великопролітних споруд з висячими конструкціями покриття
Методи та критерії оцінювання: Протягом семестру студентами виконується курсовий проект, семестровий контроль – екзамен
Критерії оцінювання результатів навчання: • письмові звіти з практичних робіт, усне опитування (20%) • підсумковий контроль (80 %, контрольний захід, екзамен)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Якименко О. В. Технологія будівельного виробництва : навч. посібник / О. В. Якименко ; Харків. нац. ун-т. міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. – Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2016. – 411 с. Технологія будівельного виробництва : практикум / за ред. М.Г. Ярмоленка. – К.: Вища шк., 2007. – 230 с. Технологія і механізація будівельних процесів : навч.-метод. посібник В. О. Панченко, М. Г. Костюк, А. О. Качура, Л. М. Окуневський; Харків. нац. акад. міськ. госп-ва; – Харків : ХНАМГ. 2005. – 243 с Технологія будівельного виробництва: Підручник /В. К. Черненко, М. Г. Ярмоленко, Г. М. Батура та ін.; За ред.. В. К. Черненка, М. Г. Ярмоленка. – К.: Вища шк.., 2002. – 430 с. Технологія будівельного виробництва: навчальний посібник / В.М. Гуденко. – К.: Аграрна освіта, 2010. – 481с. Гурей К.М. Дорожньо-будівельні машини. Машини для будівництва земляного полотна : Навчальний посібник. К.М. Гурей. – Львів : Кальварія, 2007.- 444 с. Сукач М.К. Будівельні машини і обладнання. Практикум: навчальний посібник /М.К.Сукач, С.Ю. Камоцька, М.М. Болака. – К.: КНУБА, 2016. – 120 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Розробка технологій будівельних процесів, зведення будівель та споруд (курсовий проєкт)

Спеціальність: Промислове і цивільне будівництво
Код дисципліни: 7.192.01.E.023
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Будівельне виробництво
Лектор: Мудрий Ігор Богданович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Кінцева мета вивчення курсу “Розробка технології будівельних процесів, зведення будівель і споруд” є придбання навиків рішення задач ефективного вибору технологічно-організаціних рішень при реконструкції та зведенні будівель та споруд.
Завдання: Інтегральна компетентність (ІНТ) Здатність розв’язувати складні інженерно-технічні та науково-прикладні задачі під час дослідницько-професійної діяльності у сфері будівництва та цивільної інженерії та у процесі навчання із застосуванням сучасних інформаційних та інноваційних технологій. Загальні компетентності (ЗК) ЗК 4. Здатність приймати обґрунтовані рішення. Спеціальні фахові компетентності (СК) СК 07. Здатність використовувати спеціалізовані комп’ютерні програми при розв’язанні складних інженерних задач у галузі будівництва та цивільної інженерії. Спеціальні фахові компетентності професійного спрямування (СКП) СКП 1.2. Здатність розробляти спеціалізовані розділи проектної документації, вести контроль за впровадженням в процесі зведення та експлуатації промислових та цивільних будівель.
Результати навчання: Програмні результати навчання (РН) РН 02. Приймати ефективні проєктні та технічні рішення, враховуючи особливості об’єкта будівництва, аспекти соціальної та етичної відповідальності, техніко-економічного обґрунтування, визначення оптимального режиму його функціонування та впровадження заходів із ресурсо- та енергозбереження.. РН 07. Розробляти заходи з охорони праці та навколишнього середовища при проведенні досліджень та у виробничій діяльності. Програмні результати навчання спеціалізації (РНС) РНС 1.1. Застосовувати набуті знання і розуміння для ідентифікації, формулювання і вирішення завдань проектування, будівництва та експлуатації об’єктів промислового та цивільного призначення; РНС 1.3. Поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення для досягнення поставлених задач. застосовуючи методичний інструментарій пізнання у сфері проектування та будівництва промислових та цивільних будівель; РНС 1.5 Системно мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових конструктивних та технологічних рішень при проектуванні та впровадженні будівель промислового та цивільного призначення Уміння (УМ) УМ2. Здатність інтегрувати знання та розв’язувати складні задачі у широких або мультидисциплінарних контекстах Автономія і відповідальність (АіВ) АіВ 3. Здатність продовжувати навчання з високим ступенем автономії.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Технологія будівельного виробництва Організація будівництва Економіка будівництва
Короткий зміст навчальної програми: Реалізовує принципи і способи обробки та застосування матеріалів, виробів та конструкції і правил практичної реалізації комплексного виконання будівельно-монтажних робіт при зведенні будівель і споруд. При цьому вибираються оптимальні способи безпечного виконання робіт, раціонального організації будівельного виробництва, а також принципи проектування.
Опис: Курсовий проект виконується комплексним з висвітленням питань дисципліни ”Розробка технології будівельних процесів, зведення будівель і споруд ”Розробка технологічної схеми спорудження фундаментів. Впровадження комплексної механізації при спорудженні підземної частини будівель.
Методи та критерії оцінювання: Протягом семестру студентами виконується курсовий проект, семестровий контроль – екзамен.
Критерії оцінювання результатів навчання: • поточний контроль ходу виконання проекту (25%) • захист проекту (усна форма75 %)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Електронний навчально-методичний комплекс, який використовується для забезпечення дисципліни " Розробка технології будівельних процесів, зведення будівель та споруд " http://vns.lp.edu.ua/mod/resource/view.php?id= 221124). Якименко О. В. Технологія будівельного виробництва : навч. посібник / О. В. Якименко ; Харків. нац. ун-т. міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. – Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2016. – 411 с. Технологія будівельного виробництва : практикум / за ред. М.Г. Ярмоленка. – К.: Вища шк., 2007. – 230 с. Технологія і механізація будівельних процесів : навч.-метод. посібник В. О. Панченко, М. Г. Костюк, А. О. Качура, Л. М. Окуневський; Харків. нац. акад. міськ. госп-ва; – Харків : ХНАМГ. 2005. – 243 с Технологія будівельного виробництва: Підручник /В. К. Черненко, М. Г. Ярмоленко, Г. М. Батура та ін.; За ред.. В. К. Черненка, М. Г. Ярмоленка. – К.: Вища шк.., 2002. – 430 с. Технологія будівельного виробництва: навчальний посібник / В.М. Гуденко. – К.: Аграрна освіта, 2010. – 481с. Гурей К.М. Дорожньо-будівельні машини. Машини для будівництва земляного полотна : Навчальний посібник. К.М. Гурей. – Львів : Кальварія, 2007.- 444 с. Сукач М.К. Будівельні машини і обладнання. Практикум: навчальний посібник /М.К.Сукач, С.Ю. Камоцька, М.М. Болака. – К.: КНУБА, 2016. – 120 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).