Розробка технологій будівельних процесів, зведення будівель та споруд

Спеціальність: Промислове і цивільне будівництво
Код дисципліни: 7.192.01.E.020
Кількість кредитів: 3.50
Кафедра: Будівельне виробництво
Лектор: Мудрий Ігор Богданович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Кінцева мета вивчення курсу “Розробка технології будівельних процесів, зведення будівель і споруд” є придбання навиків рішення задач ефективного вибору технологічно-організаціних рішень при реконструкції та зведенні будівель та споруд.
Завдання: Інтегральна компетентність (ІНТ) Здатність розв’язувати складні інженерно-технічні та науково-прикладні задачі під час дослідницько-професійної діяльності у сфері будівництва та цивільної інженерії та у процесі навчання із застосуванням сучасних інформаційних та інноваційних технологій. Загальні компетентності (ЗК) ЗК 6. Прагнення до збереження навколишнього середовища. Спеціальні фахові компетентності (СК) СК 03. Здатність розробляти та реалізовувати проєкти в галузі будівництва та цивільної інженерії. СК 04. Здатність управляти складними процесами в галузі будівництва та цивільної інженерії із урахуванням вимог охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт. Спеціальні фахові компетентності професійного спрямування (СКП) СКП 1.2. Здатність розробляти спеціалізовані розділи проектної документації, вести контроль за впровадженням в процесі зведення та експлуатації промислових та цивільних будівель. СКП 1.3. Здатність реалізовувати сучасні конструктивні рішення та, застосовуючи дослідницькі навички, формувати-розробляти нові рішення в сфері проектування, будівництва промислових та цивільних будівель.
Результати навчання: РН 03. Проводити технічну експертизу проєктів об’єктів будівництва та цивільної інженерії (відповідно до спеціалізації), здійснюючи контроль відповідності проєктів і технічної документації завданням на проєктування, технічним умовам та іншим чинним нормативно-правовим документам у сфері архітектури та будівництва. РН 08. Підбирати сучасні матеріали, технології і методи виконання будівельних робіт, враховуючи архітектурно-планувальну, конструктивну частину проєкту та виробничу базу будівельної організації. РН 11. Управляти складними, непередбачуваними будівельними процесами, які потребують нових стратегічних підходів. РНС 1.4 Здійснювати пошук інформації в різних джерелах, виконувати необхідні дослідження та застосовувати дослідницькі навички при вирішенні задач проектування та будівництва промислових та цивільних будівель. РНС 1.5 Системно мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових конструктивних та технологічних рішень при проектуванні та впровадженні будівель промислового та цивільного призначення ЗН1. Спеціалізовані концептуальні знання, що включають сучасні наукові здобутки у сфері професійної діяльності або галузі знань і є основою для оригінального мислення та проведення досліджень. УМ3. Здатність розв’язувати проблеми у нових або незнайомих середовищах за наявності неповної або обмеженої інформації з урахуванням аспектів соціальної та етичної відповідальності КОМ 1. Зрозуміле і недвозначне донесення власних знань, висновків та аргументації до фахівців і нефахівців, зокрема до осіб, які навчаються
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Технологія будівельного виробництва Організація будівництва Економіка будівництва
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна реалізовує принципи і способи обробки та застосування матеріалів, виробів та конструкції і правил практичної реалізації комплексного виконання будівельно-монтажних робіт при зведенні будівель і споруд. При цьому вибираються оптимальні способи безпечного виконання робіт, раціонального організації будівельного виробництва, а також принципи проектування.
Опис: Параметри технологічного процесу зведення будівель та споруд Методика варіантного проектування зведення будівель і споруд Організаційно-технологічні схеми зведення будівель і споруд Поділ будівельної системи та зв'язок між суміжними процесами. способи здійснення будівництва Комплексна механізація процесу зведення будівель і споруд Показники технологічності та їх зв'язок з конструктивно-технологічними рішеннями зведення Технологія зведення будівель із конструкцій індустріального виготовлення Сучасні технології зведення пальових фундаментів Технології зведення надземних інженерних споруд Технологія зведення будівель з використанням монолітного залізобетону Технології зведення збірних залізобетонних будинків Технології зведення висотних будинків Технології зведення великопролітних споруд Технології зведення великопролітних купольних покрить Технологія зведення великопролітних споруд з висячими конструкціями покриття
Методи та критерії оцінювання: Протягом семестру студентами виконується курсовий проект, семестровий контроль – екзамен
Критерії оцінювання результатів навчання: • письмові звіти з практичних робіт, усне опитування (20%) • підсумковий контроль (80 %, контрольний захід, екзамен)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Якименко О. В. Технологія будівельного виробництва : навч. посібник / О. В. Якименко ; Харків. нац. ун-т. міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. – Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2016. – 411 с. Технологія будівельного виробництва : практикум / за ред. М.Г. Ярмоленка. – К.: Вища шк., 2007. – 230 с. Технологія і механізація будівельних процесів : навч.-метод. посібник В. О. Панченко, М. Г. Костюк, А. О. Качура, Л. М. Окуневський; Харків. нац. акад. міськ. госп-ва; – Харків : ХНАМГ. 2005. – 243 с Технологія будівельного виробництва: Підручник /В. К. Черненко, М. Г. Ярмоленко, Г. М. Батура та ін.; За ред.. В. К. Черненка, М. Г. Ярмоленка. – К.: Вища шк.., 2002. – 430 с. Технологія будівельного виробництва: навчальний посібник / В.М. Гуденко. – К.: Аграрна освіта, 2010. – 481с. Гурей К.М. Дорожньо-будівельні машини. Машини для будівництва земляного полотна : Навчальний посібник. К.М. Гурей. – Львів : Кальварія, 2007.- 444 с. Сукач М.К. Будівельні машини і обладнання. Практикум: навчальний посібник /М.К.Сукач, С.Ю. Камоцька, М.М. Болака. – К.: КНУБА, 2016. – 120 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Розробка технологій будівельних процесів, зведення будівель та споруд (курсовий проєкт)

Спеціальність: Промислове і цивільне будівництво
Код дисципліни: 7.192.01.E.023
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Будівельне виробництво
Лектор: Мудрий Ігор Богданович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Кінцева мета вивчення курсу “Розробка технології будівельних процесів, зведення будівель і споруд” є придбання навиків рішення задач ефективного вибору технологічно-організаціних рішень при реконструкції та зведенні будівель та споруд.
Завдання: Інтегральна компетентність (ІНТ) Здатність розв’язувати складні інженерно-технічні та науково-прикладні задачі під час дослідницько-професійної діяльності у сфері будівництва та цивільної інженерії та у процесі навчання із застосуванням сучасних інформаційних та інноваційних технологій. Загальні компетентності (ЗК) ЗК 4. Здатність приймати обґрунтовані рішення. Спеціальні фахові компетентності (СК) СК 07. Здатність використовувати спеціалізовані комп’ютерні програми при розв’язанні складних інженерних задач у галузі будівництва та цивільної інженерії. Спеціальні фахові компетентності професійного спрямування (СКП) СКП 1.2. Здатність розробляти спеціалізовані розділи проектної документації, вести контроль за впровадженням в процесі зведення та експлуатації промислових та цивільних будівель.
Результати навчання: Програмні результати навчання (РН) РН 02. Приймати ефективні проєктні та технічні рішення, враховуючи особливості об’єкта будівництва, аспекти соціальної та етичної відповідальності, техніко-економічного обґрунтування, визначення оптимального режиму його функціонування та впровадження заходів із ресурсо- та енергозбереження.. РН 07. Розробляти заходи з охорони праці та навколишнього середовища при проведенні досліджень та у виробничій діяльності. Програмні результати навчання спеціалізації (РНС) РНС 1.1. Застосовувати набуті знання і розуміння для ідентифікації, формулювання і вирішення завдань проектування, будівництва та експлуатації об’єктів промислового та цивільного призначення; РНС 1.3. Поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення для досягнення поставлених задач. застосовуючи методичний інструментарій пізнання у сфері проектування та будівництва промислових та цивільних будівель; РНС 1.5 Системно мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових конструктивних та технологічних рішень при проектуванні та впровадженні будівель промислового та цивільного призначення Уміння (УМ) УМ2. Здатність інтегрувати знання та розв’язувати складні задачі у широких або мультидисциплінарних контекстах Автономія і відповідальність (АіВ) АіВ 3. Здатність продовжувати навчання з високим ступенем автономії.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Технологія будівельного виробництва Організація будівництва Економіка будівництва
Короткий зміст навчальної програми: Реалізовує принципи і способи обробки та застосування матеріалів, виробів та конструкції і правил практичної реалізації комплексного виконання будівельно-монтажних робіт при зведенні будівель і споруд. При цьому вибираються оптимальні способи безпечного виконання робіт, раціонального організації будівельного виробництва, а також принципи проектування.
Опис: Курсовий проект виконується комплексним з висвітленням питань дисципліни ”Розробка технології будівельних процесів, зведення будівель і споруд ”Розробка технологічної схеми спорудження фундаментів. Впровадження комплексної механізації при спорудженні підземної частини будівель.
Методи та критерії оцінювання: Протягом семестру студентами виконується курсовий проект, семестровий контроль – екзамен.
Критерії оцінювання результатів навчання: • поточний контроль ходу виконання проекту (25%) • захист проекту (усна форма75 %)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Електронний навчально-методичний комплекс, який використовується для забезпечення дисципліни " Розробка технології будівельних процесів, зведення будівель та споруд " http://vns.lp.edu.ua/mod/resource/view.php?id= 221124). Якименко О. В. Технологія будівельного виробництва : навч. посібник / О. В. Якименко ; Харків. нац. ун-т. міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. – Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2016. – 411 с. Технологія будівельного виробництва : практикум / за ред. М.Г. Ярмоленка. – К.: Вища шк., 2007. – 230 с. Технологія і механізація будівельних процесів : навч.-метод. посібник В. О. Панченко, М. Г. Костюк, А. О. Качура, Л. М. Окуневський; Харків. нац. акад. міськ. госп-ва; – Харків : ХНАМГ. 2005. – 243 с Технологія будівельного виробництва: Підручник /В. К. Черненко, М. Г. Ярмоленко, Г. М. Батура та ін.; За ред.. В. К. Черненка, М. Г. Ярмоленка. – К.: Вища шк.., 2002. – 430 с. Технологія будівельного виробництва: навчальний посібник / В.М. Гуденко. – К.: Аграрна освіта, 2010. – 481с. Гурей К.М. Дорожньо-будівельні машини. Машини для будівництва земляного полотна : Навчальний посібник. К.М. Гурей. – Львів : Кальварія, 2007.- 444 с. Сукач М.К. Будівельні машини і обладнання. Практикум: навчальний посібник /М.К.Сукач, С.Ю. Камоцька, М.М. Болака. – К.: КНУБА, 2016. – 120 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).