Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Промислове і цивільне будівництво
Код дисципліни: 7.192.01.O.016
Кількість кредитів: 10.50
Кафедра: Будівельні конструкції та мости
Лектор: Хміль Р.Є., Бобало Т.В., Титаренко Р.Ю., Сурмай М. І., Максимович С.Б.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Підготовка до виконання магістерської кваліфікаційної роботи.
Завдання: ІНТ; загальні компетентності: ЗК 2. Здатність проводити дослідження на відповідному рівні. СК 02. Здатність до критичного осмислення сучасних проблем у галузі будівництва та цивільної інженерії для розв’язання складних задач професійної діяльності. СК 03. Здатність розробляти та реалізовувати проєкти в галузі будівництва та цивільної інженерії. СК 08. Здатність зрозуміло і недвозначно доносити власні знання, висновки та аргументації до фахівців і нефахівців будівельної галузі.
Результати навчання: РН 02. Приймати ефективні проєктні та технічні рішення, враховуючи особливості об’єкта будівництва, аспекти соціальної та етичної відповідальності, техніко-економічного обґрунтування, визначення оптимального режиму його функціонування та впровадження заходів із ресурсо- та енергозбереження. РН 04. Забезпечувати якість при реалізації об’єктів будівництва та цивільної інженерії. РН 05. Вільно спілкуватися державною та іноземною мовами усно і письмово для обговорення професійних проблем і результатів діяльності у сфері будівництва та архітектури. РН 09. Збирати необхідну інформацію, використовуючи науково-технічну літературу, бази даних та інші джерела, аналізувати і оцінювати її. РН 10. Здатність здійснювати комерційну та економічну діяльність захисту інтелектуальної власності у сфері архітектури та будівництва. РН 11. Управляти складними, непередбачуваними будівельними процесами, які потребують нових стратегічних підходів. ЗН2. Критичне осмислення проблем у сфері будівицтва та цивільної інженерії. АіВ1. Управління робочими або навчальними процесами, які є складними, непередбачуваними та потребують нових стратегічних підходів. АіВ2. Відповідальність за внесок до професійних знань і практики та/або оцінювання результатів діяльності команд та колективів. АіВ3. Здатність продовжувати навчання з високим ступенем автономії.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Усі дисципліни підготовки магістра.
Короткий зміст навчальної програми: Магістерська кваліфікаційна робота (МКР) складається з графічної частини та пояснювальної записки. Розділи МКР: архітектурно-будівельний; розрахунково-конструктивний; технологічно-організаційний; економіка будівництва; науковий. Практика за темою МКР, своєю чергою, охоплює розробку архітектурно-будівельного розділу МКР, а також опис бази практики.
Опис: Магістерська кваліфікаційна робота (МКР) складається з графічної частини та пояснювальної записки. Розділи МКР: архітектурно-будівельний; розрахунково-конструктивний; технологічно-організаційний; економіка будівництва; науковий. Практика за темою МКР, своєю чергою, охоплює розробку архітектурно-будівельного розділу МКР, а також опис бази практики.
Методи та критерії оцінювання: Оформлення і захист текстово-графічної частини практики.
Критерії оцінювання результатів навчання: Усний захист текстово-графічних матеріалів практики, 100 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. ДСТУ-Н Б В.1.1-27:2010. Захист від небезпечних геологічних процесів, шкідливих експлуатаційних впливів, від пожежі. Будівельна кліматологія. 2. ДБН В.2.6-31:2021. Теплова ізоляція та енергоефективність будівель. 3. ДБН В.1.2-2:2006. Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об’єктів. Навантаження і впливи. Норми проектування. 4. ДБН Б.2.2-12:2019. Планування та забудова територій. 5. ДБН В.2.2-40:2018. Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення. 6. ДБН Б.2.2-5:2011. Планування та забудова міст, селищ і функціональних територій. Благоустрій територій. 7. ДСТУ 8855:2019 Будівлі та споруди. Визначення класу наслідків (відповідальності). 8. ДБН В.2.2-9:2018. Будинки і споруди. Громадські будинки та споруди. Основні положення. 9. ДБН В.1.1-7:2016. Пожежна безпека об’єктів будівництва. Загальні вимоги.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).