Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Промислове і цивільне будівництво
Код дисципліни: 7.192.01.O.016
Кількість кредитів: 10.50
Кафедра: Будівельні конструкції та мости
Лектор: Хміль Р.Є., Бобало Т.В., Титаренко Р.Ю., Сурмай М. І., Максимович С.Б.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Підготовка до виконання магістерської кваліфікаційної роботи.
Завдання: ІНТ; загальні компетентності: ЗК 2. Здатність проводити дослідження на відповідному рівні. СК 02. Здатність до критичного осмислення сучасних проблем у галузі будівництва та цивільної інженерії для розв’язання складних задач професійної діяльності. СК 03. Здатність розробляти та реалізовувати проєкти в галузі будівництва та цивільної інженерії. СК 08. Здатність зрозуміло і недвозначно доносити власні знання, висновки та аргументації до фахівців і нефахівців будівельної галузі.
Результати навчання: РН 02. Приймати ефективні проєктні та технічні рішення, враховуючи особливості об’єкта будівництва, аспекти соціальної та етичної відповідальності, техніко-економічного обґрунтування, визначення оптимального режиму його функціонування та впровадження заходів із ресурсо- та енергозбереження. РН 04. Забезпечувати якість при реалізації об’єктів будівництва та цивільної інженерії. РН 05. Вільно спілкуватися державною та іноземною мовами усно і письмово для обговорення професійних проблем і результатів діяльності у сфері будівництва та архітектури. РН 09. Збирати необхідну інформацію, використовуючи науково-технічну літературу, бази даних та інші джерела, аналізувати і оцінювати її. РН 10. Здатність здійснювати комерційну та економічну діяльність захисту інтелектуальної власності у сфері архітектури та будівництва. РН 11. Управляти складними, непередбачуваними будівельними процесами, які потребують нових стратегічних підходів. ЗН2. Критичне осмислення проблем у сфері будівицтва та цивільної інженерії. АіВ1. Управління робочими або навчальними процесами, які є складними, непередбачуваними та потребують нових стратегічних підходів. АіВ2. Відповідальність за внесок до професійних знань і практики та/або оцінювання результатів діяльності команд та колективів. АіВ3. Здатність продовжувати навчання з високим ступенем автономії.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Усі дисципліни підготовки магістра.
Короткий зміст навчальної програми: Магістерська кваліфікаційна робота (МКР) складається з графічної частини та пояснювальної записки. Розділи МКР: архітектурно-будівельний; розрахунково-конструктивний; технологічно-організаційний; економіка будівництва; науковий. Практика за темою МКР, своєю чергою, охоплює розробку архітектурно-будівельного розділу МКР, а також опис бази практики.
Опис: Магістерська кваліфікаційна робота (МКР) складається з графічної частини та пояснювальної записки. Розділи МКР: архітектурно-будівельний; розрахунково-конструктивний; технологічно-організаційний; економіка будівництва; науковий. Практика за темою МКР, своєю чергою, охоплює розробку архітектурно-будівельного розділу МКР, а також опис бази практики.
Методи та критерії оцінювання: Оформлення і захист текстово-графічної частини практики.
Критерії оцінювання результатів навчання: Усний захист текстово-графічних матеріалів практики, 100 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. ДСТУ-Н Б В.1.1-27:2010. Захист від небезпечних геологічних процесів, шкідливих експлуатаційних впливів, від пожежі. Будівельна кліматологія. 2. ДБН В.2.6-31:2021. Теплова ізоляція та енергоефективність будівель. 3. ДБН В.1.2-2:2006. Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об’єктів. Навантаження і впливи. Норми проектування. 4. ДБН Б.2.2-12:2019. Планування та забудова територій. 5. ДБН В.2.2-40:2018. Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення. 6. ДБН Б.2.2-5:2011. Планування та забудова міст, селищ і функціональних територій. Благоустрій територій. 7. ДСТУ 8855:2019 Будівлі та споруди. Визначення класу наслідків (відповідальності). 8. ДБН В.2.2-9:2018. Будинки і споруди. Громадські будинки та споруди. Основні положення. 9. ДБН В.1.1-7:2016. Пожежна безпека об’єктів будівництва. Загальні вимоги.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).