Виконання магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Промислове і цивільне будівництво
Код дисципліни: 7.192.01.O.017
Кількість кредитів: 15.00
Кафедра: Будівельні конструкції та мости
Лектор: Викладачі кафедри.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Розвиток навиків самостійного прийняття проектних рішень та їх обґрунтування із застосуванням знань, набутих за роки навчання, систематизація та закріплення практичних та теоретичних навиків за спеціальністю при вирішенні й реалізації конкретних технічних, економічних, виробничих чи наукових завдань.
Завдання: ІНТ; загальні компетентності: ЗК 2. Здатність проводити дослідження на відповідному рівні. ЗК 3. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації. ЗК 4. Здатність приймати обґрунтовані рішення. СК 01. Здатність інтегрувати знання з інших галузей і спеціалізовані концептуальні знання в галузі будівництва та цивільної інженерії, у поєднанні з дотриманням чинних нормативно-правових документів, для розв’язання складних задач у широких або мультидисциплінарних контекстах. СК 03. Здатність розробляти та реалізовувати проєкти в галузі будівництва та цивільної інженерії. СК 04. Здатність управляти складними процесами в галузі будівництва та цивільної інженерії із урахуванням вимог охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт. СК 05. Здатність проводити обстеження, випробування, діагностику та розрахунки при розв’язанні складних задач дослідницького та інноваційного характеру у галузі будівництва та цивільної інженерії.
Результати навчання: РН 01. Проектувати поширені промислові та цивільні будівлі і споруди, в тому числі з використанням програмних систем комп’ютерного проектування. РН 02. Приймати ефективні проєктні та технічні рішення, враховуючи особливості об’єкта будівництва, аспекти соціальної та етичної відповідальності, техніко-економічного обґрунтування, визначення оптимального режиму його функціонування та впровадження заходів із ресурсо- та енергозбереження. РН 04. Забезпечувати якість при реалізації об’єктів будівництва та цивільної інженерії. РН 05. Вільно спілкуватися державною та іноземною мовами усно і письмово для обговорення професійних проблем і результатів діяльності у сфері будівництва та архітектури. РН 06. Застосовувати сучасні математичні та числові методи для аналізу, розрахунку та оптимізації параметрів проектування промислових та цивільних будівель і споруд. РН 09. Збирати необхідну інформацію, використовуючи науково-технічну літературу, бази даних та інші джерела, аналізувати і оцінювати її. РН 10. Здатність здійснювати комерційну та економічну діяльність захисту інтелектуальної власності у сфері архітектури та будівництва. РН 11. Управляти складними, непередбачуваними будівельними процесами, які потребують нових стратегічних підходів. ЗН2. Критичне осмислення проблем у сфері будівицтва та цивільної інженерії. УМ2. Здатність інтегрувати знання та розв’язувати складні задачі у широких або мультидисциплінарних контекстах. АіВ2. Відповідальність за внесок до професійних знань і практики та/або оцінювання результатів діяльності команд та колективів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Усі дисципліни підготовки магістра.
Короткий зміст навчальної програми: Магістерська кваліфікаційна робота (МКР) – це науково-дослідницька робота здобувача вищої освіти, яка виконується на завершальному етапі навчання у закладі вищої освіти після засвоєння теоретичного курсу за ОПП підготовки магістра і проходження відповідної практики та призначена для об’єктивного контролю ступеня сформованості умінь вирішувати типові завдання професійної діяльності, які в ОПП “Промислове і цивільне будівництво” більшою мірою належать до виробничих проектно конструкторської чи технологічно-операторської й меншою мірою – наукової функцій. Дана робота має комплексний підхід і характеризується актуальністю, глибиною розробки, методами дослідження обраного предмета та об’єкта, аргументованістю, практичною значущістю. Кваліфікаційна робота має бути виконана у повному обсязі відповідно до вимог у зазначений термін та успішно захищена перед ЕК. Теми робіт повинні відповідати вимогам кваліфікаційної характеристики магістра зі спеціальності спеціальності 192 “Будівництво та цивільна інженерія”, освітньо-професійної програми “Промислове і цивільне будівництво”.
Опис: МКР складається з розрахунково-пояснювальної записки (ф. А-4) та аркушів графічної частини (ф. А-1). Вступна частина МКР складається з титульного аркушу, завдання, розширеної анотації, змісту. Основна частина МКР складається зі вступу, 5-ти розділів (архітектурно-будівельного, розрахунково-конструктивного, технологічно-організаційного розділів, розділу з економіки будівництва, а також наукового), висновків, списку використаних джерел. За необхідності додаються рефереат (для захисту іноземною мовою), додатки. Загальний обсяг МКР - близько 120 стор. розрахунково-пояснювальної записки та 9-11 аркушів графічної частини.
Методи та критерії оцінювання: Підсумковий контроль: захист магістерської кваліфікаційної роботи (100 %).
Критерії оцінювання результатів навчання: Усний захист МКР, 100 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. ДБН В.1.2-14:2018. Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель і споруд. 2. ДБН В.1.2-2:2006. Навантаження і впливи. 3. ДБН В.1.1-12:2014. Будівництво у сейсмічних районах України. 4. ДБН В.2.1-10:2018. Основи та фундаменти споруд. Основні положення проектування. 5. ДБН В.2.6-98:2009. Бетонні та залізобетонні конструкції. Основні положення. 6. ДСТУ Б В.2.6-156:2010. Бетонні та залізобетонні конструкції з важкого бетону. Правила проектування. 7. ДБН В.2.6-161:2017. Дерев’яні конструкції. Основні положення. 8. ДБН В.2.6-198:2014. Сталеві конструкції. Норми проектування. 9. ДСТУ Б В.1.2-3:2006. Прогини і переміщення. Вимоги проектування. 10. Бліхарський З. Я., Кархут І. І., Струк Р. Ф. Розрахунок і конструювання нормальних та похилих перерізів залізобетонних елементів: навч. посіб. 11. Бабаєв В. М., Бамбура А. М. та ін.; за заг. ред. Шмуклера В. С. Практичний розрахунок елементів залізобетонних конструкцій за ДБН В.2.6-98 у порівнянні з розрахунками за СНиП 2.03.01-84* і EN 1992-1-1 (Eurocode 2). 12. Методичні вказівки до виконання магістерської кваліфікаційної роботи здобувачами вищої освіти денної та заочної форм навчання освітньо-професійної програми “Промислове і цивільне будівництво” другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 192 “Будівництво та цивільна інженерія”.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).