Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Гідротехнічне будівництво, водна інженерія та водні технології
Код дисципліни: 7.194.01.O.017
Кількість кредитів: 10.50
Кафедра: Гідротехніка та водна інженерія
Лектор: Мацієвська Оксана Олександрівна
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: • ознайомлення зі структурою і проблематикою господарської діяльності роботи бази практики чи її підрозділів та основними результатами цієї діяльності;
• збір, вивчення та узагальнення інформації з літературних джерел, пов’язаних з тематикою МКР; визначення стану проблеми досліджень;
• конкретизація та обґрунтування актуальності вирішення проблеми досліджень МКР;
• освоєння принципів роботи обладнання та методик проведення досліджень;
• вивчення методів опрацювання результатів досліджень з використанням сучасного програмного забезпечення, зокрема, Мicrosoft Excel, EPANET, SWMM;
• підготовка студентів до самостійного виконання професійних обов’язків за спеціальністю;
• отримання навичок педагогічної роботи, зокрема, проведення під керівництвом викладача кафедри практичних та лабораторних занять.
Результати навчання: ЗС 1. Знати інноваційні технології та методи у галузі водного господарства та інженерії довкілля.
ЗС 3. Знати методологію виконання гідравлічних, гідротехнічних та інших інженерних розрахунків водогосподарських систем та їх елементів з врахуванням їх взаємозв’язку та взаємодії.
ЗС 4. Знати закони та методи моделювання процесів і явищ у галузі водного господарства та інженерії довкілля.
ЗС 5. Знати спеціалізовані інформаційні і комунікаційні технології та сучасні комп’ютерні програмні комплекси у професійній галузі.
ЗС 6. Знати принципи та методи охорони праці та цивільної безпеки у професійній галузі.
ЗС 7. Знати методологію організації та технологію виконання проектів у галузі водогосподарського, природоохоронного та гідро-технічного будівництва.
ЗС 8. Знати методологію управління проектами у галузі водогосподарського, природоохоронного та гідротехнічного будівництва.
ЗС 9. Знати методи та інструменти для дослідження існуючого стану водогосподарських, гідротехнічних та природоохоронних систем, моделювання та прогнозування його зміни в часі.
ЗС 10. Знати принципи та методи розробки і впровадження проектів реконструкції та модернізації водогосподарських, гідротехнічних та природоохоронних систем.
ЗПС 1.1. Знати методи, правила та сучасні технології проектування водогосподарських систем і комплексів, у тому числі водогосподарських комплексів промислових підприємств.
ЗПС 1.3. Знати методи, правила та сучасні технології проектування, будівництва та налагодження роботи споруд для очищення природних і стічних вод.
ЗПС 1.4. Знати методи, правила та сучасні технології проектування, будівництва та налагодження роботи природоохоронних споруд.
ЗПС 1.6. Знати правила та сучасні методи експлуатації та диспетчеризації роботи водогосподарських систем та комплексів.
ЗПС 1.7. Знати методологію виконання моніторингу, аналізу та оптимізації технологічних процесів та режимів роботи устаткування і обладнання водогосподарських систем.
ЗПС 1.8. Знати теоретичні засади та практичні методи розробки та реалізації стратегії, планів і заходів з управління водними ресурсами.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Конструкції ГТС у складних природних умовах
• Управління поверхневим стоком
• Водні шляхи і порти
Короткий зміст навчальної програми: Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи передбачає набуття студентами компетентностей інноваційного характеру, навичок науково-педагогічної чи управлінської діяльності, комплексного вирішення проблеми досліджень. Результати практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи повинні бути використані при написанні теоретичної та практичної складової магістерської кваліфікаційної роботи.
Опис: Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи дає змогу закріпити знання і навички за спеціальністю, здобуті під час вивчення теоретичних курсів, забезпечити набуття фахових компетентностей студентів, здатності до самостійного навчання та проведення наукових робіт і розробок та/або проектно-конструкторських робіт, аналізу результатів і підготовки до їх оприлюднення, а також забезпечення конкурентоспроможності випускників при їх працевлаштуванні на українському та міжнародному ринках праці.
Методи та критерії оцінювання: • звіт з практики
Критерії оцінювання результатів навчання: • звіт з практики, усне опитування (100%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Методичні рекомендації щодо складання програм практики студентів другого магістерського рівня вищої освіти, які навчаються за освітньо-науковими програмами / Укл.: Гладун С.О., Логуш О.І. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2020 – 22 с.
2. СВО ЛП 02.04. Положення про організацію проведення практики студентів Національного університету «Львівська політехніка». – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2019 – 15 с.
3. СВО ЛП 02.03. Положення про академічну мобільність студентів, аспірантів, докторантів, науково-педагогічних та наукових працівників у Національному університеті «Львівська політехніка». – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2019 – 10 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Гідротехнічне будівництво, водна інженерія та водні технології
Код дисципліни: 7.194.01.O.024
Кількість кредитів: 10.50
Кафедра: Будівельні конструкції та мости
Лектор: секретарі ЕК
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: • ознайомлення зі структурою і проблематикою господарської діяльності роботи бази практики чи її підрозділів та основними результатами цієї діяльності;
• збір, вивчення та узагальнення інформації з літературних джерел, пов’язаних з тематикою МКР; визначення стану проблеми досліджень;
• конкретизація та обґрунтування актуальності вирішення проблеми досліджень МКР;
• освоєння принципів роботи обладнання та методик проведення досліджень;
• вивчення методів опрацювання результатів досліджень з використанням сучасного програмного забезпечення, зокрема, Мicrosoft Excel, EPANET, SWMM;
• підготовка студентів до самостійного виконання професійних обов’язків за спеціальністю;
• отримання навичок педагогічної роботи, зокрема, проведення під керівництвом викладача кафедри практичних та лабораторних занять.
Результати навчання: ЗС 1. Знати інноваційні технології та методи у галузі водного господарства та інженерії довкілля.
ЗС 3. Знати методологію виконання гідравлічних, гідротехнічних та інших інженерних розрахунків водогосподарських систем та їх елементів з врахуванням їх взаємозв’язку та взаємодії.
ЗС 4. Знати закони та методи моделювання процесів і явищ у галузі водного господарства та інженерії довкілля.
ЗС 5. Знати спеціалізовані інформаційні і комунікаційні технології та сучасні комп’ютерні програмні комплекси у професійній галузі.
ЗС 6. Знати принципи та методи охорони праці та цивільної безпеки у професійній галузі.
ЗС 7. Знати методологію організації та технологію виконання проектів у галузі водогосподарського, природоохоронного та гідро-технічного будівництва.
ЗС 8. Знати методологію управління проектами у галузі водогосподарського, природоохоронного та гідротехнічного будівництва.
ЗС 9. Знати методи та інструменти для дослідження існуючого стану водогосподарських, гідротехнічних та природоохоронних систем, моделювання та прогнозування його зміни в часі.
ЗС 10. Знати принципи та методи розробки і впровадження проектів реконструкції та модернізації водогосподарських, гідротехнічних та природоохоронних систем.
ЗПС 1.1. Знати методи, правила та сучасні технології проектування водогосподарських систем і комплексів, у тому числі водогосподарських комплексів промислових підприємств.
ЗПС 1.3. Знати методи, правила та сучасні технології проектування, будівництва та налагодження роботи споруд для очищення природних і стічних вод.
ЗПС 1.4. Знати методи, правила та сучасні технології проектування, будівництва та налагодження роботи природоохоронних споруд.
ЗПС 1.6. Знати правила та сучасні методи експлуатації та диспетчеризації роботи водогосподарських систем та комплексів.
ЗПС 1.7. Знати методологію виконання моніторингу, аналізу та оптимізації технологічних процесів та режимів роботи устаткування і обладнання водогосподарських систем.
ЗПС 1.8. Знати теоретичні засади та практичні методи розробки та реалізації стратегії, планів і заходів з управління водними ресурсами.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Конструкції ГТС у складних природних умовах
• Управління поверхневим стоком
• Водні шляхи і порти
Короткий зміст навчальної програми: Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи передбачає набуття студентами компетентностей інноваційного характеру, навичок науково-педагогічної чи управлінської діяльності, комплексного вирішення проблеми досліджень. Результати практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи повинні бути використані при написанні теоретичної та практичної складової магістерської кваліфікаційної роботи.
Опис: Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи дає змогу закріпити знання і навички за спеціальністю, здобуті під час вивчення теоретичних курсів, забезпечити набуття фахових компетентностей студентів, здатності до самостійного навчання та проведення наукових робіт і розробок та/або проектно-конструкторських робіт, аналізу результатів і підготовки до їх оприлюднення, а також забезпечення конкурентоспроможності випускників при їх працевлаштуванні на українському та міжнародному ринках праці.
Методи та критерії оцінювання: • звіт з практики
Критерії оцінювання результатів навчання: • звіт з практики, усне опитування (100%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Методичні рекомендації щодо складання програм практики студентів другого магістерського рівня вищої освіти, які навчаються за освітньо-науковими програмами / Укл.: Гладун С.О., Логуш О.І. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2020 – 22 с.
2. СВО ЛП 02.04. Положення про організацію проведення практики студентів Національного університету «Львівська політехніка». – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2019 – 15 с.
3. СВО ЛП 02.03. Положення про академічну мобільність студентів, аспірантів, докторантів, науково-педагогічних та наукових працівників у Національному університеті «Львівська політехніка». – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2019 – 10 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).