Проєктний менеджмент і креативне підприємництво

Спеціальність: Управління культурною спадщиною та культурним туризмом
Код дисципліни: 7.027.03.O.003
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: д. екон .н., професор Гальків Л.І., к. екон. наук Бондаренко Ю.Г.
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: .
Завдання: .
Результати навчання: Знати та застосовувати методи і технології менеджменту та маркетингу в музейній та пам’яткоохоронній справі. Застосовувати ефективні методи та технології проектування та модернізації музейних і пам’яткоохоронних установ відповідно до вимог споживачів і законодавства, чинних стандартів та технічних умов. Здійснювати стратегічне музейне планування в умовах ринкової динаміки та конкуренції. Працювати над проєктами по залученню громади до сфери культурної спадщини та розвитку культурного туризму. Здатність оперативно адаптуватись до нових ситуацій і зміни обстановки та приймати відповідні рішення.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: прореквізити: кореквізити: Управління культурним туризмом
Короткий зміст навчальної програми: Методологічні засади проектного менеджменту і креативного підприємництва у сфері культурної спадщини. Створення організаційної структури для виконання проекту щодо розвитку музеїв і об’єктів культурної спадщини. Використання комунікаційних технологій між музеями та суспільством при створенні проекту. Контролювання процесу реалізації проекту у розрізі захисту культурної спадщини. Креативність в організації туристичних заходів. Креативний менеджмент в туризмі. Креативне підприємництво як основа креативної економіки захисту об’єктів культурної спадщини.
Опис: .
Методи та критерії оцінювання: • письмові звіти практичних робіт, усне опитування (40%) • підсумковий контроль (60 %, контрольний захід, іспит): письмова форма (60%)
Критерії оцінювання результатів навчання: .
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Управління змінами та проектами: навч. посіб. / І.Є. Матвій та ін. Львів: Видавництво «Центр Європи», 2017. 169 с. 2. Кожушко Л.Ф., Кропивко С.М. Управління проектами: навч. посіб. К.: Кондор-Видавництво, 2014. 388 с. 3. Ноздріна Л.В., Ящук В.І., Полотай О.І. Управління проектами: підручник. К.: Центр учбової літератури, 2010. 432 с. 4. Брич В.Я., Корман М.М. Креативний менеджмент: підруч. – Тернопіль : ТНЕУ, 2018. – 220 с 5. Назарова Г. В. Сотнікова Ю. В.Креативна економіка та менеджмент : навчальний посібник [Електронний ресурс]. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2018. – 160 с. 6. Окорський В. П., Валюх А. М. Креативний менеджмент: Підручник. – Рівне : НУВГП, 2017. – 344 с.