Проєктно-технологічна практика

Спеціальність: Комп'ютерні науки (Системи штучного інтелекту)
Код дисципліни: 6.122.13.O.037
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Системи штучного інтелекту
Лектор: Вовк О.Б.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: В результаті проходження практики, студенти повинні отримати нові знання та уміння, які передбачені професійно-практичною складовою ОПП спеціальності
Завдання: • знання: - структури бази практики; - методики проведення проектно-конструкторських робіт; - використання різних методичних та методологічних підходів до розв’язання поставленої задачі;
Результати навчання: • вміння: - визначати мету, завдання та важливі аспекти проектно-технологічних досліджень, їх новизну та практичну цінність; - здійснювати пошук та аналіз наукової та технічної літератури за тематикою індивідуального завдання; - узагальнювати інформацію з опрацьованих літературних джерел; - підбір програмного забезпечення, необхідного для опрацювання результатів досліджень та методики оформлення - отримувати та аналізувати результати теоретичних і експериментальних даних під час робіт, пов’язаних зі науковою та професійною специфікою кафедри, проводити їх статистичне опрацювання тощо; • комунікації: - обмін отриманими знаннями (теоретичними, практичними, науковими) за результатами проходження проектно-технологічної практики; - ефективне їх презентування; - відстоювання перед фахівцями та нефахівцями (відповідно до ОПП спеціальності); • автономія і відповідальність: - здатність до самостійного навчання та розвитку – навчальні вміння та навички (відповідно до ОПП спеціальності).
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Алгоритмізація та програмування (частина 1 та 2), Системний аналіз, Операційні системи, Об’єктно-орієнтоване програмування, Комп’ютерна графіка
Короткий зміст навчальної програми: Закріплення, поглиблення й доповнення знань студентів, які вони отримали в процесі вивчення протягом попередніх років комплексу дисциплін.
Опис: Оволодіння сучасними технологіями опрацювання інформації та застосування їх на практиці. Підготовка студентів до вивчення спеціальних дисциплін на старших курсах.
Методи та критерії оцінювання: 1. Вивчення матеріалу дисципліни. 2. Виконання практичних робіт та їх захист. 3. Залік.
Критерії оцінювання результатів навчання: ЕК - 100 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Наказ Міністерства освіти України від 08.04.1993 № 93 (Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міносвіти № 351 (v0351281-94) від 20.12.94) Про затвердження «Положення про проведення практики студентів вищих навчальних закладів України» / http://zakon.rada.gov.ua › z0035-93. 2. Методичні рекомендації зі складання програми практики студентів вищих навчальних закладів Міністерства освіти України від 14.02.96 р. №315/97. / http://sites.znu.edu.ua › Metod_rekom_pro_rozrob_progr_prak 3. Положення про організацію освітнього процесу в Національному університеті «Львівська політехніка», затверджене наказом ректора від 10.12.2015 р. № 235-10. / Збірник нормативних актів Національного університету «Львівська політехніка», Львів, вид. Львівської політехніки, 2018, с. 87 – 109. 4. Положення про організацію проведення практики студентів Національного університету «Львівська політехніка», затверджене наказом ректора від 22.11.2017 р. № 265-10 / Збірник нормативних актів Національного університету «Львівська політехніка», Львів, вид. Львівської політехніки, 2018, с. 133 – 147. 5. Порядок формування робочої програми навчальної дисципліни» затверджений наказом ректора від 24 червня 2016 року №118-06. 6. Положення про академічну мобільність студентів, аспірантів, докторантів, науково-педагогічних та наукових працівників. / Збірник нормативних актів Національного університету «Львівська політехніка», Львів, вид. Львівської політехніки, 2018, с. 203 – 211.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).