Основи лідогенерації та маркетингу
Спеціальність: Управління ІТ продуктами
Код дисципліни: 6.124.04.O.019
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор: Ю.О.Закутня,
к.е.н., доц. Коць Ольга Олегівна
д.т.н., професор Литвин Василь Володимирович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей:
фахові компетентності:
К29. Здатність організовувати та вести ІТ-бізнес в ринкових умовах.
К30. Здатність працювати в командах, здійснювати організацію процесу колективного вирішення проблем у групі (фасилітація), працювати в конфліктних ситуаціях.
Результати навчання: ПР18. Розуміти і вміти імплементовувати та налагоджувати процеси продажів програмного забезпечення й ІТ продуктів.
ПР19. Знати і вміти застосовувати методи проведення дослідження та аналізу маркетингової стратегії просування ІТ-продуктів.
ПР27. Володіти сучасними навиками ефективного налагоджування комунікаційних процесів, організовувати обговорення складної проблеми без втрат часу та за короткий термін виконати усі заплановані дії із максимальним залученням учасників процесу.
ПР32. Здатність володіти базовими навиками розроблення планів ділових комунікацій, підготовлення та ведення нарад, виявлення проблем і діагностика конфліктів при виконанні робіт.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Комунікаційні технології
Продуктовий менеджмент
Програмування та командна робота
Маркетинг ІТ продуктів
Короткий зміст навчальної програми: Курс присвячений методам лідогенерації, маркетинговий тактиці, спрямованій на пошук потенційних клієнтів з певними контактними даними.
Опис: Вступ. Основи маркетингу
Основні цілі курсу. Введення у маркетинг. Маркетингові процеси. Основні поняття у маркетингу. Маркетинговий мікс. Створення цінності у маркетингу. План курсу й очікування
Канали маркетингу
Онлайн і офлайн маркетинг. Ключові показники ефективності (KPI). Основні канали маркетингу: контент, імейл-маркетинг, SEO, performance marketing, реферальний маркетинг, маркет-плейси, SMM, події, промоції, PR i лідери думок. Growth marketing
Бізнес-модель
Дослідження ринку і персони користувача як основа будь-якої маркетингової діяльності. Типи бізнес-моделей. Канва бізнес-моделі. В2В і В2С бізнеси. Концепція Р2Р
Вступ до лідогенерації
Що таке лідогенерація. Основні обов’язки лідогенератора. Взаємозв’язок лідогенерації, маркетингу і продажів. Шлях користувача й основні етапи лідогенерації
Побудова процесів лідогенерація в ІТ-компаніях
Запрошені спікери поділяться власним досвідом лідогенерації, побудовою процесів, відділу лідогенерації в компаніях
Шлях користувача. Канали лідогерації
Inbound i Outbound лідогенерація. Воронка продажів. Огляд основних каналів лідогенерації
Техніки inbound marketing
Роль контенту в лідогенерації. Ведення блогу. Поняття inbound marketing. Лід-магніт. Посадкова сторінка. CTA. Hotjar. Приватність і GDPR. Cookie і їхній вплив на мережі
Реклама в пошукових мережах
Огляд основних рекламних каналів. Відмінності реклами в пошуковиках від банерної реклами і реклами в соцмережах. Реклама в Google i Youtube. Bing як пошукова мережа і рекламна система. Таксономія
Реклама в соцмережах
Особливості реклами в соцмережах. Меta як основна рекламна платформа. Таргетинг. Реклама в Tiktok, Pinterest, Twitter. Рекламні воронки відповідно до шляху користувача
Форми для лідогенерації
Форми для лідогенерація - на сайті, у соцмережах. Відмінність лідогенераційних форм від інших видів реклами. Робота зі списками клієнтів. Чому не варто купувати готові списки клієнтів. Лідогенерація через give away
Чат-боти
Що таке чат-боти. Основні функції чат-ботів. Чат-боти на сайті, через Воцап, Телеграм, Месенджер. Лідогенерація через чат-боти
Імейл-маркетинг
Що робити з лідом після того, як він зареєструвався. Відмінність між CRM-системами й інструментами для імейл-маркетингу. Основні елементи CRM-системи. Hubpot, Salesforce, Reply.io, Streak. Налаштування імейлів для конвертації
Account based marketing
LinkedIn як основна мережа для лідогенерації в В2В. Особливості роботи в LinkedIn. LinkedIn Sales Navigator. ABM
A/B тестування на різних етапах лідогенерації
Що таке тестування. Для чого тестувати. Тестування заголовків, текстів і креативів. Тестування посадкових сторінок. Тестування у рекламі. Тестування пропозицій. Аналітика
Методи та критерії оцінювання: Діагностика знань відбувається шляхом оцінювання виконаних
практичних робіт та екзаменаційного контролю (письмової та усної
компоненти) у формі тестових запитань.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (ПК) : виконання практичних завдань – 40 балів.
Семестровий контроль (СК) : письмова компонента - 50 балів; усна компонента - 10 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Офіційний сайт FindThatLead [Електронний ресурс] // FindThatLead – Режим
доступу до ресурсу: https://findthatlead.com/en/.
2.Офіційний сайт LeadFuze [Електронний ресурс] // LeadFuze – Режим доступу до
ресурсу: https://www.leadfuze.com/.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).