Комп'ютерні мережі

Спеціальність: Управління ІТ продуктами
Код дисципліни: 6.124.04.O.017
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор: д.т.н., доц. Буров Євген Вікторович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: .
Завдання: .
Результати навчання: У результаті вивчення модуля студент повинен: • знати головні архітектурні принципи побудови комп’ютерних мереж, їх протоколи, засоби об’єднання мереж, головні мережеві технології. • вміти організовувати обмін інформацією між комп’ютерами. Студенти повинні вміти практично вирішувати задачі встановлення та експлуатації мережевих компонент, налаштування та знаходження причин несправностей, керування та адміністрування на мережах;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Електротехніка та електроніка, Фізика.
Короткий зміст навчальної програми: Головні архітектурні принципи побудови комп’ютерних мереж. Середовища передавання, сигнали та коди. Методи доступу. Протоколи стеку TCP/IP. Структурні вирішення КМ. Мережеве керування та адміністрування. Технології локальних, глобальних, інтерфейсних мереж та мереж доступу. Безпровідні мережеві технології. Безпека даних у комп’ютерних мережах.
Опис: .
Методи та критерії оцінювання: • Поточний контроль (40%): письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування • Підсумковий контроль (60%). іспит, тестування 50%, усна компонента 10%
Критерії оцінювання результатів навчання: .
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Буров Є. Комп’ютерні мережі. Львів, Магнолія, 2007. 3. Чернега В., Платтнер Б. Комп'ютерні мережі: Навч. посібник. /В.Чернега, Б.Платтнер. -Севастополь: Вид-во СевНТУ, 2006. 7. Larry L Peterson, Bruce S Davie. Computer Networks. A system Approach. -Morgan Kauffman publishers.- San-Francisco, CA.- 2003 8. Diane Barrett, Todd King. Computer Networking Illuminated.- Jones and Bartlett publishers, Sudbury, MA.-2005
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).