Маркетинг ІТ-продуктів
Спеціальність: Управління ІТ продуктами
Код дисципліни: 6.124.04.O.034
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Управління проєктами
Лектор: ст. викл. Лебідь Т.В.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: К07. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
К11. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).
К12. Здатність працювати в команді.
К29. Здатність організовувати та вести ІТ-бізнес в ринкових умовах.
К31. Здатність налагоджувати процеси ІТ-продажів та маркетингової діяльності компанії.
К32. Здатність аналізувати ринкові тенденції, ефективно визначати продуктову та маркетингову стратегію ІТ продуктів.
Результати навчання: ПР19. Знати і вміти застосовувати методи проведення дослідження та аналізу маркетингової стратегії просування ІТ - продуктів
ПР20. Володіти сучасними методами тестування ефективності та якості розробленого програмного продукту на відповідність до вимог замовника
ПР21. Розуміти та застосовувати на практиці методи ціноутворення собівартості розробки програмного забезпечення
ПР24. Розуміти і вміти ефективно налагоджувати процеси взаємодії маркетингових та продажних активностей
ПР25. Знати і вміти формувати брендову стратегію ІТ продукту та взаємодію з громадськістю
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізит: Комунікаційні технології, Продуктовий менеджмент, Бізнес-аналіз, Інструменти та технології продаж, Управління ІТ-проектами
кореквізит: -
Короткий зміст навчальної програми: Вивчення дисципліни «Маркетинг ІТ-продуктів» передбачає оволодіння знань щодо сутності та перспектив маркетингу інформаційних продуктів; дослідження структури та змісту ринку інформаційних продуктів; визначення цільової аудиторії; видів ІТ-продуктів як товару; каналів та засобів розповсюдження інформаційних продуктів; принципів планування, стратегії і тактики маркетингу інформаційних продуктів та можливості їх використання для досягнення загальних та специфічних цілей маркетингової діяльності ІТ-організації.
Опис: • Особливості та перспективи розвитку маркетингу в світі та Україні
• Технологія та проведення маркетингових досліджень в сфері послуг та інформаційного продукту. Тенденції розвитку інформаційного ринку України
• Планування, стратегія й тактика маркетингу інформаційних продуктів
• Маркетингова продуктова політика ІТ-підприємства. Життєвий цикл інформаційних продуктів
• Маркетингова цінова політика ІТ-підприємства
• Маркетингова політика збуту сфери послуг та інформаційного продукту
• Політика маркетингових комунікацій ІТ-підприємств
Методи та критерії оцінювання: Письмово-усний екзаменаційний контроль, комп’ютерне тестування, захист контрольних робіт та науково-дослідних завдань.
При дистанційній роботі передбачається співбесіда зі студентами під час проведення відеоконференцій на лекційних та практичних заняттях. Індивідуальні та контрольні роботи пересилаються до ВНС, або на електронну пошту лектора через канал зв’язку @lpnu.ua. Дистанційні заняття проводяться на платформах MS Teams та ZOOM.
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання знань здобувачів освіти відбувається на основі виконання завдань в межах практичних занять (поточний контроль) та виконання екзаменаційного контролю.
Рішення викладача про оцінювання рівня знань та умінь студента виявленого під час виконання завдань в межах практичних та семінарських занять та екзаменаційного контролю оцінюється за національною шкалою і 100-бальною шкалою та переводиться у шкалу ECTS.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1) Палеха Ю. І. Маркетинг інформаційних продуктів і послуг / Палеха Ю. І., Палеха О.Ю. – Київ : Ліра-К, - 2020. – 480 с.
2) Кордзая Н. Р. Основи інтернет-маркетингу: навч. посіб. / Н. Р. Кордзая. - Херсон : ОЛДІ-плюс, 2018. Ч. 1. - 2018. - 180 с.
3) Маркетингові дослідження: навч. посіб. / Л. С. Безугла [та ін.] ; Дніпров. держ. аграр.-екон. ун-т. - Дніпро : Біла К. О. [вид.], 2019. - 299 с.
4) Маркетингові комунікації: підручник / Н. В. Попова [та ін.] ; під заг. ред. Н. В. Попової ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т, Харків. торг.-екон. ін-т. - Харків : Факт, 2020. - 314 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).