Технології електронної комерції та інтернет-маркетингу

Спеціальність: Інформаційні системи та технології
Код дисципліни: 7.126.01.E.020
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор: к.т.н., доцент Висоцька Вікторія Анатоліївна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Моделювати та проектувати системи опрацювання інформаційних ресурсів для електронної комерції. Реалізувати методи Інтернет-маркетингу для систем електронної комерції. Застосовувати методи математичної лінгвістики для реалізації технологій Інтернет-маркетингу. Підбирати оптимальні методи Інтернет-маркетингу для технічного аналізу, контент-аналізу, оптимізації та просування інформаційних ресурсів електронної комерції.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Крос-платформне програмування та хмарні сервіси Організація баз даних та знань, Об’єктно-орієнтоване програмування, Web програмування, Web-технології та web-дизайн, Методології розроблення інформаційних систем, Програмні платформи розподілених систем, Сховища і простори даних, Технології програмування розподілених систем, Інформаційні технології опрацювання даних, Технології управління ІТ-проектами, Комп’ютерні мережі, Комп’ютерна лінгвістика, Технології інтеграції інформаційних ресурсів, Онтологічний інжиніринг, Системи машинного перекладу та автоматичне реферування, Мови опису онтологій
Короткий зміст навчальної програми: Інформаційні технології для побудови та впровадження систем електронної комерції та інтернет-маркетингу. Дослідження Інтернет-технологій для побудови сервіс-орієнтованих інтелектуальних систем опрацювання інформаційних ресурсів. Технологія управління контентом в інтелектуальних системах опрацювання інформаційних ресурсів. Онтології як ядро баз знань інтелектуальних систем. Проектування системи автоматизованого синтезу онтології. Аналіз процесів опрацювання інформаційних ресурсів. Методи опрацювання інформаційних ресурсів в системах електронної комерції та Інтернет-маркетингу. Проект розроблення інтелектуальних систем опрацювання інформаційних ресурсів.
Методи та критерії оцінювання: • Поточний контроль (45%): письмові звіти з лабораторних робіт, розрахункова робота, усне опитування • Підсумковий контроль (55%, екзаменаційний контроль): тестування (45%), усна компонента (10%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Литвин В.В. Методи та засоби опрацювання інформаційних ресурсів на основі онтологій: монографія / В.В. Литвин, В.А. Висоцька, Д.Г. Досин. – Львів: ЛА «Піраміда», 2016. – 404 с. 2. Methods based on ontologies for information resources processing : Monograph / [Vasyl Lytvyn, Victoria Vysotska, Lyubomyr Chyrun, Dmytro Dosyn] // LAP Lambert Academic Publishing. Saarbrucken, Germany. - ISBN-13: 978-3-659-89905-8, ISBN-10: 3659899054, EAN: 9783659899058. - 2016. - 324 с. - Access mode: https://www.lap-publishing.com/catalog/details/store/gb/book/978-3-659-89905-8/methods-based-on-ontologies-for-information-resources-processing?locale=gb. 3. Берко А.Ю. Системи електронної контент-комерції. Монографія / А.Ю. Берко, В.А. Висоцька, В.В. Пасічник // Видавництво національного університету “Львівська політехніка”. – Львів 2009. – 612 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).