Виконання магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Інформаційні системи та технології
Код дисципліни: 7.126.01.O.013
Кількість кредитів: 16.50
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор: Кафедра ІСМ
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Виконання магістерської кваліфікаційної роботи передбачає такі програмні результати навчання: • Спеціалізовані концептуальні знання, що включають сучасні наукові здобутки у сфері системного аналізу та інформаційних технологій і є основою для оригінального мислення та проведення досліджень.
Завдання: Виконання магістерської кваліфікаційної роботи передбачає такі програмні результати навчання: • Спеціалізовані концептуальні знання, що включають сучасні наукові здобутки у сфері системного аналізу та інформаційних технологій і є основою для оригінального мислення та проведення досліджень.
Результати навчання: Виконання магістерської кваліфікаційної роботи передбачає такі програмні результати навчання: • Спеціалізовані концептуальні знання, що включають сучасні наукові здобутки у сфері системного аналізу та інформаційних технологій і є основою для оригінального мислення та проведення досліджень. • Будувати та досліджувати моделі складних систем і процесів застосовуючи методи системного аналізу, математичного, комп’ютерного та інформаційного моделювання. • Розробляти та застосовувати методи, алгоритми та інструменти прогнозування розвитку складних систем і процесів різної природи. • Розробляти інтелектуальні системи в умовах слабо структурованих даних різної природи. • Розробляти та застосовувати моделі, методи та алгоритми прийняття рішень в умовах конфлікту, нечіткої інформації, невизначеності та ризиків. • Зрозуміло і недвозначно доносити власні знання, висновки та аргументацію до фахівців і нефахівців, зокрема до осіб, які навчаються. • Вільно презентувати та обговорювати усно і письмово результати досліджень та інновацій, інші питання професійної діяльності державною та англійською мовами.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Інформаційний маркетинг та менеджмент Професійна та цивільна безпека Технології підтримки процесів прийняття рішень Розподілені інформаційні системи Обчислювальний інтелект Аналіз бізнес-процесів Технології аналітики даних
Короткий зміст навчальної програми: Пояснювальна записка повинна мати таку структуру: • вступ • аналіз сучасного стану та перспектив в галузі досліджень • системний аналіз та моделювання предметної області • розроблення проекту вирішення задачі магістерської роботи • тестування та впровадження проекту • висновки • список використаних літературних джерел • анотація • додатки
Опис: При оцінюванні кваліфікаційної роботи беруться до уваги рівень теоретичної, наукової та практичної підготовки здобувача вищої освіти, а також оцінки керівника та рецензента. Оцінювання захисту кваліфікаційної роботи відбувається в порядку: виставлення оцінки за шкалою ЄКТС та переведення виставленої оцінки в національну та 100-бальну шкалу ( за середнім інтервальним значенням)
Методи та критерії оцінювання: При оцінюванні кваліфікаційної роботи беруться до уваги рівень теоретичної, наукової та практичної підготовки здобувача вищої освіти, а також оцінки керівника та рецензента. Оцінювання захисту кваліфікаційної роботи відбувається в порядку: виставлення оцінки за шкалою ЄКТС та переведення виставленої оцінки в національну та 100-бальну шкалу ( за середнім інтервальним значенням)
Критерії оцінювання результатів навчання: При оцінюванні кваліфікаційної роботи беруться до уваги рівень теоретичної, наукової та практичної підготовки здобувача вищої освіти, а також оцінки керівника та рецензента. Оцінювання захисту кваліфікаційної роботи відбувається в порядку: виставлення оцінки за шкалою ЄКТС та переведення виставленої оцінки в національну та 100-бальну шкалу ( за середнім інтервальним значенням)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 3. Басюк Т.М. Методи та засоби мультимедійних інформаційних систем: навч. посібн. / Т.М. Басюк, П.І. Жежнич. - Львів: Вид-во Львів. політехніки, 2015. - 428с. 4. Белкин А. Р. Принятие решений: комбинаторные модели апроксимации информации / А. Р. Белкин, М. Ш. Левин. – М. : Наука, 1990. – 157 с. 5. Берко А. Ю. Системи баз даних та знань. Книга 1. Організація баз даних: навч. посібник [для студ. вищ. навч. закл.] / Берко А. Ю., Верес О. М., Пасічник В.В. – Львів : „Магнолія 2006”, 2008. – 456 с. — (Серія «Комп’ютинґ»). 6. Бишоп Дж. C# в кратком изложении / Дж. Бишоп, Н. Хорспул. - М.: Бином, 2005. – 472 с. 8. Буров Є.В. Комп?ютерні мережі : підручник / Буров Є.В. — Львів : «Магнолія- плюс», 2007. - 262 с. 10. Василюк А.С. Комп’ютерна графіка: навч. посібн. / (А.С.Василюк), Н.І.Мельникова. – Львів: Вид-во Львів. політехніки, 2016. – 308 с. 13. Верес О. М. Проектування баз даних у середовищі MS ACCESS 2010 : навч. посібн. / О. М. Верес, І. В. Рішняк; за заг. ред. В. В. Литвина. – Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2016. – 232 с. 14. Верес О.М. Системи баз даних та знань. Книга 2. Системи управління базами даних та знань: підручник [для студ. вищ. навч. закл.] / Берко А.Ю., Верес О.М., Пасічник В.В. – 2-е вид. – Львів : „Магнолія 2006”, 2015. – 470 с. — (Серія «Комп’ютинґ»). 15. Верес О.М.. Системи баз даних та знань. Книга 1. Організація баз даних та знань: підручник [для студ. вищ. навч. закл.] / Берко А. Ю., Верес О. М., Пасічник В.В. – 2-е вид. – Львів : „Магнолія 2006”, 2015. – 440 с. — (Серія «Комп’ютинґ»). 16. Вовк О.Б. Англійська мова для студентів комп’ютерних спеціальностей: навч. посібн. / О. Вовк, О. Кулина. – Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2016. – 144 с.+ СD. 17. Гарсиа-Молина Г. Системы баз данных : полный курс / Гарсиа-Молина Г., Ульман Дж., Уидом Дж. ; [пер. с англ.]. — М. : Издательский дом „Вильямс”, 2003. — 1088 с. 18. Дейт К. Дж. Введение в системы баз данных / Дейт К. Дж. — 7-е изд. ; [пер. с англ.]. — М. : Издательский дом „Вильямс”, 2001. — 1072 с. : ил. 19. Дейт К. Дж. Введение в системы баз данных / Дейт К. Дж. ; [пер. с англ.]. — К. : Диалектика, 1998. — 784 с. 20. Дискретна математика: підручник / Ю.В. Нікольський, В.В. Пасічник, Ю.М. Щербина.– Вид. 4-те, випр. і доп.- Львів: Магнолія -2006, 2016. – 432 с. 21. Захарія Л.М. Формальні мови, граматики та автоматики: навч. посібн. / Л.М. Захарія, М.М. Заяць. – Львів: Вид-во Львів. політехніки, 2016. – 192 с. 22. Заяць В. М. Логічне і функційне програмування : навч. посібник / В. М. Заяць, М. М. Заяць. — Львів : Бескид Біт, 2006. — 352 с. 23. Згуровський М.З. Основи системного аналізу / М. З. Згуровський, Н. Д. Панкратова. – К.: BHV, 2007. – 405 с. 24. Інтелектуальні системи, базовані на онтологіях: Монографія / Д. Г. Досин, В. В. Литвин, Ю. В. Нікольський, В. В. Пасічник. – Львів : Видавничий дім «Цивілізація», 2009. – 414 с. 25. Кармайкл Э. Быстрая и качественная разработка программного обеспечения / Э. Кармайкл, Д. Хейвуд. – М. : Изд. дом «Вильямс», 2003. – 400с. 26. Катренко А. В. Дослідження операцій : підручник з грифом МОН / Катренко А. В. – 3-є вид., виправ. і доп. ; – Львів : «Магнолія-2006», 2009. – 352 с. — (Серія «Комп’ютинґ»). 27. Катренко А. В. Системний аналіз об’єктів та процесів комп’ютеризації: підручник з грифом МОН / Катренко А. В. – Львів : «Новий світ 2000», 2003. – 424 с. 28. Катренко А. В. Теорія прийняття рішень : підручник з грифом МОН / Катренко А. В., Пасічник В. В., Пасько В. П. — К. : Видавнича група BHV, 2009. — 448 с. : ил. 29. Катренко Л. А. Охорона праці в галузі освіти / Л. А. Катренко, І. П. Пістун. — Суми : Універ. книга, 2001. — 344 с. 32. Конноли Т. Базы данных : проектирование, реализация и сопровождение. Теория и практика : учеб. пособие / Томас Конноли, Каролин Бегг, Анна Страчан. — 2-е изд. ; [пер. с англ.]. — М. : Издательский дом „Вильямс”, 2000. — 1120 с. : ил. — Парал. тит. англ. 33. Конноли Т. Базы данных : проектирование, реализация и сопровождение. Теория и практика : учеб. пособие / Томас Конноли, Каролин Бегг. — 3-е изд. ; [пер. с англ.]. — М. : Издательский дом „Вильямс”, 2003. — 1440 с. : ил. — Парал. тит. англ. 39. Литвин В. В. Інтелектуальні системи: підручник / Литвин В. В., Пасічник В. В., Яцишин Ю. В. — Львів. : «Новий світ-2000», 2009. — 406 с. — (Серія «Комп’ютинґ»). 40. Литвин В. В. Інтелектуальні системи. Моделі та методи побудови : навч.посіб. / Литвин В. В., Пасічник В. В., Яцишин Ю. В. — К. : Університет «Україна», 2007. — 534 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).