Технології інтеграції інформаційних ресурсів
Спеціальність: Інформаційні системи та технології
Код дисципліни: 7.126.01.E.017
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор: к.т.н., доцент Басюк Тарас Михайлович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: ФКС 1.2. Здатність ефективно вибирати належні напрями і відповідні методи для розв’язування задач в області інформаційних технологій та розподілених систем баз даних та знань.
Результати навчання: ПР1.2. Здатність розробляти бази знань в умовах проектування інтелектуальних систем за допомогою відповідного програмного забезпечення, використовуючи результати обстеження, запити, особливості обраного способу подання знань.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Безпека розподілених інформаційних систем
Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи
Інженерія даних та знань
Розподілені інформаційні системи
Короткий зміст навчальної програми: Знання отримані в процесі вивчення даної дисципліни полягають у вивченні основних технологій та методів інтеграції (GAV (Global As View), LAV (Local As View), ETL (Extract, Transform and Load), EII (Enterprise Information Integration), EAI (Enterprise Application Integration) та ECM (Enterprise Content Management), інтеграції інформаційних систем підприємства та сучасних засобів інтеграції даних (IBM WebSphere, Oracle Data Integrator).
Опис: Введення в технології інтеграції даних
Технології та методи інтеграції даних
Технологія ETL (Extract, Transform and Load)
Інтеграція корпоративних застосувань. Технологія EAI
Технологія ECM (Enterprise Content Management)
Технологія EII (Enterprise Information Integration
Технологія EDI (Electronic Data Interchange)
Інтеграція інформаційних систем підприємства
Методи та критерії оцінювання: Діагностика знань відбувається шляхом оцінювання виконаних лабораторних робіт та екзаменаційного контролю (письмової та усної компонент) у формі тестових запитань трьох рівнів складності.
Критерії оцінювання результатів навчання: • Поточний контроль (40%): письмові звіти з лабораторних робіт, реферат, усне опитування
• Підсумковий контроль (60%, екзамен): письмово-усна форма.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Loshin D. ETL (Extract, Transform, Load) // Business Intelligence. Morgan Kaufmann, 2012. – 400 p. – ISBN 978-0-12-385890-0.
2. Ahmed K. Elmagarmid, Panagiotis G. Ipeirotis, Vassilios S. Verykios. Duplicate Record Detection: A Survey. IEEE TRANSACTIONS ON KNOWLEDGE AND DATA ENGINEERING, VOL. 19, NO. 1, JANUARY 2007.
3. Ralph Kimball, Joe Caserta. The Data Warehouse ETL Toolkit: Practical Techniques for Extracting, Cleaning, Conforming, and Delivering Data. – John Wiley & Sons, 2004. – 528 p. –ISBN 978-0-764-56757-5.
4. David Haertzen. ETL Tools // The Analytical Puzzle: Profitable Data Warehousing, Business Intelligence and Analytics. – Technics Publications, 2012. – 346 p. – ISBN 978-1-935504-20-7.
5. Application Integration Architecture [Electronic Resource] - Mode of access: http://www.oracle.com/applications/oracle-application-integration-architecture.html
6. Data Integration – Fusion Middleware – Oracle [Electronic Resource] – Mode of access: http://www.oracle.com/products/middleware/odi/index.html
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).