Інтелектуальні інформаційні технології
Спеціальність: Інформаційні системи та технології
Код дисципліни: 7.126.01.E.018
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор: к.т.н., доц. Василюк Андрій Степанович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: 1. володіння знаннями і розумінням наукових засад створення інформаційних систем;
2. володіти знанням особливостей розподілених систем;
3. володіти основними технологіями побудови розподілених інформаційних систем;
4. здатність застосувати знання та практичні навики в мовних засобах роботи в розподілених системах;
5. практичне застосовування знань в процесі створення розподілених інформаційних систем;
6. отримання навиків з аналізу, організації, проектування, адміністрування, експлуатації та технологій застосування розподілених інформаційних систем та мереж.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Переквізит: Комп’ютерні мережі, Операційні системи
Короткий зміст навчальної програми: Мова та технологія Perl. SSI, CGI. Технологія PHP. Використання Perl для створення розподілених систем. Вбудовування Perl в сервери Web та баз даних. Технології передачі даних в Інтернет. BackBone Інтернету. Основні інформаційні магістралі Інтернету. Архітектура та методі організації WWW-систем. Класифікація послуг Web-hosting, послуги ISP.
Методи та критерії оцінювання: • Поточний контроль (40%): письмові звіти з лабораторних робіт, розрахункова робота, усне опитування
• Підсумковий контроль (60%, іспит): тестування (50%), усна компонента (10%).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: • Пелещишин А.М. Позиціонування сайтів у глобальному інформаційному середовищі.-Львів: Вид-во Національного університету «Львівська політехніка», 2007.-258с.
• Пасічник В.В., Жежнич П.І., Кравець Р.Б., Пелещишин А.М., Тарасов Д.М. Глобальні інформаційні системи та технології (моделі ефективного аналізу, опрацювання та захисту даних). – Львів: Вид-во Національного університету «Львівська політехніка», 2006.-350с.
• Пелещишин А.М., Жежнич П.І., Марковець О.В. Розроблення комплексних Веб-сайтів за допомогою мови прогрмування PERL,- Львів: Вид-во Національного університету «Львівська політехніка», 2007.-160с.
• Колесников. Для пользователя: Internet. BHV, Київ, 2000
• Хольцнер. Рук-во разработчика: Dynamic HTML, BHV, Київ, 2000
• Макдоналд. В подлиннике: ASP.NET. BHV, С-Пб, 2003
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).