Проєктування конструкцій БПЛА нетрадиційних конструктивно-силових схем

Спеціальність: Безпілотні літальні апарати
Код дисципліни: 6.134.01.E.050
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Нафтогазова інженерія та зварювання
Лектор: .
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: - Розуміння основних принципів проектування конструкцій БПЛА з нетрадиційними конструктивно-силовими схемами, в тому числі конструкцій з композиційних матеріалів. - Вміння аналізувати та оцінювати конструктивні рішення для визначення найбільш ефективної конструкції БПЛА з нетрадиційною конструктивно-силовою схемою, в тому числі конструкцій з композиційних матеріалів. - Вміння проводити розрахунки конструкцій БПЛА з нетрадиційними конструктивно-силовими схемами, включаючи розрахунок міцності, жорсткості та міцності матеріалів, в тому числі конструкцій з композиційних матеріалів. - Вміння використовувати програмні засоби для моделювання та аналізу конструкцій БПЛА з нетрадиційними конструктивно-силовими схемами. - Вміння використовувати інноваційні матеріали та технології для покращення ефективності та зменшення ваги конструкцій БПЛА з нетрадиційними конструктивно-силовими схемами. - Вміння аналізувати та враховувати вплив конструкцій БПЛА з нетрадиційними конструктивно-силовими схемами, в тому числі конструкцій з композиційних матеріалів, на їх поведінку в різних режимах польоту. - Вміння розробляти та пропонувати інноваційні конструктивні рішення для покращення характеристик БПЛА з нетрадиційними конструктивно-силовими схемами.
Завдання: .
Результати навчання: .
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: .
Короткий зміст навчальної програми: .
Опис: .
Методи та критерії оцінювання: .
Критерії оцінювання результатів навчання: .
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: .
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Проєктування конструкцій БПЛА нетрадиційних конструктивно-силових схем (курсова робота)

Спеціальність: Безпілотні літальні апарати
Код дисципліни: 6.134.01.E.052
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Нафтогазова інженерія та зварювання
Лектор: ,
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: - Розуміння основних принципів проектування конструкцій БПЛА з нетрадиційними конструктивно-силовими схемами, в тому числі конструкцій з композиційних матеріалів. - Вміння аналізувати та оцінювати конструктивні рішення для визначення найбільш ефективної конструкції БПЛА з нетрадиційною конструктивно-силовою схемою, в тому числі конструкцій з композиційних матеріалів. - Вміння проводити розрахунки конструкцій БПЛА з нетрадиційними конструктивно-силовими схемами, включаючи розрахунок міцності, жорсткості та міцності матеріалів, в тому числі конструкцій з композиційних матеріалів. - Вміння використовувати програмні засоби для моделювання та аналізу конструкцій БПЛА з нетрадиційними конструктивно-силовими схемами. - Вміння використовувати інноваційні матеріали та технології для покращення ефективності та зменшення ваги конструкцій БПЛА з нетрадиційними конструктивно-силовими схемами. - Вміння аналізувати та враховувати вплив конструкцій БПЛА з нетрадиційними конструктивно-силовими схемами, в тому числі конструкцій з композиційних матеріалів, на їх поведінку в різних режимах польоту. - Вміння розробляти та пропонувати інноваційні конструктивні рішення для покращення характеристик БПЛА з нетрадиційними конструктивно-силовими схемами.
Завдання: .
Результати навчання: .
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: .
Короткий зміст навчальної програми: .
Опис: .
Методи та критерії оцінювання: .
Критерії оцінювання результатів навчання: .
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: .
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).