Автоматика
Спеціальність: Автомобільний інжиніринг
Код дисципліни: 7.133.07.O.009
Кількість кредитів: 3.50
Кафедра: Проектування машин та автомобільного інжинірингу
Лектор: Банга В.І.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: ..
Результати навчання: Результати навчання даної дисципліни деталізують такі програмні результати навчання:
1. Знання і розуміння засад технологічних, фундаментальних та інженерних наук, що лежать в основі галузевого машинобудування відповідної галузі (РН2).
2. Знати і розуміти процеси галузевого машинобудування, мати навички їх практичного використання (РН3).
3. Здійснювати інженерні розрахунки для вирішення складних задач і практичних проблем у галузевому машинобудуванні (РН4).
4. Аналізувати інженерні об’єкти, процеси і методи (РН5).
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: 1.Комп’ютерні технології в автомобілебудуванні.
2.Теорія та розрахунок агрегатів і систем автомобіля.
Короткий зміст навчальної програми: Розглядаються принципи побудови, характеристики, методи розрахунку та проектування пристроїв автоматики і їх функціональних елементів, автоматизовані технологічні процеси галузевого машинобудування, приклади реалізації автоматизації технологічних процесів, теорія автоматизованого управління, динамічні властивості і характеристики елементарних ланок і автоматизованих систем управління, принципи визначення стійкості систем управління, визначення якості автоматизованих систем управління
Опис: ..
Методи та критерії оцінювання: Опис методів оцінювання рівня досягнення результатів навчання: Оцінювання знань студентів з дисципліни «Автоматика» проводиться відповідно до робочого навчального плану у вигляді екзаменаційного контролю.
Критерії оцінювання результатів навчання: ..
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1.Барало О.В. та ін. Автоматизація технологічних процесів і системи автоматичного керування: навчальний посібник. К.: Аграрна освіта, 2010.
2. Воробйова О.М., Флейта Ю.В. Технічні засоби автоматизації : навч. посіб. Одеса: ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2018. 208 с.
3. Бородин И. Ф., Недилько Н.М. Автоматизация технологических процессов. М.: Агропромиздат, 1986. 345 с.
4. Бородин И.Ф., Кирилин Н.И. Основы автоматики и автоматизации производственных процесов. М.:Колос, 1977. 328 с.
5. Бобух. А.О. Автоматизовані системи керування технологічними процесами : Навч. посібник. – Харків: ХНАМГ, 2006. 185 с
6. Іванов А. О. Теорія автоматичного керування: Підручник. - Дніпропетровськ: Національний гірничий університет. 2003. 250 с.
7. Капустин Н.М. Кузнецов П.М та інш. Автоматизация производственных процессов в машиностроении: Учеб. для втузов; Под ред. Н.М. Капустина. - М.: Высш. шк., 2004. 415 с.
8.Клавдиев А.А. Теория автоматического управления в примерах и задачах / А.А. Клавдиев. – СПб: СЗТУ, 2005. 74 с.
9. Мартыненко И.И. Автоматика и автоматизация производственных процесов /И.И. Мартыненко, Б.Л. Головицкий, Р.Д. Проценко, Т.Ф. Резниченко. М.: Агропромиздат, 1985. – 335 с.
10. Малов А.Н., Иванов Ю.В. Основы автоматики и автоматизация производственных процесов. –М.: Машиностроение, 1974. 368 с.
11. Дмитрів В.Т., Шиманський В.М. Електроніка і мікросхемолтехніка. – Львів: Афіша. 2004.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).