Технологія і організація виробництва автомобілів
Спеціальність: Автомобільний інжиніринг
Код дисципліни: 7.133.07.E.021
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Проектування машин та автомобільного інжинірингу
Лектор: к.т.н., доц. Віталій ПОПОВИЧ
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Загальні компетенції:
ЗК1. Здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології.
ЗК3. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
ЗК6. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).
Спеціалізовані фахові предметні компетентності:
СК1. Здатність створювати, удосконалювати та застосовувати кількісні математичні, наукові й технічні методи та комп’ютерні програмні засоби, застосовувати системний підхід для розв’язання інженерних задач галузевого машинобудування, зокрема, в умовах технічної невизначеності.
СК2. Критичне осмислення передових для галузевого машинобудування наукових фактів, концепцій, теорій, принципів та здатність їх застосовувати для розв’язання складних задач галузевого машинобудування і забезпечення сталого розвитку.
СК3. Здатність створювати нові техніку і технології в галузі механічної інженерії.
ФКС2.2. Здатність застосовувати сучасні технології виробництва автомобілів.
Результати навчання: Програмні результати навчання:
РН1. Знання і розуміння засад технологічних, фундаментальних та інженерних наук, що лежать в основі галузевого машинобудування відповідної галузі.
РН7. Готувати виробництво та експлуатувати вироби галузевого машинобудування протягом життєвого циклу.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: САПР в автомобілебудуванні.
Проектування кузовів та їх систем.
Короткий зміст навчальної програми: Під час вивчення цієї навчальної дисципліни студент набуває теоретичних знань та практичних умінь з технології виробництва автомобілів.
Опис: Метрологічне забезпечення технологічних процесів автомобільних виробництв. Технологічні основи виготовлення нових та механічної обробки відновлених деталей. Технологічні основи складання нових і розбирання-складання відновлюваних вузлів, агрегатів і автомобілів. Основи проектування автомобілебудівних та авторемонтних виробництв.
Методи та критерії оцінювання: Діагностика знань у здобувачів освіти відбувається за такими методами:
1. Захист звітів з практичних робіт в усній формі шляхом опитування теоретичного.
2. Проведення письмового екзамену за результатами вивчення дисципліни, який складається з тестових завдань.
3. Проведення усної компоненти за результатами написання екзамену, питання якої ґрунтуються на змісті практичних завдань.
Критерії оцінювання результатів навчання: • письмові звіти з практичних робіт, усне опитування (30%);
• підсумковий контроль - екзамен у письмовій формі (60%);
• усна компонента за результатами написання екзамену (10%).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Основи технічного обслуговування і ремонту автомобілів. У 3 кн. Кн.З. Ремонт автотранспортних засобів: Підручник / В. Є. Канарчук, О.А.Дудченко, А. Д. Чигринець. - К .: Вища шк., 1994. - 599с.
2. Токаренко В. М. Технологія автодорожнього машинобудування і ремонт машин: Курсове проектування: Навч. посібник. - К.: Вища шк., 1992. - 127с.
3. David Crolla. Encyclopedia of automotive engineering. New York: John Wiley & Sons, 2015. - 2697 p.
4. Richard Stone, Jeffrey K. Ball. Automotive engineering
fundamentals. Warrendale : SAE International, 2004. - 637 p.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Технологія і організація виробництва автомобілів (курсова робота)
Спеціальність: Автомобільний інжиніринг
Код дисципліни: 7.133.07.E.022
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Проектування машин та автомобільного інжинірингу
Лектор: к.т.н., доц. Віталій ПОПОВИЧ
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Загальні компетенції:
ЗК1. Здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології.
ЗК3. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
ЗК6. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).
Спеціалізовані фахові предметні компетентності:
СК1. Здатність створювати, удосконалювати та застосовувати кількісні математичні, наукові й технічні методи та комп’ютерні програмні засоби, застосовувати системний підхід для розв’язання інженерних задач галузевого машинобудування, зокрема, в умовах технічної невизначеності.
СК2. Критичне осмислення передових для галузевого машинобудування наукових фактів, концепцій, теорій, принципів та здатність їх застосовувати для розв’язання складних задач галузевого машинобудування і забезпечення сталого розвитку.
СК3. Здатність створювати нові техніку і технології в галузі механічної інженерії.
ФКС2.2. Здатність застосовувати сучасні технології виробництва автомобілів.
Результати навчання: Програмні результати навчання:
РН1. Знання і розуміння засад технологічних, фундаментальних та інженерних наук, що лежать в основі галузевого машинобудування відповідної галузі.
РН7. Готувати виробництво та експлуатувати вироби галузевого машинобудування протягом життєвого циклу.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: САПР в автомобілебудуванні.
Проектування кузовів та їх систем.
Короткий зміст навчальної програми: Під час вивчення цієї навчальної дисципліни студент набуває теоретичних знань та практичних умінь з технології виробництва автомобілів.
Опис: Метрологічне забезпечення технологічних процесів автомобільних виробництв. Технологічні основи виготовлення нових та механічної обробки відновлених деталей. Технологічні основи складання нових і розбирання-складання відновлюваних вузлів, агрегатів і автомобілів. Основи проектування автомобілебудівних та авторемонтних виробництв.
Методи та критерії оцінювання: Захист курсової роботи.
Критерії оцінювання результатів навчання: Курсова робота (100%).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Основи технічного обслуговування і ремонту автомобілів. У 3 кн. Кн.З. Ремонт автотранспортних засобів: Підручник / В. Є. Канарчук, О.А.Дудченко, А. Д. Чигринець. - К .: Вища шк., 1994. - 599с.
2. Токаренко В. М. Технологія автодорожнього машинобудування і ремонт машин: Курсове проектування: Навч. посібник. - К.: Вища шк., 1992. - 127с.
3. David Crolla. Encyclopedia of automotive engineering. New York: John Wiley & Sons, 2015. - 2697 p.
4. Richard Stone, Jeffrey K. Ball. Automotive engineering
fundamentals. Warrendale : SAE International, 2004. - 637 p.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).