Кроскультурний менеджмент

Спеціальність: Менеджмент (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.073.04.E.081
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Зовнішньоекономічна та митна діяльність
Лектор: к.е.н., доц. Передало Христина Станіславівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення дисципліни є ознайомлення студентів з ключовими характеристиками національних культур та їх вплив на процеси управління; з особливостями ведення комунікацій в міжкультурних командах, основами ділової етики при веденні ділових перемови та бізнесу на закордонних ринках
Завдання: Загальні компетентності: ЗК 4. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. ЗК 5. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності. ЗК 9. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями. фахові компетентності: ФК 1. Здатність визначати та описувати характеристики організації. ФК 4. Вміння визначати функціональні області організації та зв’язки між ними. ФК 5. Здатність управляти організацією та її підрозділами через реалізацію функцій менеджменту. ФК 7. Здатність обирати та використовувати сучасний інструментарій менеджменту.
Результати навчання: • здатність продемонструвати поглиблені знання у сфері особливостей національних культур та їх вплив на процеси управління; • здатність продемонструвати поглиблені знання і розуміння теоретико-прикладних засад процесів комунікацій з представниками різних народностей і культур; • здатність продемонструвати поглиблені знання у сфері ділової етики; • уміння усувати міжнаціональні бар’єри при спілкуванні, вирішувати конфліктні ситуації.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити: • Міжнародні економічні відносини • Вступ до фаху «Менеджмент»
Короткий зміст навчальної програми: Вивчення дисципліни відбувається шляхом проведення лекційних, практичних занять . Дисципліна розкриває сучасні теоретичні засади крос культурного менеджменту, в тому числі і національного, дозволяє набути практичні навики ділового етикету та ведення міжнародних перемовин.
Опис: Кросс-культурний менеджмент: сутність та вимоги сьогодення. Кросс-культурні компетенції. Види комунікацій і типові помилки спілкування. Концепція культурного шоку та його визначення на практиці. Елементи ділової культури. Модель культури Герда Хофстеде. Особливості національних ділових культур. Вплив національної культури на управління організацією (базові моделі корпоративної культури та їх управлінські особливості за системою Фонс Тропенаанса).
Методи та критерії оцінювання: поточний контроль: лабораторні роботи (40%); екзамен: екзаменаційна робота (60%)
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання результатів навчання та досягнень студента здійснюється відповідно до інституційної 100-бальної шкали: 88-100 балів – атестований з оцінкою «відмінно»; 71-87 балів – атестований з оцінкою «добре»; 50-70 балів – атестований з оцінкою «задовільно»; 26-49 – «не атестований»; 00-25 балів – «не атестований» – оцінка «незадовільно».
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: Поточний та екзаменаційний контроль. Методи оцінювання знань: вибіркове усне опитування; виконання та захист лабораторних і контрольних робіт, тестовий контроль
Рекомендована література: 1. Тодорова Н.Ю. Кроскультурний менеджмент [навчальний посібник] / Н.Ю. Тодорова – Режим доступу: http://ea.donntu.edu.ua/bitstream/123456789/2021/1/CCM_Todorova.pdf 2. Гестеланд Р. Кросс-культурное поведение в бизнесе. Маркетинговые исследования, ведение переговоров, поиски источников поставок и рынков сбыта, менеджмент в различных культурах / Пер. с англ. – Днепропетровск: Баланс-Клуб, 2003. – 288 с. 3. Hofstede G. Culture’s Consequences: Intern Differences in Work-Related Values. L.: Sage, Beverly Hills. 1980. 4. Зусін В.Я. Етика та етикет ділового спілкування: [навч. посіб.] / В.Я. Зусін - [ 2-ге вид. перероб. і доп.] – К.: ЦНЛ, 2005. – 224 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).