Маркетинг

Спеціальність: Економіка
Код дисципліни: 6.051.00.O.19
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доцент Шандрівська Олена Євгенівна
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: - знати сутність маркетингу, основні концепції, на яких будуються взаємовідносини виробника і споживача, основні складові маркетингового середовища та маркетингової інформаційної системи підприємства, рішення у межах формування його комплексу маркетингу; - уміти визначити сутність та основні напрями маркетингової діяльності підприємства, дослідити ринок, розробити товарну, цінову, збутову та комунікаційну політику підприємства з урахуванням специфіки ринку, на якому воно функціонує.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: "Мікроекономіка", "Економіка підприємства". Кореквізити: "Фінанси, гроші і кредит"
Короткий зміст навчальної програми: Сутність маркетингу та його сучасна концепція. Система і характеристики сучасного маркетингу. Маркетингові дослідження. Маркетингова товарна політика. Маркетингова цінова політика. Маркетингова політика розподілу. Маркетингова політика просування. Організація та контроль маркетингової діяльності. План маркетингу підприємства.
Методи та критерії оцінювання: - опрацювання практичних занять, усне опитування (30%); - підсумковий контроль (70 %, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (70%).
Рекомендована література: 1. Крикавський Є.В., Данько Т.І., Ярошевич Н.Б. Маркетинг та менеджмент: навчальний посібник. Є. В. Крикавський, Т. І. 2. Данько, Н. Б. Ярошевич. Львів: Видавництво Львівської політехніки. 2016. - 96 с. 2. Парсяк В.Н. Маркетинг: сучасна концепція та технології: підручник. / В. Н. Парсяк. Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС. 2017. - 326 с. 3. Старостіна А.О., Кравченко В.А., Пригара О.Ю., Ярош-Дмитренко Л.О. Маркетинг: навчальний посібник./ А. О. Старостіна, В. А. Кравченко, О. Ю. Пригара, Л. О. Ярош - Дмитренко. К.: НВП «Інтерсервіс. 2018. - 216 с. 4. Шталь Т. В., Астахова І. Е. ,. Козуб В. О. Міжнародний маркетинг: навчальний посібник / Т. В. Шталь, І. Е. Астахова,. В. О. Козуб. / Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. - 275 с.