Формування бізнес-моделі підприємства

Спеціальність: Економіка
Код дисципліни: 6.051.01.E.86
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Економіка підприємства та інвестицій
Лектор: кандидат економічних наук, асистент Мирощенко Наталія Юріївна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Засвоєння теоретичних засад і принципів формування бізнес-моделі підприємств, розгляд основних функцій бізнес моделювання; дослідження вітчизняного і зарубіжного досвіду бізнес моделювання; вміння практично застосувати прийоми і методи оцінки бізнес-моделей підприємств; вивчення механізмів реалізації бізнес-моделі на підприємствах
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Економіка підприємства Стратегія підприємства Потенціал і розвиток підприємства
Короткий зміст навчальної програми: Теоретичні засади формування бізнес-моделей підприємств Класифікація бізнес-моделей підприємств Технологія формування бізнес-моделі підприємства Основні бізнес-процеси підприємства Розробка та механізм реалізації бізнес-моделі на підприємстві Ключові компетенції в системі бізнес-процесів підприємства Вплив інтересів споживачів та стратегічних ресурсів на формування бізнес-моделі підприємств Управління життєвим циклом бізнес-моделі підприємства Сутність бізнес-потенціалу підприємства. Оцінка бізнес-моделі підприємства Діагностика зовнішнього середовища у процесі формування бізнес-моделі підприємства Інноваційні бізнес-моделі підприємств Бізнес-моделі електронної комерції Формування та розвиток бізнес-моделей вітчизняних компаній
Методи та критерії оцінювання: Діагностика знань у процесі поточного та семестрового контролю. Поточний контроль (50 балів): - оцінювання знань студентів за результатами виконання поточних робіт; - оцінювання знань студентів за результатами індивідуальних контрольних робіт; Семестровий контроль (50 балів) - оцінювання знань студентів за результатами заліку (письмова і усна компонента)
Рекомендована література: 1. AlexanderOsterwalder. A BetterWaytoThinkAboutYourBusinessModel //иHarvardBusinessReview (6 May 2013) 2. АлександрОстервальдер, ИвПинье. Построениебизнес-моделей: Настольная книга стратега и новатора / Ю. Н. Караулов, В. В. Леденева. — М.: АльпинаПаблишер, 2012. — 288 с. 3. RozeiaMustafa, H. Werthner. BusinessModelsandBusinessStrategy – PhenomenonofExplicitnessInternationalJournalof // GlobalBusiness&Competitiveness 4. Mutaz M. Al-Debei, RamziEl-Haddadeh, DavidAvison. DefiningtheBusinessModelintheNewWorldofDigitalBusiness// BrunelUniversityLondon 5. AndreaOvans. WhatIs a BusinessModel? // HarvardBusinessReview 6. Marc W. Johnson. SeizingtheWhiteSpace: BusinessModelInnovationforGrowthandRenewal. — HarvardBusinessPress, 2010. — 208 с.