Вебаналітика

Спеціальність: Інтернет-маркетинг
Код дисципліни: 7.075.04.O.001
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н, доцент Фігун Н.В, к.е.н, доцент Капраль О.Р.
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Веб-аналітика надає можливість аналізувати рекламні кампанії, оцінювати витрати на певний канал реклами для того, щоб витрачати рекламний бюджет найбільш ефективно, аналізувати структуру і контент сайту, отримувати вичерпну інформацію про відвідувачів тощо. Метою викладання даної дисципліни є формування у майбутніх спеціалістів системних знань і розуміння концептуальних основ збору, аналізу та формування стратегій інтернет-маркетингу.
Завдання: ЗК1. Здатність приймати обґрунтовані рішення. ЗК3. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт. ЗК9. Здатність до постійного самовдосконалення та оволодіння сучасними знаннями. фахових компетентностей спеціальності: ФК1. Здатність логічно і послідовно відтворювати та застосовувати знання з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу. ФК6. Здатність обирати і застосовувати ефективні засоби управління маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта на рівні організації, підрозділу, групи, мережі. ФК8. Здатність формувати систему маркетингу ринкового суб’єкта та оцінювати результативність і ефективність її функціонування. фахових компетентностей професійного спрямування ФКП 2. Здатність до організації систем збору та аналізу даних в мережі Інтернет. ФКП4. Здатність організувати ефективну систему обслуговування клієнтів з використанням Інтернет мережі
Результати навчання: Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності. Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення. Вміння планувати та реалізувати крос-платформну координацію маркетингових комунікацій в мережі Інтернет. Уміння надавати (придбавати) послуги, використовуючи інформаційно-комунікаційні технології глобальної мережі Інтернет. Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. Використання іноземних мов у професійній діяльності. Прийняття рішень у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити: Маркетингові дослідження; Нейромаркетинг; кореквізити: Товарна інноваційна політика.
Короткий зміст навчальної програми: Розширення асортименту інтернет-магазину шляхом визначення найбільш популярних категорій товарів; визначення причин неефективності конверсійних сторінок і їх опрацювання з метою удосконалення; збір повної статистичної інформації щодо поведінки всіх користувачів, а також окремих їх груп; відстеження ефективності та результативності роботи по кожному з каналів маркетингу; удосконалення стратегії зниження рівня витрат бюджету за рахунок перерозподілу ресурсів на більш вигідні напрямки роботи; Поняття конверсії та зниження показника відмов, що дозволяє отримувати більше продажів і збільшити середній чек навіть при незмінному рівні відвідуваності; аналіз інструментів для збору даних, щодо рівня відвідуваності ресурсу.
Опис: Вступ до веб-аналітики. Онлайн реклама. Місце контекстної реклами в інтернет маркетингу. Основи роботи з AdWords. Вибір місця й часу показу оголошень. Перевірка активності оголошення. Керування обліковим записом і його безпека. AdWords: Керування оголошеннями. Оголошення й затвердження. Налаштування кампанії. AdWords: Бюджет й ставки. Ключові слова. Відстеження продажів та інших конверсій. Google Analytics і AdWords. Налаштування та початок роботи з Analytics. Ієрархія облікових записів, користувачів, ресурсів і представлень даних Analytics: Звіти й аналітика. Метрики для оцінки ефективності контекстної реклами
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль: - тестування; - усне фронтальне опитування; - усне вибіркове опитування; - обговорення ситуаційних завдань; - захист практичних робіт. Екзаменаційний контроль: - тестування; - письмове опитування; - усне опитування.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (40%): робота на лабораторних заняттях, усне опитування підчас практичних занять. Підсумковий контроль (60%, екзамен): екзаменаційна контрольна робота.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Брайан Клифтон. Google Analytics для профессионалов, 3-е издание = Advanced Web Metrics with Google Analytics, 3rd ed.. — М.: «Диалектика», 2012. — 608 с. 2. Авинаш Кошик. Веб-аналитика 2.0 на практике. Тонкости и лучшие методики = Web Analytics 2.0: The Art of Online Accountability and Science of Customer Centricity. — М.: «Диалектика», 2011. — С. 528. 3. Джерри Ледфорд, Мэри Э. Тайлер. Google Analytics 2.0: анализ веб-сайтов = Google Analytics 2.0. — М.: «Диалектика», 2008. — С. 368. 4. Яковлев А.А. Довжиков А.А. Веб-аналитика: основы, секреты, трюки. — СПб.: БХВ-Петербург, 2009. — С. 272. 5. Марк Хасслер. Веб-аналитика = Web Analytics. — М.: Эксмо, 2010. — С. 432. 6. Мелихов Д.С Сарматов И.И. Веб-аналитика: шаг к совершенству. — К.: Аналитик Интеллект Сервис, 2010. — С. 112.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).