Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Інтернет-маркетинг
Код дисципліни: 7.075.04.O.012
Кількість кредитів: 12.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: д.е.н., проф. Миськів Г.В.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Здобуття студентами навичок самостійної практичної діяльності у напрямку своєї майбутньої професії, зокрема, на посадах управлінського персоналу у відділах матеріально-технічного забезпечення, реклами та зв’язків з громадськістю, маркетингу, збуту, логістики; збір матеріалів для виконання магістерської кваліфікаційної роботи і підготовки доповідей на наукові конференції чи наукової статті.
Завдання: Проходження практики за темою магістерської кваліфікаційної роботи передбачає формування у здобувачів освіти таких компетентностей: Загальних компетентностей: Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації. Навички міжособистісної взаємодії. Здатність до постійного самовдосконалення та оволодівання сучасними знаннями. Фахових компетентностей: Здатність коректно інтерпретувати результати останніх теоретичних досліджень у сфері маркетингу та практики їх застосування. Здатність до проведення самостійних досліджень та інтерпретації їх результатів у сфері маркетингу. Здатність до діагностування маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, здійснення маркетингового аналізу та прогнозування. Здатність розробляти і аналізувати маркетингову стратегію ринкового суб’єкта та шляхи її реалізації з урахуванням міжфункціональних зв’язків. Здатність здійснювати на належному рівні теоретичні та прикладні дослідження у сфері маркетингу. Здатність до процесу розробки та реалізації стратегії Інтернет-просування товарів та послуг. Здатність ефективно використовувати соціальні мережі та месенджери в управлінні.
Результати навчання: Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу. Вміти адаптовувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності. Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації. Вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними. Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів. Використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта. Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення. Знати та розуміти важливість соціальної відповідальність за прийняті рішення, дотримуватись морально-культурних цінностей. Формування інформаційних вхідних та вихідних потоків з використанням мережі Інтернет. Здатність до інтеграції маркетингових комунікацій в електронних медіа для забезпечення системності заходів просування Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. Прийняття рішень у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування. Відповідальність за розвиток професійного знання і практик, оцінку стратегічного розвитку команди Здатність до подальшого навчання, яке значною мірою є автономним та самостійним.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізит: Цикли загальної та професійної підготовки. Кореквізити: Виконання магістерської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми: Проходження практики за темою магістерської кваліфікаційної роботи передбачає вивчення специфіки маркетингової діяльності на досліджуваному об’єкті, його ділових партнерів та особливостей каналів товаропросування (за останні 3-5 років); аналіз фінансово-економічних показників досліджуваного об’єкту; аналіз особливостей ціноутворення на товари; вивчення маркетингової географії системи збуту підприємства; аналіз ефективності маркетингової діяльності; охорони праці і навколишнього середовища; дослідження потреб споживачів з використанням хмарних технологій; дослідження галузевої структури; стратегічний аналіз діяльності підприємства з використанням методів SWOT-аналізу та матриці БКГ; формування пропозицій щодо вдосконалення маркетингової діяльності об’єкта дослідження.
Опис: Загальні відомості про підприємство, його стратегії розвитку. Організаційне забезпечення маркетингової діяльності на підприємстві. Аналіз фінансово-економічних показників діяльності підприємства. Аналіз маркетингової товарної політики. Аналіз політики ціноутворення. Аналіз організації збуту продукції. Аналіз системи просування продукції. Дослідження потреб споживачів з використанням хмарних технологій. Дослідження галузі. Аналіз господарського портфелю підприємства. Проведення SWOT-аналізу досліджуваного підприємства. Охорона праці та навколишнього середовища.
Методи та критерії оцінювання: Якість звіту з практики оцінюється за такими критеріями: - відповідність змісту звіту з практики завданню та вимогам навчально-методичних рекомендацій щодо його виконання; - самостійність виконання звіту; - наявність елементів науково-дослідного характеру; - використання комп’ютерних технологій; - оформлення звіту з практики відповідно до вимог.
Критерії оцінювання результатів навчання: Підсумковий контроль: 100 %, з них написання звіту 80 %, захист звіту 20 %.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Глинський Н.Ю. Рекламний менеджмент: навч. посібник. Львів, 2023. 196 с. 2. Косар Н.С., Мних О.Б., Крикавський Є.В., Леонова С.В. Маркетингові дослідження: підручник. Львів, 2018. 460 с. 3. Крикавський Є., Дейнега І., Дейнега О., Косар Н. Маркетингова товарна політика: підручник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2022. 376 с. 4. Крикавський Є.В., Косар Н.С., Чубала А. Маркетингова політика розподілу: навч. посіб. Львів, 2012. 260 с. 5. Крикавський Є.В., Мороз Л.А., Калинець К.С. Маркетингова політика комунікацій: навч. посібник. Львів, 2022. 136 с. 6. Крикавський Є.В., Третьякова Л.І., Косар Н.С., Н.С. Стратегічний маркетинг: навч. посібник. Львів, 2013. 256 с. 7. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст: монографія / за ред. Н.В. Карпенко. Київ, 2016. 252 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).