Електронна комерція
Спеціальність: Інтернет-маркетинг
Код дисципліни: 7.075.04.E.016
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., Капраль О.Р.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Загальних:
ЗК1. Здатність приймати обґрунтовані рішення.
ЗК3. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.
ЗК6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
ЗК8. Здатність розробляти проекти та управляти ними.
Фахових:
ФК1. Здатність логічно і послідовно відтворювати та застосовувати знання з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу.
ФК8. Здатність формувати систему маркетингу ринкового суб’єкта та оцінювати результативність і ефективність її функціонування.
Фахових компетентностей професійного спрямування
ФКП 1. Здатність налагоджувати процес електронної комерції на основі омніканального підходу та здійснювати оцінювання ефективності наведеного процесу.
ФКП 3. Здатність до процесу розробки та реалізації стратегії Інтернет-просування товарів та послуг.
Результати навчання: ПРН 1. Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу.
ПРН 11. Використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта.
ПРН 12. Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм.
ПРН 14. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку.
ПРН 15. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення.
ПРПС 1. Уміння організовувати торговельну діяльність суб’єкта господарювання з використанням мережі інтернет.
ПРПС 2. Формування інформаційних вхідних та вихідних потоків з використанням мережі інтернет.
КОМ1. Зрозуміле і не-двозначне донесення власних висновків, а також знань та пояс-нень, що їх обгрунто-вують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються.
КОМ2. Використання іноземних мов у про-фесійній діяльності.
АіВ1. Прийняття рішень у складних і не-передбачуваних умовах, що потребує застосування нових підло-дів та прогнозування.
АіВ2. Відповідальність за розвиток професій-ного знання і практик, оцінку стратегічного розвитку команди.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Управління цифровим контентом
Маркетинговий менеджмент
Веб-аналітика
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна «Електронна комерція» покликана забезпечити студентів знаннями про сучасну методологію та технологію торгівля в мережі Інтернет, навчити усвідомлювати місце і роль маркетингу у загальній системі електронної торгівлі, розкрити історію розвитку електронної комерції як окремої дисципліни, розкрити досвід вітчизняних та зарубіжних компаній в побудові успішних комерційних проектів у мережі Інтернет, вивчити можливості створення власного Інтернет-магазину
Опис: Суть електронної комерції. Internet i Word Wide Web. Організація комерційної діяльності і Internet. Архітектура Internet. Розробка Web-сайтів. Оцінювання і випробування Web-сайту на зручність використання. Постачальники послуг Internet і хостинг Web-сайту. Системи платежів. Електронна безпека. Маркетинг в Internet. Реалізація і експлуатація. Електронна комерція між підприємствами. Правові та етичні аспекти електронної комерції.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль:
усне фронтальне опитування; усне індивідуальне опитування; обговорення ситуаційних завдань; оцінка активності, внесених пропозицій, оригінальних рішень.
Екзаменаційний контроль:
тестування або письмове опиту-вання; усне опитування.
1. Поточний контроль роботи студента:
- оцінювання знань студентів на практичних заняттях (оцінювання виконання ситуаційних вправ та завдань під час заняття; оцінювання участі в дискусіях, підведеннях підсумків з питань, що розглядаються на практичному занятті, оцінювання участі у ділових та рольових іграх);
- оцінювання виконання контрольних робіт (правильність обчислень, коректність висновків та рекомендацій; правильність, повнота та лаконічність відповіді під час захисту роботи) – для студентів заочної форми навчання.
2. Екзаменаційний контроль: оцінювання знань студентів на екзамені, що передбачає письмову та усну компоненту.
Письмова компонента:
завдання 1-го рівня – тести;
завдання 2-го рівня – розкрити зміст поняття, дати визначення, встановити його характерні ознаки;
завдання 3-го рівня – розв’язати задачі чи дати відповідь на ситуаційну вправу.
Усна компонента: усне опитування.
Критерії оцінювання результатів навчання: Усього за курс - 100 балів
Поточний контроль:
Виконання практичних завдань та опитування на практичних заняттях - 30 балів
Екзаменаційний контроль:
Письмова компонента - 60 балів
Усна компонента - 10 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Краус К.М., Краус Н.М., Манжура О.В. Електронна комерція та Інтернет-торгівля: навчально-методичний посібник. – Київ: Аграр Медіа Груп, 2021. – 454 с.
2. Шалева О. І. Електронна комерція. Навч. посіб. – К.: Центр учбової літератури, 2011. – 216 с.
3. Тардаскіна Т.М. Електронна комерція: Навчальний посібник / Тардаскіна Т.М., Стрельчук Є.М., Терешко Ю.В. – Одеса: ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2011. – 244 с.
4. Карпенко М. Ю. Електронна комерція : конспект лекцій для студентів усіх
5. форм навчання першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 073 – Менеджмент / М. Ю. Карпенко ; Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. – Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2021. – 146 с. URL: eprints.kname.edu.ua/58976/1/2020 печ 129Л-073-КонспектЕлКомм.pdf.
6. Електронна комерція : практикум для здобувачів вищ. освіти ступеня «бакалавр» за спец. 081 «Право» [Електронне видання] / Н. Ю. Голубєва ; Нац. ун-т «Одес.юрид. академія». – Одеса : Фенікс, 2023. – 40 с. URL: https://dspace.onua.edu.ua/server/api/core/bitstreams/c68a310d-1de6-4dd3-92fb-2df95ee9f75a/content
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).