Блогінг та партнерський маркетинг

Спеціальність: Інтернет-маркетинг
Код дисципліни: 7.075.04.E.015
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: Калинець Катерина Сергіївна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення дисципліни є формування у студентів практичних вмінь і навичок ведення персонального блогу в соціальних мережах та налагодження партнерської взаємодії щодо його просування для генерування візуального та текстового матеріалу, забезпечення системності заходів просування.
Завдання: ІНТ. Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що забезпечує проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначенністю умов і вимог; ЗК4. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації; ЗК5. Навички міжособистісної взаємодії. фахові компетентності: ФК4. Здатність застосовувати творчий підхід до роботи за фахом. ФК6. Здатність обирати і застосовувати ефективні засоби управління маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта на рівні організації, підрозділу, групи, мережі. ФК8. Здатність формувати систему маркетингу ринкового суб’єкта та оцінювати результативність і ефективність її функціонування. фахові компетентності професійного спрямування: ФКП 4. Здатність організувати ефективну систему обслуговування клієнтів з використанням Інтернет мережі. ФКП 5. Вміння ефективно ідентифікувати попередні контакти зі споживачами та формувати ефективні маркетингові рішення. ФКП 6. Здатність ефективно використовувати соціальні мережі та месенджери в управлінні.
Результати навчання: ППРН1 Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу. ПРН 4. Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації. ПРН 8. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу ПРН 9. Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень. ПРН 11. Використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта. ПРН 13. Керувати маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта, а також його підрозділів, груп і мереж, визначати критерії та показники її оцінювання. ПРН 14. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку. ПРН 16. Знати та розуміти важливість соціальної відповідальності за прийняті рішення, дотримуватись морально- культурних цінностей. ПРПС 3. Вміння планувати та реалізувати крос-платформну координацію маркетингових комунікацій в мережі Інтернет. Блок 02 Е-commerce маркетинг ПРПС 4. Вміти визначити оптимальну модель систем електронної комерції та застосувати її функціональні можливості для проведення бізнес-операцій в мережі Інтернет. КОМ1. Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. КОМ2. Використання іноземних мов у професійній діяльності. АіВ1. Прийняття рішень у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Соціальна відповідальність у маркетингу Управління цифровим контентом Веб-аналітика
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна передбачає надання студентам знань про значення та особливості ведення блогу та методи партнерського маркетингу, а також формування практичних навичок застосування набутих знань для самостійного формування стратегії просування блогу, створення контенту для залучення купівельної здатної аудиторії, налагодження партнерської взаємодії, спрямованої на популяризацію блогу.
Опис: ЗЗміст та значення блогінгу в сучасному бізнес середовищі Передумови створення блогу Стратегія формування блогінг контенту Ремаркетинг, як метод просування блогу Моделі розвитку партнерського маркетингу
Методи та критерії оцінювання: Лекції, практичні заняття, лабораторні заняття: інформаціно-рецептивний метод, евристичний метод, метод проблемного викладу, вправи; самостійна робота: дослідницький метод, репродуктивний метод
Критерії оцінювання результатів навчання: Разом за дисципліну - 100 балів Поточний контроль (ПК) - 40 балів, з них: Лабораторні заняття - 15 балів, Практичні заняття - 15 балів, Інші види - 10 балів Екзаменаційний контроль - 60 балів, з них: Письмова компонента - 45 балів, Усна компонента - 15 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1.Є. В. Крикавський, І. О. Дейнега, О. В. Дейнега, І. Ф. Лорві. Маркетинговий менеджмент / Навчальний посібник - Львів : Видавництво Львівської ехніки, 2014. 380 с 2. Калинець К. С., Крикавський Є. В., Кузнецова*** А., Стасіцький І. А. Зміна стереотипного мислення і SMM: просування непопулярного продукту сільського виробництва // Академічні візії. – 2022. – Вип. 8-9. – С. 92–99. 3. Калинець К. С. Маркетингова екосистема в кіберспорті [Електронний ресурс] // Економіка та суспільство. – 2023. 4. Mark Schaefer , Stanford Smith. Born to Blog: Building Your Blog for Personal and Business Success One Post at a Time / McGraw-Hill Professional / USA, 2013. – 176 p. 5. Herring, S. C., L. A. Schreit, S. Bonus, and E. Wright (2005). "Weblogs as a Bridging Genre." Information, Technology & People 18.2: 142–71.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).