Блогінг та ремаркетинг

Спеціальність: Інтернет-маркетинг
Код дисципліни: 7.075.04.E.020
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: Калинець Катерина Сергіївна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення дисципліни «Блогінг та ремаркетинг» є формування у студентів практичних вмінь і навичок ведення персонального блогу в соціальних мережах та налагодження партнерської взаємодії щодо його просування для генерування візуального та текстового матеріалу, забезпечення системності заходів просування.
Завдання: загальні компетентності: ІНТ. Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що забезпечує проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначенністю умов і вимог; ЗК1. Здатність приймати обґрунтовані рішення; ЗК5. Навички міжособистісної взаємодії; ЗК8. Здатність розробляти проекти та управляти ними.
Результати навчання: ПРН1 Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу. ПРН 4. Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації. ПРН 8. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу. ПРН 9. Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень. ПРН 11. Використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта. ПРН 13. Керувати маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта, а також його підрозділів, груп і мереж, визначати критерії та показники її оцінювання. ПРН 14. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку. ПРН 16. Знати та розуміти важливість соціальної відповідальності за прийняті рішення, дотримуватись морально- культурних цінностей. ПРПС 1. Уміння організовувати торговельну діяльність суб’єкта господарювання з використанням мережі інтернет. ПРПС 2. Формування інформаційних вхідних та вихідних потоків з використанням мережі інтернет. КОМ1. Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. КОМ2. Використання іноземних мов у професійній діяльності. АіВ1. Прийняття рішень у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Соціальна відповідальність у маркетингу Управління цифровим контентом Стратегічний маркетинг Маркетинговий менеджмент
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна «Блогінг та ремаркетинг» передбачає надання студентам знань про значення та особловості ведення блогу та методи партнерського маркетингу, а також формування практичних навичок застосування набутих знань для самостійного формування стратегії просування блогу, створення контенту для залучення купівельноздатної аудиторії, налагодження партнерської взаємодії, спрямованої на популяризацію блогу.
Опис: Зміст та значення блогінгу в сучасному бізнес середовищі Передумови створення блогу Стратегія формування блогінг контенту Ремаркетинг, як метод просування блогу Моделі розвитку партнерського маркетингу
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль – виступи на практичних заняттях, усне та фронтальне оцінювання, тести, оцінка активності виконання завдань
Критерії оцінювання результатів навчання: За кожне практичне заняття для студентів максимально виставляється по 5 балів. При написанні тестових завдань максимально виставляється по 0,5 бали (вісім тестів), за ситуаційну вправу – 2 бали. Зокрема, при оцінюванні повноти відповідей при розгляді проблемних питань теми чи ситуаційних завдань, відповідей при захисті контрольних робіт: на 100 % оцінюється відповідь, яка характеризує глибоке розуміння сутності студентом проблематики, передбачає опрацювання додаткової інформації та засвідчує високий рівень засвоєння теоретичного матеріалу та подання оригінальних пропозицій чи рішень; на 75 % оцінюється відповідь, яка характеризує достатній рівень засвоєння студентом теоретичного матеріалу, передбачає подання стандартних пропозицій чи рішень; на 50 % оцінюється відповідь, яка характеризує достатній рівень засвоєння студентом теоретичного матеріалу, проте відповідь неповна за змістом або має окремі неточності в формулюваннях чи передбачає подання пропозицій чи рішень, які є недостатньо обґрунтованими; на 25 % оцінюється відповідь, яка свідчить про низький рівень знання студентом матеріалу і розкриває зміст питання менше, ніж на 50% чи передбачає подання необґрунтованих пропозицій чи рішень. Оцінювання результатів розв’язання задачі відповідно до еталонних розв’язків здійснюється за такими критеріями: 100 % – завдання повністю відповідає еталонному розв’язанню, методично правильно оформлене з належними стислими поясненнями проведених розрахунків, з висновками, студент може ґрунтовно пояснити отримані результати; 75 % – завдання виконано повністю, але припущено незначних неточностей у розрахунках або у оформленні, відсутні стислі пояснення проведених розрахунків; 50 % – завдання виконано не менш як на 50% за умови належного оформлення; наявні окремі неточності у використанні розрахункових формул, помилки у визначенні проміжних й кінцевих результатів, студент недостатньо обґрунтовано може пояснити отримані результати;. 25 % – невірно розв’язане завдання або розв’язане менше, ніж на 50%, у розв’язку наведені окремі формули та здійснені вибіркові розрахунки. Критерії виставлення оцінок: 88-100 балів – атестований з оцінкою відмінно; 71-87 балів – атестований з оцінкою добре; 50-70 балів – атестований з оцінкою задовільно; 26-49 балів – не атестований; 0-26 балів – не атестований з оцінкою незадовільно.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1.Є. В. Крикавський, І. О. Дейнега, О. В. Дейнега, І. Ф. Лорві. Маркетинговий менеджмент / Навчальний посібник - Львів : Видавництво Львівської ехніки, 2014. 380 с 2. Калинець К. С., Крикавський Є. В., Кузнецова*** А., Стасіцький І. А. Зміна стереотипного мислення і SMM: просування непопулярного продукту сільського виробництва // Академічні візії. – 2022. – Вип. 8-9. – С. 92–99. 3. Калинець К. С. Маркетингова екосистема в кіберспорті [Електронний ресурс] // Економіка та суспільство. – 2023. 4. Mark Schaefer , Stanford Smith. Born to Blog: Building Your Blog for Personal and Business Success One Post at a Time / McGraw-Hill Professional / USA, 2013. – 176 p. 5. Herring, S. C., L. A. Schreit, S. Bonus, and E. Wright (2005). "Weblogs as a Bridging Genre." Information, Technology & People 18.2: 142–71. 6.Herring, S. C., L. A. Schreit, S. Bonus, and E. Wright (2005). "Weblogs as a Bridging Genre." Information, Technology & People 18.2: 142–71.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).