Блогінг та ремаркетинг
Спеціальність: Інтернет-маркетинг
Код дисципліни: 7.075.04.E.020
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор:
Калинець Катерина Сергіївна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: загальні компетентності:
ІНТ. Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що забезпечує проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначенністю умов і вимог;
ЗК1. Здатність приймати обґрунтовані рішення;
ЗК5. Навички міжособистісної взаємодії;
ЗК8. Здатність розробляти проекти та управляти ними.
Результати навчання: ПРН1 Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу.
ПРН 4. Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації.
ПРН 8. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу.
ПРН 9. Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових
рішень.
ПРН 11. Використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта.
ПРН 13. Керувати маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта, а також його підрозділів, груп і мереж, визначати критерії та показники її оцінювання.
ПРН 14. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку.
ПРН 16. Знати та розуміти важливість соціальної відповідальності за прийняті рішення, дотримуватись морально-
культурних цінностей.
ПРПС 1. Уміння організовувати торговельну діяльність суб’єкта
господарювання з використанням мережі інтернет.
ПРПС 2. Формування інформаційних вхідних та вихідних
потоків з використанням мережі інтернет.
КОМ1. Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються.
КОМ2. Використання іноземних мов у професійній діяльності.
АіВ1. Прийняття рішень у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити:
Соціальна відповідальність у маркетингу
Управління цифровим контентом
Стратегічний маркетинг
Маркетинговий менеджмент
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна «Блогінг та ремаркетинг» передбачає надання студентам знань про значення та особловості ведення блогу та методи партнерського маркетингу, а також формування практичних навичок застосування набутих знань для самостійного формування стратегії просування блогу, створення контенту для залучення купівельноздатної аудиторії, налагодження партнерської взаємодії, спрямованої на популяризацію блогу.
Опис: Зміст та значення блогінгу в сучасному бізнес середовищі
Передумови створення блогу
Стратегія формування блогінг контенту
Ремаркетинг, як метод просування блогу
Моделі розвитку партнерського маркетингу
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль – виступи на практичних заняттях, усне та фронтальне оцінювання, тести, оцінка активності виконання завдань
Критерії оцінювання результатів навчання: За кожне практичне заняття для студентів максимально виставляється по 5 балів.
При написанні тестових завдань максимально виставляється по 0,5 бали (вісім тестів), за ситуаційну вправу – 2 бали.
Зокрема, при оцінюванні повноти відповідей при розгляді проблемних питань теми чи ситуаційних завдань, відповідей при захисті контрольних робіт:
на 100 % оцінюється відповідь, яка характеризує глибоке розуміння сутності студентом проблематики, передбачає опрацювання додаткової інформації та засвідчує високий рівень засвоєння теоретичного матеріалу та подання оригінальних пропозицій чи рішень;
на 75 % оцінюється відповідь, яка характеризує достатній рівень засвоєння студентом теоретичного матеріалу, передбачає подання стандартних пропозицій чи рішень;
на 50 % оцінюється відповідь, яка характеризує достатній рівень засвоєння студентом теоретичного матеріалу, проте відповідь неповна за змістом або має окремі неточності в формулюваннях чи передбачає подання пропозицій чи рішень, які є недостатньо обґрунтованими;
на 25 % оцінюється відповідь, яка свідчить про низький рівень знання студентом матеріалу і розкриває зміст питання менше, ніж на 50% чи передбачає подання необґрунтованих пропозицій чи рішень.
Оцінювання результатів розв’язання задачі відповідно до еталонних розв’язків здійснюється за такими критеріями:
100 % – завдання повністю відповідає еталонному розв’язанню, методично правильно оформлене з належними стислими поясненнями проведених розрахунків, з висновками, студент може ґрунтовно пояснити отримані результати;
75 % – завдання виконано повністю, але припущено незначних неточностей у розрахунках або у оформленні, відсутні стислі пояснення проведених розрахунків;
50 % – завдання виконано не менш як на 50% за умови належного оформлення; наявні окремі неточності у використанні розрахункових формул, помилки у визначенні проміжних й кінцевих результатів, студент недостатньо обґрунтовано може пояснити отримані результати;.
25 % – невірно розв’язане завдання або розв’язане менше, ніж на 50%, у розв’язку наведені окремі формули та здійснені вибіркові розрахунки.
Критерії виставлення оцінок:
88-100 балів – атестований з оцінкою відмінно;
71-87 балів – атестований з оцінкою добре;
50-70 балів – атестований з оцінкою задовільно;
26-49 балів – не атестований;
0-26 балів – не атестований з оцінкою незадовільно.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1.Є. В. Крикавський, І. О. Дейнега, О. В. Дейнега, І. Ф. Лорві. Маркетинговий менеджмент / Навчальний посібник - Львів : Видавництво Львівської ехніки, 2014. 380 с
2. Калинець К. С., Крикавський Є. В., Кузнецова*** А., Стасіцький І. А. Зміна стереотипного мислення і SMM: просування непопулярного продукту сільського виробництва // Академічні візії. – 2022. – Вип. 8-9. – С. 92–99.
3. Калинець К. С. Маркетингова екосистема в кіберспорті [Електронний ресурс] // Економіка та суспільство. – 2023.
4. Mark Schaefer , Stanford Smith. Born to Blog: Building Your Blog for Personal and Business Success One Post at a Time / McGraw-Hill Professional / USA, 2013. – 176 p.
5. Herring, S. C., L. A. Schreit, S. Bonus, and E. Wright (2005). "Weblogs as a Bridging Genre." Information, Technology & People 18.2: 142–71.
6.Herring, S. C., L. A. Schreit, S. Bonus, and E. Wright (2005). "Weblogs as a Bridging Genre." Information, Technology & People 18.2: 142–71.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).