Виконання магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Інтернет-маркетинг
Код дисципліни: 7.075.04.O.013
Кількість кредитів: 15.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: Всі викладачі кафедри маркетингу і логістики, які мають науковий ступінь
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Якісне вирішення складних спеціалізованих задач та практичних проблем під час професійної діяльності у сфері маркетингу або у процесі навчання, що передбачає застосування теорії, інструментів маркетингу в умовах зростаючої невизначеності.
Завдання: Розвиток компетенцій студентів, які відображають: • здатність приймати обґрунтовані рішення; • здатність генерувати нові ідеї (креативність); • навички міжособистісної взаємодії; • здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел; • здатність виявляти ініціативу та підприємливість; • здатність розробляти проекти та управляти ними; • здатність до постійного самовдосконалення та оволодівання сучасними знаннями; • здатність логічно і послідовно відтворювати та застосовувати знання з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу; • здатність коректно інтерпретувати результати останніх теоретичних досліджень у сфері маркетингу та практики їх застосування; • здатність до проведення самостійних досліджень та інтерпретації їх результатів у сфері маркетингу; • здатність застосовувати творчий підхід до роботи за фахом; • здатність до діагностування маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, здійснення маркетингового аналізу та прогнозування; • здатність розробляти і аналізувати маркетингову стратегію ринкового суб’єкта та шляхи її реалізації з урахуванням міжфункціональних зв’язків; • здатність формувати систему маркетингу ринкового суб’єкта та оцінювати результативність і ефективність її функціонування; • здатність здійснювати на належному рівні теоретичні та прикладні дослідження у сфері маркетингу; • здатність до процесу розробки та реалізації стратегії Інтернет-просування товарів та послуг; • здатність ефективно використовувати соціальні мережі та месенджери в управлінні.
Результати навчання: Програмними результатами виконання та захисту магістерської кваліфікаційної роботи є: • знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу; • вміти адаптувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта; • планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності; • вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації; • вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними; • вміти формувати і вдосконалювати систему маркетингу ринкового суб’єкта; • розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень; • обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів; • використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта; • здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм; • збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення; • знати та розуміти важливість соціальної відповідальності за прийняті рішення, дотримуватись морально-культурних цінностей; • уміння організовувати торговельну діяльність суб’єкта господарювання з використанням мережі Інтернет; • формування інформаційних вхідних та вихідних потоків з використанням мережі Інтернет; • здатність до інтеграції маркетингових комунікацій в електронних медіа для забезпечення системності заходів просування; • зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються; • використання іноземних мов у професійній діяльності; • прийняття рішень у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування; • відповідальність за розвиток професійного знання і практик, оцінку стратегічного розвитку команди; • здатність до подальшого навчання, яке значною мірою є автономним та самостійним.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізит: Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи Кореквізити: Захист магістерської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми: Виконуючи магістерську кваліфікаційну роботу, необхідно показати основні тенденції розвитку цільових ринків і маркетингової діяльності в умовах глобалізації бізнесу та цифровізації економіки; виявити сучасні вітчизняні, європейські та глобальні тенденції розвитку науки, техніки та технології; широко презентувати нові методи і форми господарювання в країні в умовах форс-мажорних ситуацій (наприклад, пандемії); показати зростаючу роль компетенцій менеджменту у сфері маркетингу для цілей підвищення якості економічного росту організації; ідентифікувати чинники макро- і мікросередовища позитивної та негативної дії, що визначають моделі поведінки економічних агентів та потенційних споживачів.
Опис: Вступ. Теоретична частина. Аналітична частина. Дослідницька частина. Проектна частина. Висновки. Список використаних джерел. Додатки до магістерської кваліфікаційної роботи (для підтвердження достовірності використаних в роботі інформаційних даних та аргументації висновків).
Методи та критерії оцінювання: Письмова випускна магістерська кваліфікаційна робота оцінюється керівником та рецензентом
Критерії оцінювання результатів навчання: Якість магістерської кваліфікаційної роботи оцінюється з урахуванням таких критеріїв: • актуальність теми магістерської кваліфікаційної роботи, її відповідність сучасному рівню розвитку науки, техніки і виробництва; • самостійність виконання магістерської кваліфікаційної роботи, розв’язання поставленої задачі, проектного рішення, виконання розрахунків, графіків, економічного аналізу, уміння студента самостійно працювати з літературними та іншими джерелами; • ступінь творчого підходу студента до виконання роботи, ініціативність та уміння порівнювати й аналізувати варіанти рішень, вибирати оптимальні; • рівень теоретичної та практичної підготовки студента, наявність навичок маркетолога, ерудицію; • наявність елементів науково-дослідного характеру; • використання систем автоматизованого проектування, пакетів прикладних програм, спеціалізованого програмного забезпечення тощо; • цінність теоретичних висновків та практичних рекомендацій, можливість впровадження у виробництво; • оформлення пояснювальної записки, графічних матеріалів згідно з вимогами до конструкторської та технологічної документації, відповідність рішень, які приймаються, сучасним нормам та вимогам.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Балабанова Л., Холод В., Балабанова І. Стратегічний маркетинг: підручник. Київ, 2019. 612 с. 2. Косар Н.С., Мних О.Б., Крикавський Є.В., Леонова С.В. Маркетингові дослідження: підручник. Львів, 2018. 460 с. 3. Крикавський Є., Дейнега І., Дейнега О., Патора Р. Маркетингова товарна політика: навч. посіб. Львів, 2012. 360 с. 4. Крикавський Є.В., Косар Н.С., Чубала А. Маркетингова політика розподілу: навч. посіб. Львів, 2012. 260 с. 5. Крикавський Є.В., Третьякова Л.І., Косар Н.С., Н.С. Стратегічний маркетинг: навч. посібник. Львів, 2013. 256 с. 6. Цифровий маркетинг – модель маркетингу ХХІ сторіччя: монографія / М.А. Окландер та ін. Одеса, 2017. 292 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).