Планування діяльності організацій турбізнесу

Спеціальність: Туризм
Код дисципліни: 6.242.00.O.068
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Туризм
Лектор: Стадницька Ю.Ю.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Отримання знань для організації комунікаційної взаємодії та вирішення конфліктних ситуацій у процесі формування та реалі¬зації туристичних послуг, за допомогою сучасних інформаційних, комунікаційних та інноваційних технологій; здатність демонструвати знання та розуміння методологій проектування та модернізації туристичних об’єктів відповідно до нормативних вимог чинних стандартів і технічних умов; здобуття адекватних знань та розумінь, щоб успішно організовувати туристичну діяльність, формувати та репрезентувати результати професійної діяльності;застосовувати набуті знання і розуміння для ідентифікації, формулювання і вирішення завдань розвитку туризму, використовуючи відомі методи; уміння застосовувати знання для вирішення задач синтезу та аналізу в системах, які характерні туристичній галузі; уміння аналізувати ринкові тенденції, проводити маркетинговий аналіз для виведення на ринок туристичних послуг нових туристичних продуктів; ефективно працювати як індивідуально, так і у складі команди; поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності для вирішення завдань туристич¬ної сфери з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспіль¬них, державних та виробничих інтересів;критично оцінювати отримані результати діяльності, та аргу¬ментовано захищати прийняті рішення;здатність використання різноманітних методів, зокрема сучасних інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Статистика в туристичній галузі, Економіка підприємств туристичної галузі,Маркетинг в туризмі
Короткий зміст навчальної програми: Методологія планування на підприємстві. Планування виробничої програми. Маркетингові дослідження, планування збуту і контролю продукції. Персонал і оплата праці. Планування ціни туристичного підприємства
Методи та критерії оцінювання: • Поточний контроль (40 %) — практичні заняття, лабораторні роботи, усне опитування • Підсумковий контроль (60%) — екзамен
Рекомендована література: 1. Планування діяльності підприємства: навч. посіб.: у 2 ч. — Житомир: ЖДТУ, 2003. — 580 с. 2. Швайка АЛ. Планування діяльності підприємства : навч. посіб. / А.Л. Швайка. — Л. : Новий світ-2000, 2006. — 268 с 3. Черевно Г.В. Економіка підприємства: навч. посіб. / Г.В. Черевко, Ф.В. Горбонос, Г.Б. Іваницька, Н.Ф. Павленчик. — Л.: Апріорі, 2004. — 348 с. 4. Мних Є.В. Економічний аналіз діяльності підприємства : підручник / Є.В. Мних. — К. : КНТЕУ, 2008. — 514 с.