Управління проєктами в туризмі

Спеціальність: Туризмознавство
Код дисципліни: 7.242.01.O.005
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Туризм
Лектор: Д.е.н., проф., завідувач кафедри туризму Теребух А. А. к.е.н., доц., доцент кафедри туризму Роїк О.Р.
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета вивчення навчальної дисципліни та результати навчання – метою вивчення навчальної дисципліни «Управління проектами в туризмі» є ознайомлення студентів із сутністю, принципами та технологією управління проектами в туризмі, формування сукупності теоретичних знань і практичних навичок реалізації основних функцій проектного менеджменту, а також набуття необхідних навичок і вмінь здійснювати управління туристичними проектами
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей: інтегральна компетентність: ІНТ. Здатність комплексно розв’язувати складні професійні задачі та практичні проблеми у сфері туризму і рекреації як в процесі навчання, так і в процесі роботи, що передбачає застосування теорій і методів системи наук, які формують туризмознавство, і характеризуються комплексністю та невизначеністю умов. загальні компетентності: ЗК 6. Орієнтація на безпеку; ЗК 7. Набуття гнучкого способу мислення, який дає можливість зрозуміти й розв’язати проблеми та задачі, зберігаючи при цьому критичне відношення до усталених наукових концепцій; фахові компетентності: ФК 10. Здатність організовувати обслуговування туристів в процесі споживання туристичного продукту; ФК 11. Здатність використовувати та впроваджувати нові технології формування та реалізації туристичного продукту, моделювати його варіації, зокрема з метою підвищення їх конкурентоспроможності; ФК 12. Здатність розуміти і враховувати соціальні, екологічні, етичні, економічні аспекти, що впливають на формування поточних та перспективних рішень;
Результати навчання: Здатність демонструвати знання та навики щодо розробки та реалізації туристичних продуктів; Здатність демонструвати знання та розуміння методологій проектування туристичних об’єктів відповідно до нормативних вимог чинних стандартів і технічних умов; Здатність демонструвати знання сучасних досягнень інноваційних технологій в галузі туризму; Здатність демонструвати та застосовувати знання управління проектами в туризмі; Уміти розраховувати, проектувати, досліджувати, проводити маркетинговий аналіз, виводити на ринок туристичних послуг нові туристичні продукти.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: «Організація туризму», «Інвестиції в туризмі», «Менеджмент туризму», «Маркетинг туризму», «Економіка туристичної галузі»
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна «Управління проектами в туризмі» відноситься до обов’язкових навчальних дисциплін спеціальності 242 Туризм. Дисципліна «Управління проектами в туризмі» має розкрити майбутнім фахівцям необхідні знання, обов’язкові для того, щоб розробити концепцію туристичного проекту, його бізнес-план; комплексно спланувати туристичний проект; знайти джерела фінансування туристичного проекту; використовувати інструментарій, методи та стратегії проектного менеджменту у практичній діяльності туристичних підприємств. У дисципліні представлено детальне вивчення процесу управління проектами на туристичному підприємстві, розгляд основних етапів проектного менеджменту, ознайомлення з інструментами, методами та стратегіями проектного планування, контролю та виконання бізнес-плану, які потрібні для комплексного опанування навиками та вміннями проектного управління.
Опис: Навчальна дисципліна «Управління проектами в туризмі» відноситься до обов’язкових навчальних дисциплін спеціальності 242 Туризм. Дисципліна «Управління проектами в туризмі» має розкрити майбутнім фахівцям необхідні знання, обов’язкові для того, щоб розробити концепцію туристичного проекту, його бізнес-план; комплексно спланувати туристичний проект; знайти джерела фінансування туристичного проекту; використовувати інструментарій, методи та стратегії проектного менеджменту у практичній діяльності туристичних підприємств. У дисципліні представлено детальне вивчення процесу управління проектами на туристичному підприємстві, розгляд основних етапів проектного менеджменту, ознайомлення з інструментами, методами та стратегіями проектного планування, контролю та виконання бізнес-плану, які потрібні для комплексного опанування навиками та вміннями проектного управління.
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання знань студентів з навчальної дисципліни здійснюється на основі результатів поточного та підсумкового контролів. Поточний контроль (40%) здійснюється під час проведення занять: виконання практичних робіт; захист звітів з лабораторних робіт; усне та фронтальне опитування. Підсумковий контроль (60%) здійснюється під час проведення заліку: письмова компонента (50%); усна компонента (10%).
Критерії оцінювання результатів навчання: Практичні заняття (максимальна кількість балів за кожну практичну роботу №1-6 – 2 бали) - разом 12 балів Лабораторні заняття (максимальна кількість балів за кожен звіт з лабораторної роботи № 1-7 – 3 бали) - разом 21 бал Письмовий експрес-контроль (Максимальна кількість балів за кожною темою – 1 бал) - разом 8 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ 1. Матеріали у Віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки: Управління проектами в туризмі [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://vns.lpnu.ua/course/view.php?id=1021. 2. Управління проектами в туризмі: методичні вказівки до виконання лабораторних та практичних робіт для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 242 «Туризм» денної та заочної форми навчання. / Уклад.: Теребух А. А., Роїк О. Р.- Дрогобич: Посвіт, 2021.- 27 с. 3. Управління проектами в туризмі: методичні вказівки до виконання курсових робіт для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 242 «Туризм» денної та заочної форми навчання. / Уклад.: Теребух А. А., Роїк О. Р.- Дрогобич: Посвіт, 2021.- 27 с. 4. Управління проектами в туризмі: Словник основних понять і термінів для студентів Інституту сталого розвитку ім. В. Чорновола денної та заочної форми навчання напряму «Сфера обслуговування» спеціальності 242 «Туризм». Укл.: А. А. Теребух, О. Р. Роїк. Львів – Дрогобич: Посвіт, 2020. 82 с. 5. Управління проектами в туризмі: посібник для студентів Інституту сталого розвитку ім. В. Чорновола денної та заочної форми навчання напряму «Сфера обслуговування» спеціальності 242 «Туризм». Укл.: А. А. Теребух, О. Р. Роїк. Львів – Дрогобич: Посвіт, 2021. 160 с. РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА Базова 1. Афанасьєв М. В., Гонтарева І. В. Управління проектами : Навчально-методичний посібник. Х. : ВД «ІНЖЕК», 2007. 272 с. 2. Бардиш Г. О. Проектне фінансування. К. : Хай-Тек-Прес, 2008. 254 с. 3. Батенко Л. П., Загородніх О. А., Ліщинська В. В. Управління проектами : Навчальний посібник. К. : КНЕУ, 2014. 231 с. 4. Тарасюк Г.М. Управліня проектами: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закладів – 2-ге вид. Київ: Каравела, 2006. 320 с 5. Збаразька Л. О. Управління проектами : Навчальний посібник. К. : Центр учбової літератури, 2008. 168 с. Допоміжна 6. Ноздріна Л.В., Ящук В.І., Полотай О.І. Управління проектами: підручник. Київ: Центр учбової літератури, 2010. 432с. 7. Петрович Й.М., Новаківський І.І. Управління проектами : підручник Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. 396 с 8. Блага Н. В. Управління проєктами: навчальний посібник. Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2021. 152 с. 9. Управління проектами та ризиками : Навчальний посібник Ніжин: Видавець ПП Лисенко М.М., 2019. 196 с. 10. Ноздріна Л.В., Ящук В.І., Полотай О.І. Управління проектами: підручник. Київ: Центр учбової літератури, 2010. 432с. 11. Майорова Т. В. Інвестиційна діяльність : навчальний посібник. К. : Центр навчальної літератури, 2004. 376 с. 12. Гонтарева І. В. Управління проектами: підручник ХарківХНЕУ, 2011. 444с. 13. Козик В.В., Тимчишин І.Є. Практикум з управління проектами: навч. посібник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. 180с. 14. Матвіїшин Є.Г. Планування проектних дій: навч. посіб. Київ: «Хай-Тек Прес», 2008. 216с. 15. Міцура О.О., Олефіренко О.М. Управління інноваційними проектами: конспект лекцій. Суми : Сумський державний університет, 2012. 92 с. ІНФОРМАЦІЙНІ РЕСУРСИ 1. Ліга-Закон [Електронний ресурс]. – Режим доступу: // www.liga.net. 2. Сайт Верховної Ради України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: // www.rada.gov.ua. 3. Туристична бібліотека [Електронний ресурс]. – Режим доступу: // www. tourlib.columb.net.ua. 4. Українське право [Електронний ресурс]. – Режим доступу: // www.ukrpravo.com.ua.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Управління проєктами в туризмі (курсовий проєкт)

Спеціальність: Туризмознавство
Код дисципліни: 7.242.01.O.006
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Туризм
Лектор: Теребух Андрій Андрійович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета вивчення навчальної дисципліни та результати навчання – метою вивчення навчальної дисципліни «Управління проектами в туризмі» є ознайомлення студентів із сутністю, принципами та технологією управління проектами в туризмі, формування сукупності теоретичних знань і практичних навичок реалізації основних функцій проектного менеджменту, а також набуття необхідних навичок і вмінь здійснювати управління туристичними проектами.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей: Інтегральна компетентність (ІНТ): ІНТ. Здатність комплексно розв’язувати складні професійні задачі та практичні проблеми у сфері туризму і рекреації як в процесі навчання, так і в процесі роботи, що передбачає застосування теорій і методів системи наук, які формують туризмознавство, і характеризуються комплексністю та невизначеністю умов. Загальні компетентності (ЗК): ЗК4. Здатність розробляти проєкти та управляти ними. ЗК5. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт. Спеціальні (фахові) компетентності (СК): СК5. Здатність оперувати інструментами збору, обробки інформації, аналізувати та управляти туристичною інформацією. СК6. Здатність до аналізу, прогнозування, планування бізнес-процесів та геопросторового планування у сфері туризму та рекреації. СК7. Здатність розробляти та впроваджувати інновації в діяльності суб’єктів туристичного ринку. СК9. Здатність аналізувати, оцінювати та планувати інклюзивність і доступність логістичних потоків сфери туризму і рекреації в сучасних умовах розвитку України Фахові компетентності професійного спрямування (ФКС): ФКС1.1. Здатність здійснювати маркетинговий стратегічний аналіз, застосовувати інструменти стратегічного менеджменту у сфері туризму. ФКС1.3. Здатність оцінювати якість надання туристичних послуг.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі програмні результати навчання: Результати навчання (РН): РН2. Спеціалізовані уміння/навички розв’язання проблем, необхідні для проведення досліджень та/або провадження інноваційної діяльності з метою розвитку нових знань та процедур у сфері туризму і рекреації. РН3. Застосовувати сучасні цифрові технології, методи та інструменти дослідницької та інноваційної діяльності для розв’язання складних задач у сфері туризму та рекреації. РН4. Проводити аналіз геопросторової організації туристичного процесу, проєктувати його стратегічний розвиток на засадах сталості. РН9. Розробляти та реалізовувати проєкти у сфері туризму та рекреації на засадах економічної, соціальної і екологічної ефективності. РН12. Аналізувати, формулювати і реалізовувати національну та регіональну туристичну політику, вдосконалювати механізми управління туристичними дестинаціями на національному, регіональному та локальному рівнях. РН13. Аналізувати стан, прогнозувати зміни та раціонально використовувати туристично-рекреаційний потенціал в умовах глобалізацій них викликів в цілому та у Львівській області зокрема. РН14. Спеціалізовані знання про принципи і практики інклюзивності та доступності сфери туризму і рекреації РН16. Знати методику та вміти використовувати на практиці інструменти стратегічного менеджменту та маркетингу РН19. Знати засоби та методи для розв’язку конкретних задач аналізу даних в туристичній галузі Комунікація (КОМ): КОМ 2. Здатність використання різноманітних методів, зокрема інформаційних технологій, для ефективного спілкування на професійному та соціальному рівнях. Автономія і відповідальність (АіВ): АіВ 2. Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань; АіВ 3. Здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи та досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Логістика туризму Міжнародне право Професійна та цивільна безпека Філософія туризму Інноваційні технології в туризмі Стратегічний менеджмент та маркетинг Управління сталим розвитком туризму Сучасні глобалізаційні трансформації в туризмі
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна «Управління проектами в туризмі» відноситься до обов’язкових навчальних дисциплін спеціальності 242 «Туризм і рекреація». Виконання курсової роботи є однією із форм самостійної роботи студентів в ході навчального процесу, що дозволяє визначити ступінь засвоєння студентом теоретичного матеріалу та вміння його аналізувати і застосувати на практиці, підтверджувати грамотність та ерудицію. Метою написання курсової роботи є детальне вивчення та аналіз аспектів управління проєктами в галузі туризму та рекреації з метою набуття студентами практичних навичок та умінь. Крім того, робота спрямована на проведення дослідження, виявлення проблемних питань та розроблення рекомендацій для підвищення ефективності управління проєктами в цій сфері. До завдань курсової роботи належать: визначення змісту проекту та підготовка опису змісту проекту; формування життєвого циклу проекту та визначення результатів кожної його фази; формування переліку зацікавлених осіб та факторів зовнішнього оточення, а також визначення ступеня їх впливу на проект; розроблення організаційної структури проекту; розроблення ієрархічної структури проекту; визначення ресурсів, необхідних для виконання проекту; розрахунок вартості робіт проекту; формулювання основних висновків та пропозицій.
Опис: Виконання курсової роботи відповідно до тематики та вимог: Тематика курсових робіт включає найбільш важливі аспекти управління проєктами у сфері туризму та рекреації. Вона розробляється кафедрою і доводиться до відома студентів. Студент самостійно вибирає тему курсової роботи в залежності від своїх наукових інтересів і погоджує її з викладачем-консультантом. Студент може вибрати тему курсової роботи не передбачену рекомендованою тематикою, обґрунтувавши її вибір і відповідність змісту дисципліни «Управління проектами в туризмі». Курсова робота повинна містити: 1. титульний лист; 2. завдання; 3. зміст курсової роботи; 4. вступ; 5. основну частину; 6. висновки; 7. список використаних джерел; 8. додатки. Обсяг курсової роботи повинен бути в межах 40-50 сторінок тексту.
Методи та критерії оцінювання: Методи контролю знань та умінь здобувача під час виконання курсової роботи здійснюється на основі результатів поточного контролю Курсова робота виконується протягом одного семестру і здається на кафедру туризму не пізніше, ніж за 2 тижні до початку заліково-екзаменаційної сесії.
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання знань студентів з навчальної дисципліни проводиться у відповідності до Положення «Про організацію та проведення поточного і семестрового контролю результатів навчання студентів», що затверджене Ректором Національного університету «Львівська політехніка» 23 січня 2019 р. Керівник оцінює курсову роботу за такими основними критеріями: – ступінь відповідності змісту курсової роботи завданню; – ступінь відповідності оформлення курсової роботи встановленим університетом вимогам; – логічність побудови роботи в цілому та в межах окремих розділів; – масштаби представлення в роботі сучасних досліджень даної проблематики, критичність аналізу публікацій та підходів, представлених в літературі та інших інформаційних джерелах; – ступінь повноти та деталізації при розкритті основних аспектів курсової роботи; – наявність фактичного матеріалу, в тому числі первинного, зібраного студентом, масштаби та доцільність його використання. – ступінь використання сучасних засобів обчислювальної техніки, інформаційних технологій, методів проектування інформаційних систем; – наявність та ступінь обґрунтованості рекомендацій та пропозицій, викладених в роботі студента. Курсова робота оцінюється за 100-бальною шкалою. Оцінка за виконання студентом курсової роботи складається із балів, які він отримує за: якість викладу матеріалів дослідження (60 балів) та якість захисту самої роботи (40 балів). Якість викладу матеріалів дослідження включає розкриття теми дослідження, належну аргументацію отриманих результатів, зрозумілість викладу матеріалу, розкриття теми, досягнення мети дослідження та виконання поставлених в курсовій роботі завдань. Максимальна кількість балів – 60.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ 1. Матеріали у Віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки: Управління проектами в туризмі [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://vns.lpnu.ua/course/view.php?id=1021. 2. Управління проектами в туризмі: методичні вказівки до виконання лабораторних та практичних робіт для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 242 «Туризм» денної та заочної форми навчання. / Уклад.: Теребух А. А., Роїк О. Р.- Дрогобич: Посвіт, 2021.- 27 с. 3. Управління проектами в туризмі: методичні вказівки до виконання курсових робіт для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 242 «Туризм» денної та заочної форми навчання. / Уклад.: Теребух А. А., Роїк О. Р.- Дрогобич: Посвіт, 2021.- 27 с. 4. Управління проектами в туризмі: Словник основних понять і термінів для студентів Інституту сталого розвитку ім. В. Чорновола денної та заочної форми навчання напряму «Сфера обслуговування» спеціальності 242 «Туризм». Укл.: А. А. Теребух, О. Р. Роїк. Львів – Дрогобич: Посвіт, 2020. 82 с. 5. Управління проектами в туризмі: посібник для студентів Інституту сталого розвитку ім. В. Чорновола денної та заочної форми навчання напряму «Сфера обслуговування» спеціальності 242 «Туризм». Укл.: А. А. Теребух, О. Р. Роїк. Львів – Дрогобич: Посвіт, 2021. 160 с. РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА 1. Афанасьєв М. В., Гонтарева І. В. Управління проектами : Навчально-методичний посібник. Х. : ВД «ІНЖЕК», 2007. 272 с. 2. Бардиш Г. О. Проектне фінансування. К. : Хай-Тек-Прес, 2008. 254 с. 3. Батенко Л. П., Загородніх О. А., Ліщинська В. В. Управління проектами : Навчальний посібник. К. : КНЕУ, 2014. 231 с. 4. Тарасюк Г.М. Управліня проектами: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закладів. 2-ге вид. Київ: Каравела, 2006. 320 с 5. Збаразька Л. О. Управління проектами : Навчальний посібник. К. : Центр учбової літератури, 2008. 168 с. ІНФОРМАЦІЙНІ РЕСУРСИ 1. Ліга-Закон [Електронний ресурс]. – Режим доступу: // www.liga.net. 2. Сайт Верховної Ради України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: // www.rada.gov.ua. 3. Туристична бібліотека [Електронний ресурс]. – Режим доступу: // www. tourlib.columb.net.ua. 4. Українське право [Електронний ресурс]. – Режим доступу: // www.ukrpravo.com.ua.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).