Управління якістю туристичних послуг

Спеціальність: Туризмознавство
Код дисципліни: 7.242.01.E.019
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Туризм
Лектор: к.е.н., доц. Ільницька-Гикавчук Г.Я.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: формування у студентів знань щодо формування системи управління якістю у туризмі на основі сучасних стандартів якості та провідного досвіду.
Завдання: Здатність оцінювати якість надання туристичних послуг.
Результати навчання: - Приймати ефективні рішення у сфері туризму та рекреації щодо розв’язання широкого кола проблем, зокрема безпеки і якості туристичного обслуговування. - Знати методи оцінки якості туристичних послуг та вміти застосовувати в професійній діяльності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: «Організація туризму (Туроперейтинг)», «Інвестиції в туризмі», «Менеджмент в туризмі», «Економіка підприємств туристичної галузі»
Короткий зміст навчальної програми: Основи управління якістю. Системи управління якістю. Інноваційні підходи до управління якістю. Нормативно-правове регулювання якості в туризмі. Побудова системи управління якістю на підприємствах туристичної галузі. Оцінювання якості туристичних послуг.
Опис: Основи управління якістю. Системи управління якістю. Інноваційні підходи до управління якістю. Нормативно-правове регулювання якості в туризмі. Побудова системи управління якістю на підприємствах туристичної галузі. Оцінювання якості туристичних послуг.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (50 %) — практичні заняття, усне опитування, контрольна робота Підсумковий контроль (50%) — диференційований залік
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання знань студентів з навчальної дисципліни здійснюється на основі результатів поточного та підсумкового контролів. Поточний контроль (50%) здійснюється під час проведення занять: виконання практичних робіт; захист звітів з лабораторних робіт; виконання контрольної роботи. Підсумковий контроль (50%) здійснюється під час проведення тестів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Давидова О.Ю. Управління якістю продукції і послуг у готельно-ресторанному господарстві: навч. посіб. / О.Ю. Давидова, І.М. Писаревський, Р.С. Ладиженська. – Харків: ХНАМГ, 2012. – 414 с. 2. Управління якістю послуг готелів: методологія та практика: монографія / Т.І. Ткаченко та ін. – К.: КНТЕУ, 2012. – 727 с. 3. Кудла Н.Є. Управління якістю в туризмі: підручник / Н.Є. Кудла. — К.: Центр учбової літератури, 2015. — 328 с. 4. Мальська М. П. Готельний бізнес: теорія та практика. Підручник / Мальська М. П., Пандяк І. Г. - 2- вид. перероб. та доп. – К.: Центр учбової літератури, 2012. – 472 с. 5. Коробейникова, Я. С. Управління якістю туристичних послуг : конспект лекцій / Я. С. Коробейникова. - Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2015. - 119 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).