Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Туризмознавство
Код дисципліни: 7.242.01.O.014
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Туризм
Лектор: д.е.н., проф. Теребух А.А.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Освоєння форм та методів організації роботи на туристичних підприємствах; розроблення практичних рекомендацій з підвищення ефективності роботи туристичних підприємств; набуття практичних навиків роботи з нормативними матеріалами та внутрішньою документацією підприємства.
Завдання: Відповідно до вимог освітньо-професійної програми «Туризмознавство» за другим (магістерським) рівнем вищої освіти, в результаті проходження практики студенти повинні набути таких компетентностей: Інтегральна компетентність (ІНТ): Здатність розв’язувати складні задачі дослідницького та/або інноваційного характеру у сфері туризму і рекреації. Загальні компетентності (ЗК): ЗК2. Здатність вести професійну діяльність у міжнародному та вітчизняному середовищі. ЗК3. Здатність спілкуватися іноземною мовою. Спеціальні (фахові) компетентності (СК): СК2. Здатність планувати і виконувати наукові та/або прикладні дослідження у сфері туризму та рекреації. СК3. Здатність до управління туристичним процесом у публічному секторі, в туристичній дестинації, туристичному підприємстві на різних ієрархічних рівнях. СК5. Здатність оперувати інструментами збору, обробки інформації, аналізувати та управляти туристичною інформацією.
Результати навчання: В результаті проходження практики повинні бути досягнуті такі програмні результати: Результати навчання (РН): РН1. Спеціалізовані концептуальні знання, що включають сучасні наукові здобутки, критичне осмислення проблем у сфері туризму та рекреації і на межі галузей знань. РН2. Спеціалізовані уміння/навички розв’язання проблем, необхідні для проведення досліджень та/або провадження інноваційної діяльності з метою розвитку нових знань та процедур у сфері туризму і рекреації. РН5. Здійснювати комплексний аналіз і оцінювання функціонування туристичного ринку різних ієрархічних рівнів, прогнозувати тенденції його розвитку. РН6. Аналізувати та оцінювати діяльність суб’єктів туристичного ринку, планувати результати їх стратегічного розвитку. РН13. Аналізувати стан, прогнозувати зміни та раціонально використовувати туристично-рекреаційний потенціал в умовах глобалізацій них викликів в цілому та у Львівській області зокрема. РН15. Знати, розуміти і вміти використовувати на практиці основні положення туристичного законодавства, національних і міжнародних стандартів з обслуговування туристів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Міжнародний туризм, Управління проектами в туризмі, Управління якістю туристичних послуг, Інноваційні технології в туризмі, Стратегічний маркетинг, Стратегічний менеджмент.
Короткий зміст навчальної програми: Загальні відомості про організацію. Виробнича та організаційна структура підприємства. Характеристика виробничо-господарської діяльності підприємства. Економічний аналіз виробничо-господарської діяльності підприємства.
Опис: Загальні відомості про організацію. Виробнича та організаційна структура підприємства. Характеристика виробничо-господарської діяльності підприємства. Економічний аналіз виробничо-господарської діяльності підприємства.
Методи та критерії оцінювання: залік
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання навчальних досягнень здобувача освіти здійснюють за 100-бальною шкалою оцінювання. 100-88 балів - відмінно 87–71 балів-добре 70–50 балів-задовільно 49-00-Не атестований
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Бланк І.О., Гуляєва Н.М Інвестиційний менеджмент: підручник / A.A. Мазаракі (заг. ред.).-К., 2003.-397с. Мальська М. П. Готельний бізнес: теорія та практика. Підручник / Мальська М. П., Пандяк І. Г. - 2- вид. перероб. та доп. – К.: Центр учбової літератури, 2012. – 472 с. Коробейникова, Я. С. Управління якістю туристичних послуг : конспект лекцій / Я. С. Коробейникова. - Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2015. - 119 с. Пащук О.В. Маркетинг послуг: стратегічний підхід: Навч. посіб./ О.В. Пащук – К.: ВД "Професіонал", 2005. – 558 с. Романович Ж.А., Калачов С. Л. Сервісна діяльність: Підручник./ Ж.А. Романович, С. Л. Калачов – М.: 2008. – 284 с. Галасюк С. С. Організація туристичних подорожей та екскурсійної діяльності. [текст] навч. посіб. / С. С. Галасюк, С. Г. Нездоймінов. – К.: «Центр учбової літератури», 2013. – 178 с. Організація екскурсійної діяльності. Опорний конспект лекцій. Укладач О.О. Каролоп.- К.: Видавничий центр КНТЕУ. - 2002. – 45 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Старосольських, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).